21 mei 2025, 00:02:01

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Sandy,

Ik hoop echt dat je nu de adviezen en belangrijke dingen op gaat schrijven. Desnoods typ je ze over in Word (dan hoef je alleen maar te knippen en te plakken)

We hebben het alleen maar goed met je voor en voor je valkjes en daar doen we het voor.

Wanneer komt Ivy Chanty halen?

Groetejs Anja

sandy

sandy

ivy komt tussen 21 30  en 21 .45

Anja

Goed zo meid. Een stap in de goede richting.

Yvette

En ga je morgen met de DA in Lelystad of Naarden-Bussum bellen voor Diesel's wondje?

Ivy

Hoi Sandy.
Chanty heeft al lekker pap gegeten. Ze is wel flink afgevallen, ze woog nog maar 79 net. Ik heb haar 8 ml gegeven, ze had wel erg honger.
Het komt helemaal goed, ik ben blij dat je mij smsde, anders was het niet goed gekomen met kleine Chanty.

Niet verdrietig zijn dat ze weg is, zodra ze zelfstandig is, mag ze weer terug naar jou.
Ik zou, als ik jou was, voorlopig geen nieuwe vogeltjes meer nemen. Ik heb er zelf negen en het is wel erg druk.

Groetjes,
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Gerda

Citaat van: Yvette op  1 juni 2008, 21:28:40
En ga je morgen met de DA in Lelystad of Naarden-Bussum bellen voor Diesel's wondje?

Yvette,
Sandy had al geschreven dat het wondje al mooi er uit ziet, dus een dierenarts lijkt me niet nodig!

Sandy, je mag echt blij zijn met Ivana in de buurt! Het gaat vast helemaal goed komen met Chanty!
En ik zou het inderdaad hierbij laten wat valkjes betreft. Ik heb zelf drie valkjes en twee grasjes en ik heb mijn handen er aan vol (en dan heb ik nog niet eens katten en een hond).

Liefs, Gerda

Hermien

Gelukkig! Chanty is in goede handen Dat zal voor jou nu ook wel een pak van je hart zijn, hè? Als ze straks lekker gegroeid is en zelf kan eten komt ze alsnog heerlijk bij jou wonen. Maar die kweker vind ik maar een rare snoeshaan hoor! Geniet nu eerst nog maar even van Noa, hè. Geef haar maar een knuffel en poot van Gabber, Goofy en Silvo. En voor Diesel natuurlijk ook!

carco

Ik vind het het echt wel sneu hoor voor je dat je door 2 kwekers zo in de maling bent genomen.
en ik vind het ook wel steengoed dat je nu de adviezen wel serieus neemt.
Neem inderdaad voorlopig geen valkjes meer erbij hoe verliefd je ook op ze bent, en kom anders naar een kweker van het forum.

Met Chanty komt het best weer goed:echt fijn dat Ivana dat voor je wilt doen: super!!

Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Yvette

Citaat van: Gerda op  1 juni 2008, 22:48:08
Citaat van: Yvette op  1 juni 2008, 21:28:40

Yvette,
Sandy had al geschreven dat het wondje al mooi er uit ziet, dus een dierenarts lijkt me niet nodig!

Ik kan hier nergens over lezen dat het goed met het wondje

Kimm

ik vind het geweldig van ivy wat ze voor jou en het valkje doet. echt top!!!

geniet nu maar van je andere valkjes.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sandy

2 juni 2008, 02:16:40 #1766 Last Edit: 2 juni 2008, 10:29:49 by sandy
ik heb ivana nu ontmoed die zij al meteen die is geen 7 weken hooguit 5a 6 weken dus veel te jong ik ben blij dat ze bij haar zit en ze had dus nog wel behoefde aan pap ik weet niet hoe ik je ooit kan bedanken geef chanty maar een grote knuffel van me ik ben wel verdrietig en ik mis haar het gevoel zit heel diep ik weet dat het goe komt ivana ik vind je een toppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

sandy

2 juni 2008, 02:19:17 #1767 Last Edit: 2 juni 2008, 10:29:05 by sandy
 :D :D

sandy

ik neem er ook gen valkjes meer bij ik vind er 8 genoeg  ;)

noa zit nu bij me en ze heeft oorbellen ontdekt
de kweker waar ik noa vandaan had kon ik haar zo terug brengen

sandy

ik heb besloten om diesel te houden ik het niet over me hart verkrijgen om hem weg te doen