De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Ik kreeg vandaag een mailtje van het nieuwe baasje van Joep. Helaas gaat het niet, hun eigen valkje valt Joep steeds aan en nu zitten ze apart. Ik heb dus bij herplaatsing een oproepje gezet. Ik hoop dat ik hem gewoon door kan plaatsen en dat hij niet hier terug hoeft te komen. Ik heb nu al 3 valkjes beneden zitten en dat wordt een beetje vol  :-\

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

ach arme joep.. ik hoop dat je snel een ander baasje vind voor hem.. 

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Wat vervelend zeg! :(
Joep was toch een jong van één van de laatste nesten, of heb ik het mis?

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Ja, Joep is een volle broer van Twizzle en Sascha.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Karin ...wat sneu dat Joep aangevallen werd , hopelijk vind je snel een nieuw baasje en heeft hij geen trauma eraan overgehouden he ! Grtjs Ann

Karin

8 april 2008, 23:22:28 #1085 Last Edit: 8 april 2008, 23:26:22 by Karin
Grote kans dat Joep een nieuw baasje heeft gevonden, hij gaat bij 2 popjes wonen, de bofkont  ;D Ik ben blij dat hij niet terug hoeft naar mij, want ik heb al een volle bak  ;D ;D ;D

Zaterdag is Grover dus opgehaald door Monique. Elmo begon meteen te schreeuwen, dus ik heb meteen Twizzle en het pareltje bij hem in de kooi gezet. Hij is zeer gecharmeerd van de dames  :P Doordat ik zondag de hele dag op stap was en gisterenavond naar Ziva ben geweest zijn ze dus 2 dagen niet uit de kooi geweest. Nou ja, konden ze meteen aan elkaar wennen  ;) Vanavond mochten ze er met zijn drietjes lekker uit.

Twizzle

Pareltje

Elmo

Elmo blijft dus voorlopig hier wonen. Ik twijfel wel of ik hem zal houden. Hij is errug leuk, maar ik heb al zoveel mannen en ik weet niet hoe hitsig hij zich gaat gedragen als hij bij de volwassen vrijgezelle popjes komt te zitten. Ik wil niet met hem kweken, ik heb echt genoeg kweekkoppels. Maar goed, hij zit me voorlopig niet in de weg. Hij zingt prachtig en beneden geeft hij gezelligheid. Mocht hij toch lastiger worden en de popjes bespringen of mocht ik tegen een perfect baasje met een lief popje aanlopen kan ik altijd nog zien wat ik doe  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Hoi Karin,

Wat een leuke foto's !!!
Ze zijn echt prachtig alle 3..
Wat een schatje is Ziva zeg!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Leuke foto's hoor!! en zo te zien heeft Elmo het ook best naar z'n zin!!

Fijn dat Joep een nieuwe baasje heeft..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Is dat nou een speeltje voor valkjes wat er daar aan de kooi hangt?
Het doet me een beetje denken aan het gewei van een eland! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Manon*

Hoi Karin,

Hopelijk heeft Joep het goed naar zijn zin bij zijn nieuwe huisje!
Lijkt me ook erg vervelend dat je dan te horen krijgt dat het niet goed gaat. Maar gelukkig is het vaak goed op te lossen hé!
Wat een mooie handtekening heb je zeg! Ziva is echt prachtig.

Sascha doet het heel goed, wat een kanjer is het hé... zo lief, en wil alleen maar gekroeld worden. Hij kan je echt zo vanuit de kooi aankijken van: Kom je nog mij effe kroelen...
Ik heb zakjes besteld voor DNA, moet toch weten zo langzamerhand of hij een meneertje is of een mevrouwtje, dan kan ik een maatje voor hem gaan zoeken.... maar die veertjes uittrekken hé.... lijkt me niets, maar ja.. moet maar effe tandjes op elkaar zetten.
Ik heb wat fotootjes in mijn boekje staan van Sascha, eentje zet ik er hier neer voor je  ;)

Hier zat ie stoer te doen op de bank, wat is ie mooi hé!

Groetjes Manon

Sanna

Hoi Karin,

Joep is thuis hoor. En wat is het een dikkertje!! ;D Hij is echt fors voor zo'n jong valkje, niet te geloven. Ik geloof niet dat hij te zwaar is hoor, hij voelt lichter dan Belle en Pino. Maar hij heeft ook van die flinke poten. Ik geloof dat ik een reuzenvalkje heb ;D.

Maar hij is echt superlief hoor. Ben er heel blij mee. Lees maar in m'n verhalenboekje ;).

Groetjes, Sanna

Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 10 april 2008, 20:46:46
Is dat nou een speeltje voor valkjes wat er daar aan de kooi hangt?
Het doet me een beetje denken aan het gewei van een eland! ;D

Een palmboom  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Kruimel op 10 april 2008, 20:55:46
Hoi Karin,

Hopelijk heeft Joep het goed naar zijn zin bij zijn nieuwe huisje!
Lijkt me ook erg vervelend dat je dan te horen krijgt dat het niet goed gaat. Maar gelukkig is het vaak goed op te lossen hé!
Wat een mooie handtekening heb je zeg! Ziva is echt prachtig.

Sascha doet het heel goed, wat een kanjer is het hé... zo lief, en wil alleen maar gekroeld worden. Hij kan je echt zo vanuit de kooi aankijken van: Kom je nog mij effe kroelen...
Ik heb zakjes besteld voor DNA, moet toch weten zo langzamerhand of hij een meneertje is of een mevrouwtje, dan kan ik een maatje voor hem gaan zoeken.... maar die veertjes uittrekken hé.... lijkt me niets, maar ja.. moet maar effe tandjes op elkaar zetten.
Ik heb wat fotootjes in mijn boekje staan van Sascha, eentje zet ik er hier neer voor je ;)

Hier zat ie stoer te doen op de bank, wat is ie mooi hé!

Groetjes Manon

Fijn dat het zo goed gaat met Sascha ! Twizzle is ook een echte kroelerd  ;D Tja, veertjes uittrekken doe ik zo jong mogelijk, hebben ze er zo min mogelijk last van. Ik zou er op deze leeftijd ook moeite mee hebben.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

O jee, helemaal vergeten van de week foto's te plaatsen van Ziva, en dat terwijl we overmorgen al weer gaan kijken, foei toch  ;D Nou ja, ff snel een paar dan....

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves