25 juni 2025, 23:57:32

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

Kaatje

Hoi Sandy,

Spannende tijden dus bij jou !! Heerlijk om te lezen dat je valkjes flink verwend worden met allemaal lekker dingen !! Leuke foto van hope hoor !!

Groetjes, Karin  :D

sandy

dankje wel kaatje mijn schatjes komen niks te kort

misschien dat ik zelf een blok in de kooi ga hangen hoe oud moeten de valkjes zijn  ??? ???

♥Debby♥

Als je dat serieus overweegt zou ik eerst het kweek topic hier heel erg goed doorlezen..

't is hele grote verantwoordelijkheid en het zou zonde zijn als de eventuele eitjes of zelfs donsjes het niet zouden redden..

Leuk dat de kweker het blok weer gehangen heeft..

Hoe is het met eigenlijk met je stoere mannetje die je toen terug gebracht hebt... gaat het goed met hem?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Hoi hoi,

ook ik ben het helemaal eens met Debby .... lees eerst goed het gedeelte van kweken door en dan met name ook de verschillende topics met wat er allemaal fout kan gaan.

Kweken is niet een blok ophangen, daar komt een hele hoop bij kijken. Zelf heb ik bijna 2 jaar gelezen, gelezen en gelezen erover voor ik hier het blok ophing.

Ik zou dan ook niet in een Ferplast kamer volière waar alle valkjes in zitten 1 blok aanhangen, dit is sowieso vragen om problemen.  :-\ In een grote volière kun je in een groep kweken maar dan nog zal je voor alle koppels voldoende blokkken moeten ophangen, zodat ze kunnen kiezen.

In huis kun je beter per koppel apart kweken. HEb je meerdere koppels in de kamervolière en 1 blok, krijg je ook zeker problemen.  :-\

Denk er maar eens heel erg goed over na.  ;)

Groetjesssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Sandy,

Ik zie dat Debby en Caroline al antwoord hebben gegeven ! Eerlijk gezegd heb ik me er nog niet in verdiept, maar ik zou het ooit wel een keer mee willen maken, dat zal dan toch pas begin van volgend voorjaar zijn !!

Alle tijd nog om me er in te verdiepen dus  :D

Groetjes, Karin

sandy

bedankt allemaal voor de tips ik ga het echt opvolgen ik wil het goed doen

♥Debby♥

sandy

alles gaat bij ons goed

ik heb de kweker gesproken de eerste eitjes zijn gelecht nu afwachten

ik ga zeker de topic kweken goed doorlezen

ik heb een aparte kooi waar ik in wil kweken

♥Debby♥

Leuk dat de kweker de eerste eitjes heeft.. succes!

wat kweken betreft.. wie heb je op het oog? is dat echt een koppeltje of moeten ze eerst elkaar nog wat beter leren kennen in de kooi?

Kaatje

Hoi Sandy,

Inderdaad heel erg spannend hoor Sandy, zelf zou ik ooit wel eens een keer een gelegenheid nestje willen krijgen, gewoon spontaan  :D  Maar goed, dat gaat nog wel een tijdje duren maar dat vind ik dan ook helemaal niet erg  :D

Groetjes, Karin

sandy

ik ben ook erg blij en ook dat ik eerste keus heb

ik zou graag van bo gelelutino en hope een nestje willen maar ze zijn nog wat te jong bo 8 mnd en hope 7 mnd nog even wachten
of van pride bonte witmasker en luna cinnemon opaline witmasker die zijn wel oud genoeg luna 2 jaar en pride een jaar

maar het liefst van hope en bo mooi stel die zitten allang samen ik heb ze ook een keer zien wipwappen  ::) :D

bo en hope

luna

pride

Sally

Hallo Sandy,

Leuk om te horen dat het weer wat beter gaat met je.
leuke foto's heb je weer geplaatst, leuk speeltuigje ook! Daar zullen ze wel veel plezier aan hebben.

Groetjes Sally

sandy

het gaat inderdaat beter met me  en met de valkjes ook  :D :D :D

sandy