De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Karin,

Mooie foto's zeg :o :o :o

Hier gaat alles goed met Sascha  ;D ;D ;D
Haar hobby is nog steeds eten en Tibeau pesten!!

Gisteravond had ik haar samen met Tibeau even bij me in de woonkamer, het enigste wat ze wou is aan mijn ringen bijten.. ze is net een ekster, alles wat glimt vind ze mooi!!
Ze brabbelt nog steeds heel veel, maar volgens mij is ze toch een vrouwtje...  ??? ???
Ze is niet zo macho, maar helemaal zeker weten doe ik het nog niet hoor, maar dat maakt ook niks uit eigenlijk. Ze vind het heel gezellig samen met Tibeau en Tibeau vind het ook heel erg leuk.

Dus helemaal geweldig  ;D ;D ;D

Wat een schattige pup krijgen jullie zeg en wat een prachtige naam  ;D

Groetjes Manon en een kroeltje van Sascha

Karin

Fijn dat het zo goed gaat met Sascha ! Een lekkere dondersteen hoor  ;D Geniet er maar lekker van.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Vandaag zijn we weer bij Ziva gaan kijken. We hebben een heleboel foto's gemaakt en ik heb er 55 bewerkt, maar ik ga jullie niet bedolven onder de foto's hoor  ;D ;D ;D Hier gewoon een paar leuke....

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Diaantje

Wat een schatje :-* :-* :-*
Om op te eten..hihi..

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

*~Jeanine~*

*Manon*

Oh wat een schatje, je zou er zo een strikje om doen en stiekem in je tas stoppen  ;D ;D ;D

Jullie hebben heel wat moois om naar uit te kijken Karin!!

Groetjes Manon

Anke

Hoi Karin,
Aaaaaaah wat een schatje die Ziva :-* :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Hi Karin,

Wat is Ziva een schatje zeg. Heerlijk om te zien.
Bijna niet voor te stellen dat ze zo groot worden als je ze zo ziet als kleine wormpies...

Echt schattig.

Groetjes,
Monique

Kaatje

Wat is ze toch lief om te zien en wat ziet ze er lekker zacht uit !!! Jij hebt weer op en top genoten !!

Groetjes, Karin

Karin

Zo..... de 2 laatste kittens zijn vandaag opgehaald, dus we hebben nu....rust.....  ;D Ik zal ze wel missen hoor, had er graag een gehouden, maar ja, met 5 bejaarde katten en over 6 weken een pup is dat niet heel handig.  De vader van degene die ze op kwam halen stond voor de kooi van Grover en Elmo en die gingen helemaal uit hun dak. Ze wilde meteen gekroeld worden. Heel apart  ;)

Elmo wordt ook steeds knuffeliger tov van mij. Ik mag hem nu overal kroelen. En Grovertje komt er dan gezellig bij zitten, maar Elmo laat niet toe dat Grover gekroeld wordt. Grover heeft een heel leuk fluitreportoir. Ik denk zelfs "daar komt de bruid" en "sinterklaas kapoentje" te horen  ;D ;D ;D

Ik heb trouwens bij nieuws gezet dat ik per 1 mei stop als global modje. Ik ga dan mijn handen vol krijgen aan Ziva  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Hoi Karin,

Jammer dat je stopt maar kan me voorstellen dat je straks je handen vol hebt..  zolang je maar niet op het forum stopt.. :)

Wilde even laten weten dat Dixie helemaal goed gaat.. Op z'n rug verdwijnen er al wat parels en z'n macho gedrag ontwikkelt zich in rap tempo..

ik heb vanavond een paar foto's in mijn boekje gezet.. en voor jou speciaal één hier..

Groetjes!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Citaat van: *Debby* op  6 april 2008, 00:35:57
Hoi Karin,

Jammer dat je stopt maar kan me voorstellen dat je straks je handen vol hebt.. zolang je maar niet op het forum stopt.. :)

Wilde even laten weten dat Dixie helemaal goed gaat.. Op z'n rug verdwijnen er al wat parels en z'n macho gedrag ontwikkelt zich in rap tempo..

ik heb vanavond een paar foto's in mijn boekje gezet.. en voor jou speciaal één hier..

Groetjes!

Bedankt voor de mooie foto ! Het is een schatje !  :-* Ja, ik vind het ook een beetje jammer, maar ja, ik kan me niet meer 100 % inzetten als ik een pup krijg en wil ik niet. Het is bij mij alles of niks  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves