De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Hihihi, voor takken af te knippen.... Ik gebruik alleen natuurlijke zitstokken ( grotendeels van die lianen ) en heb voor de nieuwe kooi een tak in stukken moeten knippen. Takkie was te dik voor een gewoon snoeischaartje  ;) Het is een mooie kooi hoor, en helemaal niet zo gek duur voor zo'n grote kooi... Wel een bakbeest, dus maar goed dat hij mooi voor het raam past  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Guinevere

Waw, Karin !
Wat een prachtige vogelkamer !
Ik ben inderdaad jaloers  ;D

Marian

Hoi Karin,

Wow, dat ziet er prachtig uit!
Echt geweldig om zo'n kweekzolder te hebben 8)
En dan zo keurig netjes.....helaas zal het zo niet blijven ::)

Groetjes, Marian

Karin

Hihihi, nee, zodra ze los vliegen is het zo weer een rotzooi  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Hoi Karin,

Wat  heb je een mooie kweek zolder zeg! :-*
Met valkjes moet je de rommel voor lief nemen hé.

Groetjes Sabine

Karin

27 mei 2009, 23:22:03 #2600 Last Edit: 28 mei 2009, 14:54:57 by Karin
Jessie is erg bewegelijk om hem op de foto te zetten, maar uiteindelijk toch gelukt  ;D Meneer was druk bezig met fluiten en het leek wel of hij de deur wilde versieren  ;D ;D ;D

Ik heb hem gisteren gewogen en hij woog 104 gram ! En dat tereijl ik zijn snaveltje voor het laatst voor de vakantie heb geknipt ! Dit weekend zal ik denk ik weer een klein beetje gaan knippen. Maar hij kan dus blijkbaar nog goed pellen  ;)

Zijn vliegpennen beginnen weer de goede lengte te krijgen. Zal nog even duren voor hij weer mooi rechtdoor kan vliegen, maar we gaan de goede kant op !  8)

Helaas is bij Dexter één van de nieuwe vliegpennen gebroken  ::) Ik had hem van de week naar de vogelzolder willen doen, maar wacht nu nog maar even. Hij moet wel mee kunnen vliegen met de rest, en dat lukt hem nu niet....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marian

Hoi Karin,

Lieve, lieve foto's!! :D :-*
Haha de deur, maar ja, oefening baart kunst ;D
Jammer voor Dexter.....offe is hij liever beneden bij jou ;)

Groetjes, Marian

Karin

CitaatHoi Karin,

Lieve, lieve foto's!! 
Haha de deur, maar ja, oefening baart kunst
Jammer voor Dexter.....offe is hij liever beneden bij jou

Groetjes, Marian

Hihi, nou, dat weet ik niet hoor.... Boven zit een mooi popje op hem te wachten  :P Ben wel bang dat hij al snel niet meer zo supertam zal zijn ( na een week vakantie had hij al een dipje ), tis een beetje een drukspookje, maar het popje waar hij bij komt is ook niet meer zo supertam, dus komt wel goed  ;) Maar Dexter heeft nog al de neiging om af en toe flink zijn scheur open te zetten en manlief kan daar niet tegen... Ik heb nergens last van, laat hem 5 minuutjes schreeuwen en dan is het over, maar manlief vind het nodig om steeds "sssstttt" te zeggen. Alsof dat helpt  >:( Nee, het tegenovergestelde dus  ::) Ach mannen.... eigenwijze wezens  ;D ;D ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 28 mei 2009, 15:06:52
Ach mannen.... eigenwijze wezens  ;D ;D ;D ;D ;D

::)

;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marian

haha, wel wat 'iri' ook ;)
Maar naast dat 'onze' mannen zo stront eigenwijs zijn, zijn ze ook zooooo liefffffff :-* :-* ;D

Lees je dat ook eventjes, Marc??? :P

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Chico op 28 mei 2009, 15:36:39
haha, wel wat 'iri' ook ;)
Maar naast dat 'onze' mannen zo stront eigenwijs zijn, zijn ze ook zooooo liefffffff :-* :-* ;D

Lees je dat ook eventjes, Marc??? :P

Euhhhhh.... ja... :-[

;) ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marian

Hermien

Wat een heerlijke valkenkamer, zeg. Bèn ik ff jaloers op! Mooie takken ook. Waar vindt je die en hoe prepareer je ze zodanig dat je valkjes daar niet ziek van worden i.v.m. enge beestjes? Ik ben daar nl. heel voorzichtig mee. Kun je niet wat takken opsturen....... ;D

Karin

Welke bedoel je Hermien ? Die aan de deur hangt met Jessie er op heb ik zo gekocht bij een tuincentrum. Is gewoon gedroogd wilgenhout. Op de vogelkamer gebruik ik wilgentakken ( gewoon afgeknipt van knotwilgen ) die ik goed afwas en lianen die ik gewoon zo koop :

Ik koop ze altijd bij een andere winkel, maar hier staat een foto....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Hermien

Die takken dus met Jessie erop. Die vind ik zó gaaf. Hier in het tuincentrum heb ik nog nooit gedroogde wilgentakken gezien. Nou ja, Krimpen heeft wat dat betreft ook echt niks te bieden.