De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

sabine

Jeetje, het wordt wel rustig bij je nu alle valkjes zo groot worden, dat ze tegelijkertijd weg kunnen. Het zal wel stiller zijn, nu er niet meer zoveel jongen om pap gillen  ;D

Karin

Ja, maar nu gillen ze nog hoor ! En vliegen ze me naar het gezicht als ik de kooi open doe....pááááááp !!  ;D ;D ;D Joy en Lisa zijn nml niet gekortwiekt dis da's wat lastiger  ;) Maar goed, wel handiger als ze naar een nieuw baasje gaan  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

De kleintjes van Dazzle en Chico groeien langzaam maar zeker en het zijn moppies !!  :-* De oudste is een bontje, wat voor bontje kan ik nog niet zien ; gewoon bont, cinnamon bont, bont gepareld of cinnamon bont gepareld, dus het wordt spannend  ;D Het jongste jong wordt geen bontje, dat kan dus een wildkleurtje, een pareltje, een cinnamonnetje of een cinnamon pareltje worden ! Leuk die verrassingen ! 

Jong 1

Jong 2

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marian

Wat een dotjes :D :D :D
Haha, zeker het bontje ;)

Groetjes, Marian

Hermien

Lekker geluid bij dat filmpje. O, mijn 'Vliegtuig' wil dolgraag nog een of twee broertjes erbij. Maar ik weiger dat pertinent. We hebben er al dagenlang ruzie over.....

;D   ;D   ;D   ;D

Dierenfreackske

Hoi Karin ,IK SMELT als ik de foto's zie, wat leuk en mooi, ik had nog niet gezegd dat je een prachtige handtekening hebt!

Ik heb ook zo'n schommel(wip), maar een andere kleur, leuk he! Grtjs Ann

Karin

3 februari 2009, 14:48:03 #2391 Last Edit: 4 februari 2009, 16:29:59 by Karin
Citaat--------------------------------------------------------------------------------
Lekker geluid bij dat filmpje. O, mijn 'Vliegtuig' wil dolgraag nog een of twee broertjes erbij. Maar ik weiger dat pertinent. We hebben er al dagenlang ruzie over.....

Hihihi, geen ruzie maken hoor  ;) Gewoon een hele grote kooi kopen en er dan hééél goed over na denken  ;D Heb je al gezegt "en wie moet ze gaan opvoeden ? En wie moet ze gaan uitlaten ? " ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatWat een dotjes   
Haha, zeker het bontje

Groetjes, Marian

;D ;) :P 8)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatHoi Karin ,IK SMELT als ik de foto's zie, wat leuk en mooi, ik had nog niet gezegd dat je een prachtige handtekening hebt!

Ik heb ook zo'n schommel(wip), maar een andere kleur, leuk he! Grtjs Ann

Dank je ! Ja,gaaf hè ? ! Maar wel ontzettend duur  ::)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Karin,  ja dat wel, maarja...dat moet je er dan voor over hebben he! Grtjs Ann ;D ;D ;D

Karin

Wij hebben mooie ringetjes gekregen van het frouwtje, hele mooie paarse !! Stoer hè ?

Dit ben ik, de oudste en natuurlijk ook de stoerste !!

Ik kan al goed blazen als frouwtje het broedblok in komt ! En dit is mijn kleine zusje / broertje ( weet ik nog niet zo goed ), die had eigelijk nog te kleine pootjes voor een ringetje, maar frouwtje was eigenwijs  ;D

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Dierenfreackske

Hoi ..wat staan ze mooi met hun stoere paarse ringetje om !
Hele knappe foto's hoor, grtjs Ann

Marc van de Kuifjes

Wauuwww.... :o
Ik wil ook zo'n valkje met een paars ringetje!!! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

sabine

Hoi Karin,

Het is erg leuk om een valkje te hebben die met de pap is groot gebracht. Pearl wil het liefst nog steeds pap hebben. Ik zat vanmorgen een schaaltje yoghurt te eten eerst dook ze eerst met de snavel er in en even later belande ze in mijn yoghurt. Alles zat onder yoghurt, de laptop, de bank de kussens en toen belande ze in mijn haar dus ik nu ook.

Groetjes Sabine