De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Haha, wie weet... nee, bij Tuurke zie ik op de geplukte delen al wat minder pareltjes hoor, dus helaas  ;D

Dit popje is dus het pareltje met héél veel geel waar ik me zo over verbaasde. Ze mag nu lekker blijven. Het is  wel een dondersteen, dus we gaan haar wel even opvoeden  ;D Nou ja, Marcel vertrekt morgen voor 1 1/2 week naar Canada, dus ik heb tijd zat, ben helemaal alleen  :'(

Nee, nog geen naam, ga ik vast binnenkort verzinnen  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Nee, ik ga er niet mee kweken, ze komen beide bij de vrijgezelle dames te wonen  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Karin ...gefeliciteerd met je poppetje hoor ! Leuk he dat het toch een pop is !! Grtjs Ann

Karin

Gisteren heb ik de papkuikens omgezet. In de ene kooi zitten nu Twizzle en het andere popje wat ik zelf hou samen met Tuurke. Deze kooi is van de anonieme-papeters  ;D ;D ;D Deze 3 eten bijna geen pap meer. Als het dus zo doorzet mag Tuurke 2e helft volgende week weg. Dat ging snel, van 2 voedingen bijna meteen naar niks  ;D

In de andere kooi heb ik Sascha en Joep bij de overige 3 pareltjes gezet. Dit vooral om sascha te stimuleren minder te gaan gillen en meer zelf op zoek te gaan naar eten. Sascha is eigelijk nog de enige die het op een brullen zet als ik langs loop. Ik hoop dat dat snel over is nu  ;) De 3 pareltjes doen het verder prima op 1 voeding. En ik heb Pinky gisteren al een beetje horen zingen, dus ik denk ook een man  ;) De andere 2 pareltjes ( jong 2 en 5 ) hebben nog geen naam, maar blijven samen. Jong 2 is een man en jong 5 denk ik een popje. Ik hoop dat ik het pap geven aan jong 2 een beetje kan rekken zodat beide tegelijk zelfstandig zijn en weg kunnen.

Sascha hier pisneidig omdat de pap nog te warm was en ze moest wachten :

Hier eindelijk eten

Joep eten

Favoriete speeltje van de valkjes

Twizzle

De kooi van de anonieme-papeters  ;D Het voorste pareltje is het popje wat blijft, Tuurke zit er achter.

De kooi met de andere 5, alleen zit Sascha op dat moment op de grond te brullen  ;D Joep zit vooraan :

En voor de liefhebbers : met de opvangpoes en de kittens gaat het ook goed. De kittens worden morgen 3 weken en ze zijn al lekker aan het spelen. Ze zijn zo leuk  ;D

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Aha! Het uur van de verlossing is nabij! :D
Ik ga er wel meteen bijzeggen dat wij volgende week donderdagavond en vrijdagavond niet vrij zijn... ::)

Zie ik daar nou een foto met Karin en Marcel erop?? ;) Weliswaar nauwelijks herkenbaar! ;D

Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 16 februari 2008, 14:04:46
Aha! Het uur van de verlossing is nabij! :D
Ik ga er wel meteen bijzeggen dat wij volgende week donderdagavond en vrijdagavond niet vrij zijn... ::)

Zie ik daar nou een foto met Karin en Marcel erop?? ;) Weliswaar nauwelijks herkenbaar! ;D

Ja, incognito hè ?  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kimm

hoi karin,

ik heb even genoten van je mooie foto's.
wat ontzettend schattig zeg. en de kittens, om te zoenen :-*

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

17 februari 2008, 22:13:55 #953 Last Edit: 17 februari 2008, 23:11:09 by Debbeltje
wat gaat het allemaal goed hier zeg.. en wat een mooie foto's!

Ik las dat Tuurke woensdag gehaald gaat worden.. Gaaf hoor!

Ik wilde je ook nog even melden dat Dixie ondertussen de zwaarste van het stel is en vrolijk fluit... en vooral VEEL fluit.. hahaha

Hij weegt nu 104 gram.. en is dus de zwaarste van de 3.. heb net wel verteld dat dit zwaar genoeg is.. hahahaha...

Nog even een mooi kiekje voor jullie..

Groetjes!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Haha, zo dadelijk moet Dixie naar de valkjes-watchers  ;D

Ja, Tuurke gaat woensdag weg. Ik heb de baasjes van Joep en Pinky ook gemaild, want deze wilde vandaag ook allebei bijna geen pap meer. Wat mij betreft mogen die dan ook woensdag weg. Gaat ineens wel snel hè ? En ik hoop dat het weekend de 2 pareltjes die samen blijven ( maar de jongste eet nog 1 hele maaltijd ) en dan sascha nog hè, die eet dus gewoon nog een flinke maaltijd per dag. Maar goed, als de rest een beetje weg is komt dat vanzelf goed. Ze gilt al wat minder  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

En weet je.. dan duurt het niet lang meer en dan ga je naar euro disney!!  :D

Karin

Citaat van: Debbeltje op 18 februari 2008, 11:50:21
En weet je.. dan duurt het niet lang meer en dan ga je naar euro disney!! :D

Jáááá, en dan moeten ze allemaal weg zijn  ;D Wel jammer dat Twizzle en het gele pareltje dan meteen een week boven zitten met alleen 1 x per dag verzorging. Ik hoop dat ze er niet minder tam door worden. Ze zitten juist nu in een "vlieg-vlieg-vlieg" fase  ::) Maar goed, we zullen zien  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Als ik je ergens mee kan helpen moet je het zeggen hoor.. ik wil ze met alle liefde voor je opvangen..

Marc van de Kuifjes

Niet nodig hoor, ik ga woensdag naar Karin en neem ze meteen allemaal mee! ;)

*Manon*

Hoi Karin,

Lekker vooruitzicht heb je zeg... Eurodisney, wanneer gaan jullie?

En wat goed dat er al wat valkjes weg mogen zeg!! ;D ;D

En dan die Sascha... wat ik heb met valkjes die niet zelf willen eten... ik weet het niet hoor, eerst bij Caroline Tibeau Tinco die niet op gewicht bleef, omdat meneer niet zelf wou eten en nu Sascha die maar aan de pap wil blijven zitten.... ;D ;D ;D ;D
Wat denk je... is het een man of een pop of heb je geen idee nog??

Groetjes Manon