De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Nog even snel een foto van de 2 piepkuikens gemaakt. Ik heb een groter bakje moeten nemen toen ik het blok verschoonde  ;D

En nog even snel een foto van de donsjes.....

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

14 februari 2009, 07:07:09 #2461 Last Edit: 14 februari 2009, 07:44:01 by Marc van de Kuifjes
Ik zie dat je een "retro"-watermerk gebruikt hebt voor je foto's! :D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Nou, als je goed kijkt is het toch een nieuwe  ;) Alleen het plaatje is gelijk....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

zotteke

O nee! cinnamon gepareld! Ik hebben willen  :'(. Het is maar goed dat die cinnamon gepareld witmasker niet beschikbaar is anders had ik me al helemaal niet kunnen bedwingen.

Gefeliciteerd met de donsjes  ;).

Diaantje

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

CitaatO nee! cinnamon gepareld! Ik hebben willen  . Het is maar goed dat die cinnamon gepareld witmasker niet beschikbaar is anders had ik me al helemaal niet kunnen bedwingen.

Haha, is beschiktbaar hoor, ik hoop alleen als iemand er 2 wil ik die samen met een cinnamon pareltje kan plaatsen  ;D Is Jessie dan niet wat voor jou ?  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

zotteke

Als ik er nog een valkje bij neem, lijkt het me slim om er nog 2 bij te nemen. Dan is het een mooi even getal voor als er onverhoopt paartjes gaan vormen. Misschien toch maar even bedelen bij vriendlief  ;D ;).

Jessie is het centebakkie toch? Ik vind het een enorm schattig valkje, maar ik denk niet dat ik genoeg tijd en dergelijke heb om dat bekje goed te houden zodat ze kan blijven eten  ::).

Karin

Haha, ja, eerst maar eens vragen aan vriendlief, en anders gewoon volgend seizoen hè  ;D Je hebt net een kleine en je zult je handen wel vol hebben  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

18 februari 2009, 01:05:15 #2468 Last Edit: 18 februari 2009, 01:07:27 by Karin
Ik ben druk bezig met mijn website, maar toch even tijd gevonden om foto's te maken  ;D De piepkuikens van Dazzle en Chico !

Het oudste jong....

En het cinnamon popje.... Ze heeft schattige gele vlekjes in haar nekje  :-*

En de donsjes van Dimple en Magic....

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Mooi hè ! Jammer dat ze verdwijnen als het een man is  ::)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Saar

*zwijmel*... Dat pareltje is om te zoenen!!!

zotteke

Nou mn ukje is heel zoetjes over het algemeen dus dat komt wel goed hoor  ;D. Zeker omdat die kleine pluisjes van jou pas over een maand of 1,5 of 2 naar een nieuw tehuisje toe mogen.

Is het erg moeilijk/tijdrovend om jessie's bekje te onderhouden? Ze is een geparelde witmasker toch, of zie ik dat fout?

Vriendlief zegt dat hij het nog niet weet. 'Ligt er ook aan hoe duur ze zijn'. even vertaald uit het Engels  ;).

Mn kooi is groot genoeg voor 4 valkjes  ;D. Echt veel meer zou ik er overigens niet in willen houden..

Trouwens nog iets anders dat ik je wou vragen. Mimi en Cody waren allebei verzot op het voer dat ik bij jou vandaan had. Maar voor 2 valkjes loont het niet echt om zo'n grote baal te halen aangezien ik dan telkens moet gaan weggooien omdat het oud word. Kan ik écht niet af en toe een kilo of twee van je overkopen. Mimi en Cody zitten me nu héél bedelend aan te kijken Karin!  :( :( :( pleease pleease pleeeease zeggen ze.

Marian

Hoi Karin,

Oh wow foto's ;D 8)
Top dat je er in je drukte tijd voor hebt gemaakt :D :D
Wat een schatjes zeg, en wat een lief koppie met die mooie parels :P :-*
Wanneer de parels verdwijnen, als het een man is, wordt hij dan geheel donker van kleur daar :-\
En zijn het al van die onhandelbare donderstenen? :o ;D

Groetjes, Marian

Karin

Ik heb sinds gisteren al flinke hoofdpijn en ben er vandaag ook nog eens misselijk bij geworden.... Omdat achter mijn compje zitten niet echt mee helpt ben ik ff niet aanwezig. Meesatl duurt het een dag of 3..... Verder gaat het hier goed, de jongen van Dimple en Magic groeien goed en ik heb de pleegkuikens vandaag beneden gezet. De jongste was uit het blok gesprongen en dus tijd om ze met de hand te voeren. Gelukkig gedragen ze zich nu nog netjes, dus dit worden vast net zulke lieverds als Elmo  ;D ;D ;D Lisa en Joy zouden eerst dit weekend misschien weg gaan, maar Joy is nog te licht  :-\ Ik denk dus niet dat we dat gaan halen....  Dus ze zitten nog even gezellig hier.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves