De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Karin,
Wat verdrietig dat je nu ook je tamme valkjes nog weg moet doen :'( :'(
Heel veel sterkte hiermee, en uiteraard ook sterkte met de rest van de ellende die de scheiding meebrengt!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

bobbie

Jeetje, wat verdrietig. :'(

Hopelijk vind je voor allevier snel een huisje. Uiteraard ook voor je overgebleven koppels.

Groetjes, Nel :)


Kaatje

Hoi Karin,

Bah ... wat verdrietig allemaal  :'( Ik hoop dan ook met heel mijn hart dat je snel een heel lief huisje voor de 4 tamme valkjes zal vinden.

Echt ontzettend veel sterkte gewenst met alles!

Liefs, Karin

Marije

Jeetje, wat een verdrietig verhaal!
Die laatste paar gaan ook vast nog wel een geweldig huisje vinden! (Ooh, en wat is Madelief een prachtig meisje! Ga er spontaan van twijfelen of er hier niet nog ééntje bij past  :-X)
Heel veel sterkte iig!

Karin

Madelief en Dana zijn inmiddels gereserveerd !!! Voor Nanuk een gegadigde, maar nog even kijken, die wilde eigelijk ook Dana.... Verder heeft degene die Dana gereserveerd heeft een grote volière en deze schat heeft aangeboden maar liefst 4 herplaatskoppels over te nemen !!! Dat worden kazoo-Luna, Mystic-Breezer, Chico-Dazzle en Cocktail-Twister !!!! Dan heb ik dus nog maar 5 koppels over en die kunnen allemaal in de 4 meter lange volière.... dan kunnen die gerust blijven zitten tot het weer mooier wordt ! Dan zijn ze makkelijker te verkopen.

Ik had weer met mijn domme kop een advertentie op marktplaats gezet en wat denk je : ik heb een hele mooie grote volière en daar passen al je valkparkieten wel in. En die meneer had als emailadres vogelverkoper, hahahaha. Handelaar dus.. de gek ! Had er duidelijk bij gezet dat handelaren niet hoefde te reageren !! Ik ben zo blij !! 8 valkjes onder de pannen !! Nog 10 te gaan !!!
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Karin, wat verdrietig hoor, ik wou dat ik iets voor je kon doen, vind het zo erg voor je, gelukkig mogen wel je honden mee. Sterkte met de situatie hoor meiss...grtjs. Ann



the duke


bobbie

Citaat van: the duke op  3 maart 2010, 22:10:25
helaas zijn de dames denkwlijk al weg

Volgens mij is er nog 1 dame beschikbaar, of ik moet me vergissen.

the duke

voor nanuk was ook een gegadigde volgens mij

en  Karin,
Wat rot voor je dat je nu ook je tamme valkjes nog weg moet doen 
Heel veel sterkte hiermee, en uiteraard ook sterkte met de rest van de ellende die de scheiding meebrengt!!!

Karin

Dank jullie wel allemaal !! In principe zijn alle 4 nu gereserveerd, voor sommige zelfs meerdere gegadigde, dus als er een afvalt dan zijn er nog meer liefhebbers.

Morgen worden 2 koppels opgehaald.....die gaan naar een jongen van 15 met een grote volière die samen met zijn vader kweekt. Het zijn Nova X Indra en Raven x Luana. De koppels waar ik het minst een band mee heb... Maar ben blij dat ze een mooi adresje krijgen.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Hoi Karin,

Wat sneu dat je zelfs de 4 tamme schatten weg moet doen :'(
Ik leef met je mee! Heel veel sterkte :-*

Liefs Sabine, Binky en vooral Pearl

bobbie

Ik ben blij voor je dat er genoeg gegadigden zijn voor je valkjes die je had willen houden. :D

Succes met alles, Nel

*Manon*

Geweldig dat er wat valkjes een fijn adresje krijgen nu.

Zal je weer wat rust geven!
Ik kan me zo voorstellen dat je het nu ook wil afsluiten en als je dan toch weet dat je valkjes weg moeten, dan kan het ook maar beter zo snel mogelijk gedaan zijn hé..  :-\

Liefs Manon

Karin

Ik ben zo verdrietig.... ik zit de hele tijd al te janken : Ik kom net thuis en check mijn email. Degene die 8 valkjes zou herplaatsen heeft plots afgezegt... 's morgen nog een mailtje met foto's van de volière waar ze in komen en 's middags een mailtje dat ze onverwacht 12 andere valkjes moest opvangen... Ik ben er kapot van.... Ik was zo blij dat de meeste valkjes weg zouden zijn voor ik defenitief zou vertrekken maar zoals het er nu uit ziet gaat dat dus niet gebeuren..... :'(
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

carco

Klik op het plaatje voor onze site!