De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi hoi,

Mooie foto's weer Karin  ;D ;D

Karin

Dank je Manon !

Ene, leuk dat je meeleest Sabine. Zoals je ziet hebben ze er al zin in  ;D

Ik hoop het ook Debby  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Hoi Karin,

ik houd ook je Hyves in de gaten  ;D

Het leek me ook erg leuk om lid van het forum te worden, zodat jij dalijk goed het jonge valkje in de gaten kan houden.  ;) Het lijkt me ook wat makkelijker en fijner om de jongen weg te doen aan iemand waar van je zeker weet dat het valkje het goed gaat krijgen.

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Gisteren heb ik beide jongen van Raven en Luana geringt. Het albinootje heeft al vreselijk dikke poten zeg.... Het ging maar net aan...  Het jongste piepkuiken heb ik ook geringt, maar de pootjes waren nog erg klein, ik hoop dat het blijft zitten, en anders vind ik het vast morgen wel terug in het blok 

Het albinootje

En het kleine... wildkleurtje ? Pareltje ? We zullen het over een paar dagen weten   

Gisterenmiddag heb ik ook het jongste jong van Nessa en Kenya geringt. Ook deze was er weer niet zo blij mee   

Ik kwam gisteren wel voor een verrassing te staan want.... volgens mij heeft het vierde jong ook pareltjes !  Ik kan het nog niet met zekerheid zeggen en ik heb me wel eerder vergist    , maar we zullen zien als de veertjes beter doorkomen. Het stond me bij dan Nessa split is voor gepareld, maar omdat ze nog nooit een gepareld jong hebben gehad ging ik er vanuit dat ik me vergist had 

Jong 1

Jong 2

Jong 3

Jong 4

Jong 5

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

17 oktober 2008, 14:34:11 #1460 Last Edit: 17 oktober 2008, 18:26:27 by Marc van de Kuifjes

...ik brand van nieuwsgierigheid...

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Manon*

Wat zijn ze toch mooi als die pennetjes erdoor komen en er een beetje kleur te zien is.. je albino is ook erg mooi...   :-*

Met Zazcha gaat het goed Karin  ;D
hij lijkt eieren voor zijn geld te kiezen... of hij is in love gepleurd kan ook nog  ;)
Hij heeft een vrouwtjesvalkje ontdekt hier in huis en hij fluit de sterren van de hemel voor haar, alleen is zij nog erg jong en snapt niks van zijn serenades  :-\
Maar wat niet is kan nog komen hé  ;D ;D ;D

Karin

Hihi, wat lief ! Ach, nog even en ze gaat het wel begrijpen hoor  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Wat een schatjes..vooral de albino :-* :-* :-*

Ik zie allemaal kleine Tjippy's... :P en een kleine Simba :P

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Ja, lief hè    Nessa en Kenya hebben weer goed hun best gedaan 
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

wat zijn ze alweer groot!! wat gaat het toch hard.. ik zie vooral weer heel veel ondeugende koppies.... Gaaf!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 18 oktober 2008, 00:18:48
Ja, lief hè    Nessa en Kenya hebben weer goed hun best gedaan 

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Nathalie84

Hoi Karin,

Wat een schatjes!!

Groetjes, Nathalie

Karin

18 oktober 2008, 12:05:39 #1468 Last Edit: 18 oktober 2008, 12:12:29 by Karin
En nee..... geen valkje, geen vogel, zelfs geen dier  ;D ;D ;D Ik heb 2 nieuwe kweekkooien gekocht voor de catharinaparkieten !

Dat plankje wat er tussen zit kun je eruit trekken, leek me wel handig met schoonmaken. Ik wilde eigelijk een van kunststof / trespa, maar die zijn zo duur. Een dubbele zou al rond de 200 euro kosten en dan hebben ze minder vliegruimte dan in deze. En mocht deze toch niet bevallen verkoop ik ze gewoon na het broedseizoen door  ;D Ik heb al 2 broedblokken en die hang ik aan de buitenkant, dan hebben ze meer ruimte in de kooi zelf. Ook heb ik 2 leuke schommels besteld bij een webwinkel waar ik altijd mijn kattenbakvulling bestel. ook wil ik er een sleepy tipi in hangen. Van die saaie broedkooien vind ik altijd zo..... saai  8)

O, ene.... mocht iemand interesse hebben in jonge cathi's en geen haast hebben.... ik kan diverse kleurtjes krijgen uit die van mij  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anke

Hoi Karin,
Je hebt weer erg mooie jongen :)
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes