De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Dat is al een heel verschil met de vorige foto's! :D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

carco

Ach wat lief: ik smelt hier gewoon weg  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Karin

Hm, er is toch een beetje hommeles tussen Elmo en Twizzle/pareltje. Je merkt toch dat het leeftijdverschil vrij groot is en Elmo zich wat te mannelijk gedraagt voor de dames die egelijk nog maar kleuters / tieners zijn. Misschien zou het toch beter zijn als hij gezellig bij een volwassen popje komt. Hij is heel erg op mensen gericht, maar ik denk dat hij een popje toch ook wel heel erg leuk gaat vinden, zeker als het popje ook erg op mensen gericht is..... Ik moet er nog maar eens heel goed overna denken.... Ik ben dol op hem, hij is echt heel erg leuk, maar ja, het moet niet ten koste van de andere valkjes gaan. En eigelijk heb ik al teveel mannen  ::) Moeilijk....moeilijk....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hm... waar ik bang voor was is dus net al gebeurt, Elmo zat net met Twizzle te wipwappen en de arme meid is nog niet eens 4 maanden  :o Overigens maakte ze wel "het juiste geluid", dus heel erg leek ze het niet te vinden maar dit is natuurlijk niet de bedoeling !  :-\ Dus misschien toch maar op zoek naar iemand die een lief volwassen popje heeft en er een lieve vent voor zoekt   ::)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Hoi Karin,

Ik vroeg me af of Elmo een broer is uit het nest van Tjippy of van Simba?
Ik vond die namen nl zo toevallig en ik kon me die herinneren uit een van hun nest. En Tjippy is nu ook 1,5 jaar (december 2006).
Natuurlijk zijn er wel meer valkjes die zo heten, maar was er benieuwd naar...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Mandy

Wat een mooie foto's weer van Ziva. :D
Handig trouwens dat je zegt op welk blz ze staan, is anders vaak zo zoeken als je niet zo actief meer bent. ;)
Die van je handtekening vind ik ook super! ;D
Tja, moeilijk is dat dan hé, om ze wel of niet weg te doen, had ik ook met Xena en die zit nog steeds hier binnen... ::)
Maar zo is het ook niks natuurlijk, succes met je beslissing.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Citaat van: Diaantje op 14 april 2008, 19:08:00
Hoi Karin,

Ik vroeg me af of Elmo een broer is uit het nest van Tjippy of van Simba?
Ik vond die namen nl zo toevallig en ik kon me die herinneren uit een van hun nest. En Tjippy is nu ook 1,5 jaar (december 2006).
Natuurlijk zijn er wel meer valkjes die zo heten, maar was er benieuwd naar...

Nee, Elmo is een jong van Mellody x Jipper ( het mannetje wat een tijdje geleden is overleden  :'(  ). Hij is een broer van mijn Cuba, maar dan uit een eerder nest.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

14 april 2008, 23:34:10 #1102 Last Edit: 14 april 2008, 23:35:46 by Karin
Citaat van: Mandy op 14 april 2008, 22:29:22
Wat een mooie foto's weer van Ziva. :D
Handig trouwens dat je zegt op welk blz ze staan, is anders vaak zo zoeken als je niet zo actief meer bent. ;)
Die van je handtekening vind ik ook super! ;D
Tja, moeilijk is dat dan hé, om ze wel of niet weg te doen, had ik ook met Xena en die zit nog steeds hier binnen... ::)
Maar zo is het ook niks natuurlijk, succes met je beslissing.

Ja, het is moeilijk, hij is zo leuk !  ::) Maar ja, hij zit echt volop te wipwappen met Twizzle en alhoewel er hele leuke jongen uit zullen komen als Twizzle oud genoeg zou zijn zit ik eigelijk niet te wachten op een extra koppel. Daarnaast wil ik Twizzle graag tam houden. En Elmo jaagt het pareltje nu vaak weg, zo sneu, die wil ook gekroeld worden  ::)

Ja, handig hè, die bladzijde  ;D Ik zoek me zelf namelijk regelmatig het honolulu in andere dagboekjes dat ik dit wel een goede oplossing vond  ;D

Leuk is Ziva hè ? Ik heb weer nieuwe foto's, die zal ik van de week neerzetten  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi , wat leuk dat het zo goed gaat daar , en wat lief is je pup he ! Leuke foto's van Ziva he ! Grtjs Ann

Karin

Maandagavond zijn we weer bij Ziva gaan kijken, dus even wat foto's van toen :

Vanmiddag zijn we ook geweest, maar die foto's moet ik nog bewerken en uploaden  ;D ;D ;D

Inmiddels heb ik waarschijnlijk iemand voor Elmo gevonden. Hij gaat wonen bij een tam popje in Katwijk. Ze stond ook op een lijst bij een hobbykweker, maar omdat het maar niet wilde lukken met het nest wil ze Elmo graag. Haar popje is aan een man toe  ;D Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind, want hij is zo leuk ! Maar ja, hij randt Twizzle de hele tijd aan ( soms vindt ze het goed, een andere keer weer niet. Ze is natuurlijk pas een maand of 4  ::) ) en het pareltje hangt er nu maar een beetje bij en wordt weggejaagd als ze te dicht bij komt. Ze zitten wel veel met elkaar te knuffelen, dus ik voel me eigelijk ook weer een onmens. Ze vinden elkaar zo leuk, maar omdat ik geen koppels meer wil en Twizzle tam wil houden haal ik ze uit elkaar  :-[ Ik wil wel Elmo zelf wegbrengen zodat ik er van overtuigt ben dat hij daar goed gaat zitten.

Ik zit er aan te denken om Madelief en Sterre naar beneden te halen als Elmo weg is. Uiteindelijk zullen ze wel naar boven verhuizen, maar dan kunnen ze aan elkaar wennen. Ik wil ze samen in een kooi gaan houden. En als ze beneden zitten kan ik ze goed in de gaten houden. 
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gerda

Och och och wat is Ziva een schatje!!
Beetje laat, maar gefeliciteerd met je verjaardag. Misschien toch nog een beetje op tijd, omdat je het morgen viert  ;D ;D
Leuke dag gewenst!

Liefs, Gerda

Anke

Hoi Karin,
Wat wordt die lieve Ziva al groot :)
Fijn dat je voor Elmo toch een leuk huisje hebt gevonden!!
Oh en natuurlijk een fijn verjaardagsfeestje gewenst ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

☺ Pita ☺

Ooow wat een poepie , zou uhm zo pikken van je :)

Mandy

Ach wat een lieve foto's, echt zo'n heerlijke knuffelpup is het nog. ;D

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! ;)

En fijn dat je iemand voor Elmo hebt gevonden! :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Helaas heb ik Elmo van de week toch weggebracht  ::) Hij bleef maar bovenop Twizzle springen en steeds het pareltje wegjagen. Maar.... hij zit super hoor ! Hij heeft nu een popje helemaal voor hem alleen en alle aandacht !  ;D Hij valt met zijn snaveltje in de boter.

Wel is het resultaat dat Twizzle de eerste dagen veel schreeuwden als ze de vogels boven hoorde. Maar gelukkig is dat al een stuk minder geworden  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves