29 juni 2025, 00:46:53

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

Sally

*~Jeanine~*

Prachtige foto's Sandy.
Ik heb er van genoten :D

Kaatje

Hoi Sandy ...

Hele leuke foto's weer, die Bo en Hope  :o :o :o   :D :D :D

Die hebben het wel heel erg naar hun zin op de foto  ;) Ze zijn inderdaad nog wel te jong maar zo kunnen ze mooi nog even wat maanden blijven oefenen  ;D

Leuk om je valkjes weer uitgebreid te zien !!

Groetjes, Karin

sandy

dank je wel allemaal

nu heb ik een lang weekend  dan nog en paar dagen werken dan ben ik een week vrij dan krijg ik een nieuwe keuken /badkamer/wc  :D :D :D

met de valkjes gaat het goed

Kaatje

Hoi Sandy,

Fijn dat het met de valkjes zo goed gaat !! Geniet maar lekker van je vrije dagen, dan kan je lekker met je lieverdjes kroelen  :D

Ook hele fijne paasdagen gewenst !!

Groetjes, Karin

sandy

hoi karin jij ook een fijne pasen

iedereen een een heel fijn pasen toegewenst

sandy

ik wist niet niet dat er zn rommel uit een keuken kwam :-\ :-\
maar de is bijn leeg

met mij en de valkjes gaat het goed

Anja

Hoi Sandy,

Veel rommel............. ;D ;D ;D ;D Denk dat iedereen daar wel last van heeft.

Succes alvast want het zal wel een heel aangaan worden.

Groetejs Anja

Kaatje

Hoi Sandy,

Oja, ... deze week komt je nieuwe keuken hè !? Lekker hoor, dan is alles weer helemaal nieuw en kan je alles weer netjes inruimen !!

Fijn dat het goed met je gaat en met de valkjes ... geef ze maar een dikke knuffel !!

Groetjes, Karin

sandy

ik zier er wel een beetje teggen op het is mar voor 3 dagen al die vreemde mensen in huis :-\ :-\ :-\ik hou ewr niet zo van  of het moet een mooie mannen zijn ;D ;D

Kaatje

Hoi Sandy,

Whahaha dat is een goede, als het mooie mannen zijn  ;D Hoe gaat het met de valkjes en hoe gaat het verder met jou !? Heb je deze hele week nu vrij !? Dan kan je lekker van je valkjes genieten en laat je die mannen gewoon werken  ;)

Groetjes, Karin

sandy

morgen is het zo ver dan komen ze voor mijn keuken /badkamer en wc ik ben wel een beetje zenuwachtig al die rommel  :-\ :-\ ik zal blij zijnals alles weer normaal is  :D :D

met mij en de valkjes gaat het goed ze zitten allemaal bij elkaar in de voliere
ik haat rommel :-\ :-\

*Manon*

Hoi Sandy,

Succes met je nieuwe keuken, badkamer / wc!
Wij zitten ook midden in de rotzooi, krijgen ook een nieuwe keuken, maar van het ene komt het andere, dus nieuw plavond, leidingen verleggen, nieuwe vloer... pfff.. inderdaad een megatroep, maar jij bent er bijna vanaf.

Groetjes Manon

sandy

ik  ben nu weer weer verdrietig hope is wegevlogen de voliere heeft schijnbaar niet goed dicht gezeten ik mis haar heel erg ze was mijn oogappeltje weer een tam valkje  :'( :'( :'( ik hoop dat iemand haar terug vind ze is geringt

hope ik mis je heeeeeeeeeeeeeel erg
een verdrietig vrouwtje

♥Debby♥

Ach Sandy, wat verdrietig!

Ik hoop dat iemand haar terug vind. Er zijn veel instantie's die je in kan schakelen.. 

Hopen dat iemand haar vind en binnen haalt..

veel sterkte!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.