De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Wat dacht je van "aubergine" voor de mauve en "courgette" voor de groene? ;) ;D ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Dat is groente  ;D En een beetje lastig uitspreken  ;D Wat dacht je van druif voor de mauve ?  ;D ;D ;D Volgens mij zijn er wel zulke donkere druiven  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Er zijn natuurlijk ook groene druiven, dus kun je ze allebei "druif" noemen! ;D

Marc van de Kuifjes

...of je zou namen van druivensoorten kunnen gebruiken, zoals "pinot" en "riesling"! :D

Nathalie84

hahha volgens mij is het EINDELIJK gelukt...moest de foto's verkleinen enz enz...maar ja voor alles is een eerste keer  ;D

Ukkie had hier nog zijn pareltjes...foto's zijn gemaakt op een mooie zomerse dag...ze stonden lekker bij ons op het balkon van het zonnetje te genieten...

Dit is Mumble:

En hier zijn ze gezellig samen aan het eten:

Hoop dat de foto's een beetje duidelijk zijn.

Hier nog een grappige foto van Ukkie na een douche met de plantenspuit:

Ik zal ook een paar recente foto's plaatsen..

Groetjes,

Nathalie

Nathalie84

Hier een recente foto van Ukkie:

En Mumble:

Groetjes,

Nathalie

Nathalie84

Jacoba

hoi Karin,

Wat een schitterende vogelkamer (paleis) heb jij voor je vogeltjes. Echt super voor elkaar. En je catharinas grappig hoor. Ik heb ook een koppeltje nou ja een koppeltje? Mijn catharinapopje is verlieft op mijn geelwang valkparkiet. Haar mannetje mag haar af en toe voeren en kroelen maar liever gaat ze achter mijn geelwang valk aan en kroelt hem dat het een lieve lust is.
En ik vind catharinas ontzettend leuke vogeltjes maar ik krijg geen jongen zo. :(
Ik hoop dat het jou gaat lukken, ben zeer benieuwd.
Groetjes Jacoba

Nathalie84

Hoi Karin,

Misschien een idee voor de namen voor je nieuwe Catharina's..

Olive en Grape... :D

Groetjes,

Nathalie

Karin

Ooo, wat zijn ze mooi geworden Nathalie  :-* Ukkie is een echte Uk geworden  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dank je Jacoba ! Ben ook erg blij met mijn vogelkamer  ;D Jammer dat je cathi's niets doen. Misschien apart zetten met een blok ? Lemon is ook erg verliefd op een valkjes pop. Zo'n maf gezicht, zit hij gewoon tussen het koppel in en probeert de pop te versieren. Wel weer knap dat hij precies weet wat een pop is  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hihi, ik had dan beter Kiwi olijf kunnen noemen, want de oude mutatie benaming is olijf  ;D Maar Druif blijft wel een beetje bij me hangen, dus ik denk dat ik de Mauve Druif ga noemen.... En nu de mooie turquiose nog een naam ! Turquoise fruit bestaat volgens mij niet  ::)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Jammer dat ik geen catharina's heb, dan kon ik ze "De Druifjes van Wilgendaal" noemen! :-[ ;D
Ik vind het in ieder geval leuk klinken...

Nathalie84

Citaat van: Karin op 23 september 2008, 00:17:20
Ooo, wat zijn ze mooi geworden Nathalie  :-* Ukkie is een echte Uk geworden  ;D ;D ;D

Dank je wel  ;D Ukkie is inderdaad Uk inmiddels haha...