21 mei 2025, 19:32:09

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

o ja bijna vergeten noa weegt nu 100 gram goed he  :D :D :D

Kaatje

Hoi Sandy,

Prachtig gewicht heeft Noa hoor en heel erg fijn dat Ivana, Chanty heeft meegenomen en Chanty al lekker gegeten heeft ! Het is inderdaad een heel erg raar mailtje ... daar heb je helemaal gelijk in !!

Deze kweker heeft echt misbruik gemaakt van jouw vertrouwen, dat is wel duidelijk nu !

Geniet maar lekker van Noa en Hope en dan komt het allemaal in orde, fijn dat je zo snel aan de bel hebt getrokken nadat je zag dat Chanty helemaal niets wilde eten !!

Knuffel van Paco, Vicky, Nienah en Xena !!

Anja

Hoi Sandy,

Gelukkig is het goed afgelopen. Top van Ivy hoor.

Ik zou het mailtje maar verwijderen van dit forum want er is een mailadres leesbaar. Dat is niet de bedoeling.

Sterkte verder meid.

Groetejs Anja

sandy

ik wild gewoon laten zien dat ik niet gelogen had met het maitje ik ga de foto verwijderen

Ivy

Hoi Sandy.
Met Chanty gaat alles goed. Ze is een paar gram aangekomen, haar poepjes zijn weer helemaal goed.
Zoals beloofd, een paar foto'tjes!

Ze is een schatje. Ze knabbelt heel klein beetje aan de trosgierst, maar zelfstandig is ze zeker nog niet. Maar dat komt wel goed, ze wordt hier mooi groot en als ze het straks helemaal zelf goed kan, mag ze weer terug naar jou!

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Wat lief zeg die foto's.

Groetejs Anja

*~Jeanine~*

Hoi Sandy,

Je boft maar met Ivana zeg.

het is een super mooi valkje.
En ik ben blij om te lezen dat je Diesel ook gewoon houd :D

sandy

ivy je bent geweldig  :-* :-*ik voel me bijna schuldig  :-[ :-[ :-[ ik mis haar erg

*~Jeanine~*

Sandy,

Het wachten valt je nu misschien zwaar.
Maar je kan beter wachten dan dat je voorgoed afscheid van haar had moeten nemen waar het zeker op zou hebben uitgedraaid.
Nu dus ff op de tanden bijten en straks een gezond zelfstandig valkje erbij ;)

sandy

dank je wel jeanine ik ben blij dat ik ivy heb ingeschakelt zonder haar was ze doodgegaan en daar wil ik niet aan denken nu weet ik dat ze de goede zorg krijgt  :D :D :Dik weet niet hoe haar kan bedanken  :-[ :-[ik schaam me hier zo voor  :-\ :-\ :-\ :'( :'( :'(

sandy

nog wat fotos van chanty voordat ze naar ivy ging

morgen nog meer fotos

Caroline

Heb je inmiddels al contact gehad met de kweker van Chanty??

Ik ben heel erg benieuwd wat haar reactie was op dit alles. Zij is tenslotte degene die de grootste fout heeft gemaakt, een valkje wat alleen wat eivoer eet verkocht als zijnde een zelfstandig valkje.  >:( >:(

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sandy

hoi caroline ze reageerde pas vlakvoor dat ivy kwam
ze schreef dat dat hij zij misscien geen honger zou hebbben of ze dat ze haar vol had gegeten met trosgierst en zaat ik had haar niet zien eten bij ivy woog ze nog maar 79 gram erg weinig ik nu geen contact met de kweker ik weet niet hoe ik dat moet aanpakken zo kweker ik heb ook best wel veel voor chanty betaal voor dat geld had ik wat meer verwacht ik ben ook best wel verdrietig dat ik dat ik dan weer hulp moet vragen maar ik kan chanty nu ook niet meer missen ze is zo lief ik ben blij dat ivy het voor me heb willen doen ik ben haar ook heel dankbaar ze is een topper

ik ga nu werken anders kom ik te laat  :-\ :-\ :-\

sandy

ze heeft tot nu toe ook niet meer meer gereageert hoe het nu met chanty gaat

Hermien

Zoals ik al eerder schreef, Caroline, kwekers als deze maken de naam van goede kwekers te schande. Kwekers als deze zouden door overheidsinstanties flink aangepakt moeten worden.