21 juni 2025, 04:12:34

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

Kaatje

Hoi Sandy,

Wat een schatjes heb je toch en wat gezellig dat je de kerstboom al hebt neergezet, ... je bent wel lekker vroeg begonnen hè, gezellig hoor !!! Oja, ik had nog een vraagje, ... ben je niet bang dat ze de lichtjes kapot kunnen bijten !? Het is maar een vraagje hoor want verstand heb ik er eigenlijk niet van ... voor ons geen kerstboom dit jaar, we hebben namelijk altijd een echte maar versieren doen we zeker maar dan ook op een valkjes vriendelijk manier   :D

Groetjes Karin

Anja

Mooie en gezellige foto's Sandy.

Wat een schatten zijn het toch.

Groetjes Anja

sandy

hoi karin bedankt voor de bezorgheid ze heeft maar even in de boom gezeten want ik had haar er zelf ingezet  ze kende het nog niet toen ik zag dat ze aan me lampjes ging zitten heb ik haar dierect er uit gehaald ik heb een kunstboom

hoi anja ik weet nu om verslaaft te zijn  ;D ;D ;D ;D

sandy

er is weinig gebeurt vandaag mijn vogels genieten lekker met zn allen in de voliere en ik heb weer hart gewerkt en ik merk dat d feestdagen voor de deur staan beren druk

sandy

zij is voor mij heel speciaal

♥Debby♥

ze is ook heel mooi Sandy..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

ze zitten met zn allen op het speetuintje

baco en luna

luna

met zn allen

hier ook

hope

bo en breezer

dit zijn unieke fotos met zn allen in de etensbak ook diesel

Anja

Wowie.................mooie foto's weer.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Sandy,

Zeker hele leuke foto's weer, ... ik heb enorm genoten ! Echt heel leuk al die unieke foto's van het eten en de speelplek  :D

Groetjes Karin

Mara

Hoi Sandy

Je hebt hele mooie foto's gemaakt van je valkjes!

mara

sandy

bedankt voor alle leuke reacties ik vind fotos maken leuk om te doen
met me schatjes gaat het goed ze slapen nu  ;D ;D ;Dop dit uur van de dag wel  ;D ;D ;D ik ga nu echt slapen anders kom ik mijn bed morgen niet uit ik moet om 11.30 werken bah  ;D ;D ;D
hier nog een leuke foto van bo en hope ze doen het verkeert om :D :D :D hope moet onder  :D :D

♥Debby♥

He nachtbraker!!  ;D

Jij mag nog uitslapen morgenochtend.. hahaha.. ik moet er om 7 uur weer uit straks.. ach.. ik heb in ieder geval mijn werk weer af.. hahaha

Heb weer genoten van je foto's.. wat gaaf zoals ze allemaal om die etensbak zitten.. het is echt een heerlijk stel bij elkaar hoor Sandy.. super!!

ik hoop dat je lekker slaapt! ik ga hetzelfde doen..

Groetjes!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

zeg de ene nachtbraker tegen de ander  ;D ;D ;D

ik heb vanacht niet zo lekker geslapen was steets wakker
maar ik ga nu werken tot vanavond :-\ :-\

Wilma1

Zeg ...jullie lijken wel hamsters, die leven óók 's nachts  ;D

Maar wel mooie foto's geplaatst Sandy, leuk met zijn allen op de tak!!!!

En vooral die "verkeerd om" foto  ;D ;D ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3