De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 22 oktober 2008, 14:14:06
Citaatenne, die gifkikkertjes.. waren hun jongen ook niet van de doerakjes?? hahahaha..

Nee hoor, hele liefjes, vraag maar aan Marc  ;D Tuurke is er een van  ;)

Wat doerakjes zijn weet ik niet, maar Tuurke is een erg leuk valkje. Wel een stuk eigenwijzer geworden intussen, misschien door het broeden? Maar het blijft een heel leuk valkje! :D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Hihi, ja hoor, ik maak nog steeds foto's van ze, dus als mijn compje het weer doet wordt dat gewoon ineens heel veel foto's bewerken  

Ik verwacht binnen 1 week de eerste eitjes van Dimple en Magic, dus duimen maar  
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatEh... weet je al of het wildkleurtje nou een wildkleurtje is?   

Ik denk het wel  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatWat doerakjes zijn weet ik niet, maar Tuurke is een erg leuk valkje. Wel een stuk eigenwijzer geworden intussen, misschien door het broeden? Maar het blijft een heel leuk valkje! 

Yep, ik denk het wel. Ebt wel weer weg denk ik omdat ze nog geen vent heeft  ;D Als ze echt een nest gehad hebben worden de meeste valkjes ( niet allemaal, er zijn uitzonderingen ) wat minder tam. En dan bedoel ik het kroelerige naar mensen toe. Dat hebben ze niet meer nodig, daar hebben ze hun vent voor  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Tuurke is wel erg eenkennig. Leentje mag nog niet in de buurt komen; dan begint ze meteen te protesteren >:( ;D

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Leentje vindt het eigenlijk niet zo leuk dat Tuurke niet bij haar wil komen... ::)

Marian

Hoi Karin,

Net als veel mensen, helaas ook niet onder al die dwarrelende virussen uitgekomen :(
Beterschap :)
Ik ben benieuwd naar je foto's....maar heb wel geduld hoor... :D

Groetjes, Marian

Karin

23 oktober 2008, 14:59:59 #1508 Last Edit: 23 oktober 2008, 15:21:48 by Karin
 Hij doet het weer !! Hij doet het weer !! Hij doet het weer !!   Alleen nog wat internet instellingen omgooien, maar dat doet manlief wel vanavond  ;) Ik moet nog een heleboel foto's bewerken, maar hier alvast foto's van 19 oktober, de dag voor alles in het honderd liep  ::)

De jongen van Nessa en Kenya :

Jong 1

Jong 2

Jong 3

Jong 4

Jong 5

En dan de twee schreeuwlelijken van Raven en Luana... Jeetje zeg, wat zijn dit een soepkippen, hahahaha. Het enige wat ze kunnen is schreeuwen als ik ze oppak, echt "voordelig" staan ze dus niet op de foto  ::)

Jong 1

Jong 2, moet je kijken wat een donkere pootjes die heeft ! Bijna zwart !

Nou, nu maar druk aan de slag met de andere foto's.....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Ooooooohhhhh wat zijn ze weer liefffffffffff...

ik ben razend benieuwd naar de recentere foto's!

Zijn de baasjes al bekend??  ik ben heel benieuwd of er ook een kleintje bij D & L komt te wonen..  :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

23 oktober 2008, 16:48:29 #1510 Last Edit: 23 oktober 2008, 23:47:12 by Karin
Ja hoor, er komen er zelfs 2 bij wonen  ;D Welke weet ik nog niet, eerst alles in de veertjes, anders is het lastig kiezen hè ?  ;D Maare... heb er in ieder geval al één op het oog voor ze, ssssssstttt..... ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

mila

oooh wat geweldig je foto's en je jongen.
ik hoopte dat ik dit jaa nog jongen zou krijgen het is maar bij 1 jonge gebleven maar we hebben volgend jaar ook nog.

groetjes

♥Debby♥

Citaat van: Karin op 23 oktober 2008, 16:48:29
Ja hoor, er komen er zelfs 2 bij wonen  ;D Welke weet ik nog net, eerst alles in de veertjes, anders is het lastig kiezen hè ?  ;D Maare... heb er in ieder geval al één op het oog voor ze, ssssssstttt..... ;)

2 uit 1 nest?? of uit deze 2 nesten allebei 1... goh, ik ga ze maar even bellen straks!

Plaats je de andere foto's vandaag nog?

en ben je trouwens al opgeknapt??

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

kenay86

hey karin, wat een lieve foto's zeg! het viel me alleen op dat 1 van je jongen zo wijd uit zit ??? op de foto zie je het het beste, bij mij schoot door mijn hoofd eigenlijk spreidpootjes.. maar misschien was het enkel op de foto zo :) of ik kijk gewoon heel dom? ze zijn in ieder geval allemaal om te zoenen :-*

http://i252.photobucket.com/albums/hh4/aussieindy/20081019RLjong1ccopy.jpg

Marc van de Kuifjes

Wat worden ze alweer groot! :o
Het albinootje zit er echt van "kom maar eens hier jij als je durft!" ;D
Halloween-training neem ik aan? ;) ;D