De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 10 februari 2008, 09:28:46
Tjonge, die draakjes zijn echt... draakjes zeg! :o
Die hebben een baasje nodig die van aanpakken weet denk ik. Een Harry Potter of zo! ;D
Ik draag in ieder geval géén bril! 8)

O, maar ze zijn wel héééél lief hoor  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik heb de papkuikens gewogen, kijken hoe de gewichten er voor staan nu de pareltjes een week op 2 maaltijden staan en de draakjes nu op 1 maaltijd. Nou, dat valt helemaal niet tegen hoor  ;D Allemaal gewogen vóór de papvoeding :

Parel 1 105 gram
Parel 2 109 gram
Parel 3  99 gram
Parel 4 102 gram
Parel 5 101 gram

Draakje 1  90 gram
Draakje 2 102 gram
Draakje 3 100 gram

Allemaal heel mooi dus. Draakje 1 ( Sascha ) is de lichtste maar dat komt vast door al dat geschreeuw en gefladder van haar om pap  ;D Twizzle ( Draakje 2 ) eet al bijna helemaal geen pap meer en dan toch 102 gram  ;D

Ik heb vandaag van het oudste pareltje toch maar wat veertjes uitgetrokken voor DNA onderzoek. Ik denk dat het toch een man is, maar het zou zonde zijn als ik het verkocht en het blijkt toch een pop te zijn  ;D Hier zit "het" samen met Twizzle bovenop de kooi :

Voor de rest allemaal "in de kooi" foto's. Ze hadden pap op en dan mogen ze niet meer vliegen, anders vliegen de spetters in het rond  ::)

Joep

Sascha beneden, Joep boven

Tuurke

Dit is zo'n leuk stel, heel misschien blijven ze bij elkaar, maar nog even afwachten....

Hier pareltje 2 t/m 5 op een rijtje, pareltje 1 zat net te ver naar links om een leuke foto te krijgen  ::) Even kijken hoor, vlnr Pareltje 5 - 4 - 2 - 3.......

Nou, dat waren ze geloof ik weer. Ik zal niet heel veel online zijn, want zo gezegt heb ik het momenteel erg druk. Man ziek, papkuikens, kittens, werk, workshop, man eind deze week voor 1 1/2 week naar Canada, bankstel wordt bezorgt... en dat alles moet ik in 1 week proppen  ::) Of eigelijk 5 dagen  8)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Karin ...hele leuke en mooie foto's heb je geplaatst van je papkuikens he ! En je hebt gelijk dat je een dna test laat doen want als het inderdaad een popje blijkt te zijn (hopelijk!)
dan hou je het he !Soms heeft een mens het ook zo druk dat er gewoon geen tijd of weinig overblijft voor op het forum te zijn he ! Doe maar rustig aan hoor ! We zien wel als je terug on bent hoor ! Soms gaan andere dingen eenmaal voor !
Grtjs Ann

Caroline

Succes of met ik zeggen sterkte aankomende week.   :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Leuk om nog eens foto's te zien! :D

Dit vind ik een heel leuke foto!

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Manon*

Hoi Karin,

Leuke foto's heb je geplaatst en wat is het de komende week een drukte van jewelste bij je thuis zeg.
Kan goed begrijpen dat er dan voor het forum even geen tijd is ;)

Groetjes Manon

Kimm

hoi karin,

ik kom hier even kijken. wat een ontzettende leuke foto's!
halen ze de bakjes eraf zonder wasknijper? ;D grappig hoor. en jij hebt heel wat te doen deze 5 dagen, word er al moe van, hihi
succes deze week en ik kom gauw weer kijken hier ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Hoi Karin,

wat een drukte bij jou... Hier gaat alles goed met Dixie.. en het is definitief een mannetje hoor.. doet heeeel druk z'n best om alle deuntjes van Duuk na te fluiten.. het bouwvakkersfluitje zit er al in!  ;D

Ik zag weer mooie foto's.. leuk om ze zo hard te zien groeien.. ik denk trouwens alleen dat je titel niet helemaal klopt.. 10 januari moet denk ik 10 februari zijn..

Succes met al je werkzaamheden deze week!!
Groetjes

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Citaat van: Debbeltje op 13 februari 2008, 12:02:17
Hoi Karin,

wat een drukte bij jou... Hier gaat alles goed met Dixie.. en het is definitief een mannetje hoor.. doet heeeel druk z'n best om alle deuntjes van Duuk na te fluiten.. het bouwvakkersfluitje zit er al in!  ;D

Ik zag weer mooie foto's.. leuk om ze zo hard te zien groeien.. ik denk trouwens alleen dat je titel niet helemaal klopt.. 10 januari moet denk ik 10 februari zijn..

Succes met al je werkzaamheden deze week!!
Groetjes

Ik had het inmiddels gezien  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Hoe gaat het intussen met de zelfstandigheid van de pareltjes?
Ze zijn intussen al bijna 7 weken dacht ik? :D

Karin

Het DNA onderzoek van het oudste pareltje is binnen en.......

HET IS EEN POPJE !!

Dus ze blijft ! Heb ik nu 2 fluitende popjes, want Twizzle die volgens DNA test ook een popje is fluit ook !  ;D

Vanaf vandaag krijgen de pareltjes nog maar 1 voeding. Alleen bij de 2 jongsten hou ik het even in de gaten of ze voldoende gewoon eten. De 3 oudste doen het prima, Tuurke eet zelfs maar halve maaltijden.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Gefeliciteerd met je fluitende popje :D
Echt superleuk ;D

Kimm

hoi karin,

gefeliciteerd met jouw popje!!! leuk hoor dat je haar zelf houdt.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marc van de Kuifjes

Fluitende popjes!? :o
Misschien behouden de mannen hun parels wel! ;D

Anke

Hoi Karin,
Wat leuk dat je het fluitende popje nu gaat houden :)
Heb je al een naam bedacht?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes