5 augustus 2025, 20:47:16

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Nee, dan mis jij toch een snavel en een paar vleugels.. hihi..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

dat moeten een paar vlinken vleugels zijn om mij van de gront te krijgen

Anja

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

sandy

het komt best wel goed met me valkjes alleen wat mer geduld hebben

Anja

Zeker weten Sandy. Als je zorgt dat ze jou vertrouwen dan komt het helemaal goed.
Wij geloven in je hoor.

Groetjes Anja

sandy

dank je wel ik doe mij best ik naar vogeltentoonstelling geweest en de kwekwer waar ik baco,breezer,en hope vandaar heb is eerste geworden met een geparelde  en breezer vader deet ook mee een cinnemon leuk he het lijkt mij ook een keer leuk om mee te doen om te kijken hoe mooi de mijne zijn dat zijn ze toch wel hoor maar dan moet je lid zijn van de vogelbond     gr sandy

sandy

hallo ikben weer lekker thuis bij me beesten heerlijk ik heb bij me ouders gegeten en heb toen boodschappen gedaan ik krijg zo meteen een vriendin van me op bezoek en ga ik weer even bijkletsen tot later

Anja

Hoi Sandy,

Veel plezier vanavond.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Sandy

Veel plezier vanavond. Moet je het weekeinde ook werken?

Mara

sandy

ik zit de hele week al ziek thuis ik begin volgende week weer ik heb een hele leuke avond gehad veel bijgekletst ik ga er zo even uit van dat thuiszitten woor ik gaar

Anja

hoi Sandy,

nog beterschap dan. En veel plezier met uitgaan.

Groetjes Anja

sandy

sandy

HOI MIJN VLIEGBRIGADE HEB IK WEER LEKKER LATEN VLIEGEN 
OJA IK HEB VOOR KRUIMELTJE EEN ANDER HUISJE GEVONDEN BIJ EEN VRIENDIN VAN ME IK MOET HAAR EERST WEL EVEN BEGLIJDEN WANT HET IS HAAR EEERSTE VALKJE IK HOU JULLY OP DE HOOGTE HOE DAT GAAT

Anja

Hoi Sandy,

Waarom gaat Kruimeltje weg dan?

Groetjes Anja

sandy

HIJ PAST NIET ZO GOED IN MN VOLIERE IK DENK DAT HIJ ALLEEN BETER AF IS DAT HIJ DAN NOG MEER AANDACHT KRIJGT EN DAT VERDIEND HIJ