22 juni 2025, 01:03:46

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

ik heb die aangetiept maar er gebeurt niks

♥Debby♥

je klikt op link naar deze foto

dan zie je een balkje met tekst blauw worden..Daar ga je met je cursor naar toe en dan klik je met je rechtermuisknop en dan kopiëren.. dit is de makkelijke manier..

je kunt eventueel ook je cursor OP de foto zetten die je wilt laten zien.. dan klik je met je rechtermuisknop en dan ga je naar eigenschappen.

dan zie je staan in dat venster adres: en dan iets in de trend van http://www.mijnalbum.nl/Foto-6CKJXH3U.jpg

daar kan je dan ook op klikken met je cursor als je 3x klikt met je linkermuisknop wordt die hele regel blauw... dan kan je rechts klikken en dan die regel weer kopiëren..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

als je het eenmaal doorhebt werkt het echt heel simpel.. maar het is even uitvinden..

maar je hebt nu al wel foto's in je album staan???

als je nu in je album bent..

dan staat er helemaal bovenaan op je scherm het webadres

dat is waar je intypt van bijvoorbeeld www.google.nl ofzo..

snap je wat ik bedoel??

kan je die regel anders eens selecteren en kopiëren??? en dan hier eens plaatsen?

sandy

♥Debby♥

hoe bedoel je er gebeurt niks??
leg eens uit wat je doet..

♥Debby♥

heb je uberhaubt al foto's in je album staan nu???

sandy

ja ik heb al wat foto er op gezet ik heb 3 x geklikt tot die blauw wordt en en op copieeren doet niks ik ben oop naar mijn eigenschapengeweest doet het ook niet

sandy

ik woor er een beetje wanhopig van

♥Debby♥

ja maar daar zie je verder niets van..

ga nu eens met je muis in het typvenster hier staan en klik eens op je rechtermuisknop en dan PLAKKEN

♥Debby♥

niet wanhopig worden.. straks heb je het door en dan verwen je ons elke dag met foto's..

♥Debby♥

heb je al op plakken geklikt??

hier in het venster???

ik ga nu zo de pc uitzetten.. dan kan ik je morgen nog wel helpen als je wilt???

sandy

sandy

IK HEB NOG EEN VRAAGJE HOPE HEEFT 2 WONTJES ONDER HAAR ENE POOTJE ZITTEN ZE TREKT DE HELE TIJD MET HET POOTJE IS NET STAMPERTJE WAT KAN IK ER AAN DOEN
KAN HET KOMEN DAT IK EEN RUWE STOK INDE KOOI HEB HANGEN VOOR DE NAGELS EN SNAVEL OF VAN WAT ANDERS  ??? ??? ??? ??? ??? ???

♥Debby♥

heb je al op plakken geklikt nu?  ???

ik heb je album trouwens gevonden nu.. ik zie de foto's en kan ze zo hier plaatsen.. maar dat kan jij ook gewoon..

klik op Link naar deze foto.

klik met je cursor op de blauwe tekst en dan met je rechtermuisknop klikken en dan kopiëren.

Dan kom je terug naar hier. klik op reageer en dan doe je klikken op het 2e plaatje van links boven de smilie's.

Dan verschijnt er hier op het forum een code met haakjes waar img tussen staan.

je klikt met je cursor tussen de 2 middelste haakjes in en dan met je rechtermuisknop klikken dan plakken klikken

en walla.. zie hier het resultaat!

♥Debby♥

ik heb weleens ergens gelezen dat die stokken inderdaad wondjes kunnen veroorzaken.. vooral die met dat soort schuurpapier eromheen geloof ik..