De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Hey proficiat met de nieuwe donsjes! :D :D Ik ben benieuwd hoe ze zullen evolueren! ;)

En... ow ow ow... zie ik daar weer twee D&M-valkjes voor herplaatsing staan!... terwijl ik maar één vacature meer heb! ::) :-\
Onbegrijpelijk dat zulke leuke valkjes herplaatst moeten worden!

Hoe gaat het trouwens met het zusje van Tuurke dat je zelf gehouden hebt... hoe heet ze ook alweer... pareltje dacht ik? Is dat ook zo'n eigenwijs leuk ding geworden?

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Gaat het heel goed mee. Helaas niet meer supertam, maar komt wel bij me zitten en met mijn haar spelen. Maar ja, dat heb je als je zoveel valkjes hebt hè ?  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Gisteren een nieuwe digitale camera gekocht, dus natuurlijk meteen foto's maken  ;D Wel nog  een beetje uitproberen, de foto's waren een beetje overbelicht, maar goed  ::)

Saampjes gezellig in het blok :

De jongste :

De oudste :

En een foto van Salsa, mijn lutino bleekmasker :

En voor degene die nieuwsgierig zijn hoe het gaat met puppy.... puppies worden groot  ;D ;D ;D

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Anke

Hoi Karin,
Wat een snoepige jonkies :-* :-*
Wow puppy's worden inderdaad groot ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Karin

Dank je  ;) En ja, Ziva groeit als kool !  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kimm

hoi karin,

geweldige foto's! en ja hij wordt zeker groot. hij ziet er erg mooi uit!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marc van de Kuifjes

Karin

Zo, nog even wat foto's van de valkjes  ;D Het oudste jong :

En het jongste jong :

Ze doen het erg leuk. Iedere dag controleer ik even of ze gevoerd worden en haal ik ze even uit het blok. Ik maak ze in principe niet tam, maar ze zijn dus wel aan handen gewend.  Mocht er al iemand interesse hebben in een jong, ze zijn te reserveren  ;D Geslacht is onbekend, maar voor 15 euro kan ik ze laten testen.

En dan nog wat foto's van Sterre, de dondersteen, tijdens het douchen :

Vindt ze echt heerlijk ! Salsa vond er in het begin niks aan, maar op een gegeven moment ging hij op zijn kop hangen als ik andere valkjes zat te douchen, vond hij het stiekem toch leuk  ;D Die foto's heb ik nog niet bewerkt, wel een paar foto's van hem op de volière :

wat is hij toch mooi hè ?  :-* Ik wil hem eind augustus met Mellody en Twizzle in een kamervolière zetten. Kijken welke van de 2 dames hij het leukste vindt en dan mag hij later dat jaar een blok met 1 van de dames, hoop ik op mooie bleekmaskers  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hi Karin,

Helaas... geen jongen meer voor mij... ik heb nu officieel een slotje op mijn voliere... en op alle andere kooien en vervoersmandjes  ;D Maar je foto's zijn weer schitterend.

Dit is echt een schitterende foto!!

Wat heeft Salsa lieve ogen. Hij heeft op de foto's een hele zachte blik... als je dat zo kan zeggen...

Citaat van: Marc van de Kuifjes op  3 augustus 2008, 12:54:45
Citaat van: Karin op  2 augustus 2008, 13:45:05

Ze zien er allebei even ondeugend uit! ;)

Ik denk dat ik het toch ook wel met Marc eens ben  ;D ;D ;D

Het zijn wel twee schitterende honden.

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op  4 augustus 2008, 14:03:24

Dit vind ik een hele leuke foto! :D

Citaat van: Monky op  4 augustus 2008, 14:12:57
Dit is echt een schitterende foto!!

...en hier ben ik het helemaal met Monky eens! ;) ;D

Marc van de Kuifjes

Heb je eigenlijk al een nieuwe thuis gevonden voor de te herplaatsen valkjes?

Karin

CitaatHeb je eigenlijk al een nieuwe thuis gevonden voor de te herplaatsen valkjes?

nee, maar ik wacht nog steeds op meer info en foto's van de eigenaar. Ik krijg alleen geen reactie, misschien op vakantie ? Ik wil natuurlijk wel dat ze meteen goed op hun plekkie komen  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Weer wat foto's van de piepkuikens ! Ze zijn echt ontzettend leuk zeg ! Dit koppeltje geeft erg leuke jongen  ;D Ze zitten gewoon vrij relaxed op mijn hand, alleen een beetje brullen om eten  ;), maar zoals je ziet zijn de kropjes vol zat !

Ze zijn dus beide "wildkleur" primrose, dus geen cinnamon en geen pareltjes. Vind ik wel erg leuk, want de meeste hebben dat wel. De jongste heeft de kleinste plekken op de rug, maar wel wat "foutjes", zoals 3 grijze staartveren. De jongste heeft wat grotere vlekken, maar een geheel gele staart.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik kreeg een berichtje van het "oude baasje" van Pepper dat hij het erg naar zijn zin heeft bij zijn nieuwe baasje ! Heel fijn ! Nu hopen dat ik voor de 2 popjes ook een nieuw baasje kan vinden  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves