De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

hoi,

weer prachtige foto's echt super mooi...

de laatste foto doet alvast zijn vleugeltje zo omdat ze zich al schaamt dat ze op je handje heeft GEPOEPT hahaha ;D ;D ;D

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Creatura

Ze zijn erg mooi!!
Haha, dat Lutinootje met haar vleugeltje voor haar koppie ;D Die viespeuk! :-*

Karin

Ja, het is een portretje hoor, dat kleine ding
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marian

Hoi Karin,

Zie je, ik heb niks teveel gezegd ;)
De stekeltjes prikken bijna door mijn scherm heen!
en je wildkleur mannetje keek mij heel intens aan 8)
Even terug vroeg ik hoe je toch de foto's zo groot hier neer kunt zetten, met 60 kb ???

Fijne dag, groetjes Marian

Karin

CitaatEven terug vroeg ik hoe je toch de foto's zo groot hier neer kunt zetten, met 60 kb

Ze zijn geen 60 kb hoor. Ze zijn verschillend, de ene is 90, de ander 110 kb.... En als je weet dat de originele foto al snel 5 MB is is het toch wel een prestatie hè ?  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Landiej

Karin heeft de foto's niet via valkparkiet.com geupload denk ik :) Zo te zien staan ze op photobucket. Handig, want dan ben je niet beperkt door de 60kb grens!

Zijn wel erg leuke foto's inderdaad. Vooral de wildkleur met de zwarte poten is heel wijs 8)

Hermien

Hè gátsie! Waarom dóe je dat nou, Karin? Steeds van die prachtige closeup foto's van al die lieve valkjes. Ze kijken me allemaal zó lief en vertederend aan........
Dan is het zó moeilijk om weerstand te bieden en niet te zeggen: "Ja, ik wíl! Ik wil ze allemáál. Kom maar met de hele kloet naar het Vederkruid..." ;D
Kijk nou naar dat happy smoeltje van Happy.....
en dan al die kleine ukkepukkies.......

Er kómt een moment dat ik dit niet meer trek en weer overstag ga.......

Bedankt hoor, Karin. Bedankt.

Maar ze zijn súper mooi en súper lief.

H E L L U P ! !

:-*  :-*  :-*  :-*

Marian

Citaat van: Karin op 12 november 2009, 19:07:20
CitaatEven terug vroeg ik hoe je toch de foto's zo groot hier neer kunt zetten, met 60 kb

Ze zijn geen 60 kb hoor. Ze zijn verschillend, de ene is 90, de ander 110 kb.... En als je weet dat de originele foto al snel 5 MB is is het toch wel een prestatie hè ?  ;D ;D ;D

Zekers een hele prestatie! 8), hihi, maar je verteld er nog niet bij dat photobucket je daarbij helpt ;D ;) :P :D

Fijn weekend! Groetjes Marian

Marian

Citaat van: Landiej op 12 november 2009, 19:22:12
Karin heeft de foto's niet via valkparkiet.com geupload denk ik :) Zo te zien staan ze op photobucket. Handig, want dan ben je niet beperkt door de 60kb grens!

Zijn wel erg leuke foto's inderdaad. Vooral de wildkleur met de zwarte poten is heel wijs 8)

Dank je wel ;), en ik ben het helemaal eens over het wildkleurtje!! Dan komt de HELLUP van Hermien ook bij mij om het hoekje kijken ::) ;D ;D

Karin

CitaatKarin heeft de foto's niet via valkparkiet.com geupload denk ik  Zo te zien staan ze op photobucket. Handig, want dan ben je niet beperkt door de 60kb grens!

Zijn wel erg leuke foto's inderdaad. Vooral de wildkleur met de zwarte poten is heel wijs

Inderdaad, om de een of andere reden lukte het me nooit via valkparkiet.com te uploaden en toen ben ik het via photobucket gaan doen  ;D Ook handig dat ik het helemaal in eigen beheer heb, dus ik kan ze ook zo weer verwijderen  8)

Dat wildkleurtje is inderdaad echt té gek..... Ik heb hem niet voor niks nog niet laten reserveren  ;D ;D ;D Kan altijd nog als hij wat ouder is, heb ik zelf altijd nog een mogelijkheid.....  :P
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatHè gátsie! Waarom dóe je dat nou, Karin? Steeds van die prachtige closeup foto's van al die lieve valkjes. Ze kijken me allemaal zó lief en vertederend aan........
Dan is het zó moeilijk om weerstand te bieden en niet te zeggen: "Ja, ik wíl! Ik wil ze allemáál. Kom maar met de hele kloet naar het Vederkruid..."
Kijk nou naar dat happy smoeltje van Happy.....
en dan al die kleine ukkepukkies.......

Er kómt een moment dat ik dit niet meer trek en weer overstag ga.......

Bedankt hoor, Karin. Bedankt.

Maar ze zijn súper mooi en súper lief.

H E L L U P ! !

O jee.... nou, dan adviseer ik je om zo dadelijk maar niet in mijn dagboekje te gaan kijken.... Moet ze nog uploaden, maar ik heb er gisterenavond weer heel wat gemaakt  ::)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatZekers een hele prestatie! , hihi, maar je verteld er nog niet bij dat photobucket je daarbij helpt   

Fijn weekend! Groetjes Marian

Nee hoor, ik gebruik paint shop pro..... ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatDank je wel , en ik ben het helemaal eens over het wildkleurtje!! Dan komt de HELLUP van Hermien ook bij mij om het hoekje kijken   

Gaan we met zijn alle kwijlen......  :P
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hier alvast wat voerfoto's van Happy  :-* :-* :-* Één en al kliederboel, hahaha. Als Happy overgaat op 3 voedingen gaat hij / zij in bad ! Het voordeel van 2 papkuikens tegelijk is dat ze bij elkaar de troep wel weghalen. Ondanks mijn gepoets na iedere maaltijd blijft er toch wat in de veren plakken  ::)

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Hermien

;D  ;D  ;D  ;D