De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Marc wordt ongeduldig...  ;D ;D ;D ::) hahahaha



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Na de nest van Dimple en Magic is het hier duidelijk minder druk geworden! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Nathalie84

Hoi Marc,

Tuurke ziet er echt heel erg lief uit!!! Hoe oud is hij/zij nu?


Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op  5 februari 2008, 19:32:45
En hoe gaat het intussen met Tuurke? Nog nieuwe foto's? ;)

Begint hij al zaadjes te eten?


Jazeker, Tuurke is een grote vent ! Hij is het eerste papkuiken wat na 10 ml zegt "smeer de rest maar in je haar, ik ga lekker zaadjes eten"  ;D Dus het gaat erg goed met hem hoor. Maar nog even gedult tot hij helemaal zelfstandig is  ;D Hij staat nog op 2 voedingen.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op  5 februari 2008, 19:38:51
Na de nest van Dimple en Magic is het hier duidelijk minder druk geworden! ;D


Vind je het gek  ;D ;D ;D Weet je wel hoeveel tijd die papkuikens kosten, heb geen tijd meer om achter het compje te zitten, hahahaha  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Twizzle wilde vanavond haar tweede voeding niet, dus dat gaat goed !  ;D Sascha is nog wel een echt papmonster en Joep lust er ook pap van, hahaha. Het lastige is dus dat de pareltjes net op 2 voedingen staan en omdat de kooien naast elkaar staan is het ondoenlijk om de draakjes maar 1 voeding te geven. Dan brullen ze de hele avond  ::) Maar goed, ik geef ze wel wat minder pap per voeding.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Pareltje 1



Pareltje 2



Pareltje 3



Pareltje 4



Pareltje 5





Sascha



Twizzle



Joep



Zie je die ene grijze haar zitten bij mij ? Dat komt door de papkuikens  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op  5 februari 2008, 23:28:56
Jazeker, Tuurke is een grote vent ! Hij is het eerste papkuiken wat na 10 ml zegt "smeer de rest maar in je haar, ik ga lekker zaadjes eten"  ;D


Citaat van: Karin op  6 februari 2008, 00:02:42
Zie je die ene grijze haar zitten bij mij ? Dat komt door de papkuikens  ;D ;D ;D


Dat is de pap die in je haar zit! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Manon*

;D ;D ;D ;D ;D

Mooie foto's :D

Groetjes Manon

*Manon*

Hoi Karin,

Hoe gaat het daar bij jullie?

Je bent zo stilletjes of ben je nu echt door de griep te pakken genomen?

Groetjes Manon

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik moet streng zijn... als het aan de draakjes ligt, en dan vooral draakje-sascha, zitten ze over een half jaar nog aan de pap  ;D Twizzle eet alleen omdat ik zo aandring en dan alleen in de kooi ( uit de kooi = vliegen !!  ;D ), Joep eet sowieso wel, maar zeurt er niet de hele dag om, maar Sascha.... Jeetje, wat een draakje ! Het is zelfs zo dat wanneer ik Twizzle in de kooi voer Sascha ontzettend giftig wordt dat zij niks meer krijgt  :o Ze gaat bovenop de spuit zitten, bovenop de kop van Twizzle en maar gillen en brullen ! Vandaag hebben ze dus maar één voeding gehad, daar moeten ze het mee doen. Ze eten al zaadjes ( en heel raar, de grootste zaadjes eten ze op, de kleinste laten ze liggen  ??? ), pellets en eivoer en daar doen ze het maar mee hoor, het blijft geen sinterklaas. Twizzle en Joep hoor je niet, maar Sascha......

De 5 pareltjes zitten nog lekker op 2 voedingen. De 2 oudsten krijgen nu iets minder en ook Tuurke eet net ruim 10 ml per keer. Nummer 4 en 5 eten hun buikjes vol  ;D ;D ;D Nog niet alle pareltjes hebben een naam. Nummer 3 kennen jullie al, dat is Tuurke, nummer 4 gaat Pinky heten en waarschijnlijk blijven nummer 2 en 5 bij elkaar. Degene die ze eerst misschien zou nemen heeft niks meer van zich laten horen. Ik heb ze tot vanavond gegeven. Nu heb ik een tweede geïntereseerde en het is nog even afwachten of dat door gaat. Nummer 1 is dus nog even vrij en die ga ik denk ik toch DNA testen, ik twijfel zo of het nu een man of pop is. Ik hoor nog geen gefluit, maar ja, dat zou nog niet veel zeggen, want Twizzle loopt sinds vanavond ook ineens te brabbelen en te fluiten en dat is volgens de DNA test toch echt een popje  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Karin .......jaaaaaa...ik zie je grijze haar zitten , wat erg he !
Hihi....gelukkig kleur ik mijn haar om die van mij te verstoppen he , hihi ! Leuke en hele mooie foto's!
Wat is die vloeistof , is dat een papje voor donsjes en hoe maak je dat of koop je dat kant en klaar ? Sorry voor mijn lastige vraag ! Grtjs Ann



Marc van de Kuifjes

Tjonge, die draakjes zijn echt... draakjes zeg! :o
Die hebben een baasje nodig die van aanpakken weet denk ik. Een Harry Potter of zo! ;D
Ik draag in ieder geval géén bril! 8)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

Hoi Karin,
Je papkuikens groeien er goed van hoor!!!
Wat zijn ze leuk en mooi :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes