De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Ik heb de DNA test van de fallow witmasker binnen en het is een.....

POPJE !!!

Joehoe !!!! Nu blijft ze 100 % zeker i.p.v. 99,99 %, hahahaha  ;D ;D ;D
Geweldig dat Gendika altijd zo snel is, maandag op de bus en vandaag de uitslag al in huis ! En vaak krijg ik de uitslag al per email, maar ze waren nu zo snel dat ze het achterwege gelaten hebben  ;) Nu kan ik een leuke naam gaan verzinnen  ::)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Tjerk

Hey,

Leuk een popje, een naam voor d'r heb je nog niet.
Al wel een mannetje waarmee je haar wilt samenzetten?

Groeten Tjerk

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Tjerk op 17 januari 2008, 12:48:58
Hey,

Leuk een popje, een naam voor d'r heb je nog niet.
Al wel een mannetje waarmee je haar wilt samenzetten?

Groeten Tjerk

Nee, ze komt bij de vrijgezelle dames te zitten en daar kweek ik niet mee  ;) Dat zijn mijn tamste valkjes, een heerlijk stel. Er zit wel een man tussen maar die weet nog niet dat hij een man is, hahahaha  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Manon*

Hoi Karin,

Wat een geweldig nieuws dat Fallow een popje is!!

Leuke foto's zeg en ja.. knoeien met pap vinden valkjes denk ik het leukste wat er is... :-\

Groetjes Manon

Nathalie84

Hoi Karin!!

Wat leuk voor je!!!  ;D

Groetjes,

Nathalie

tck

Dierenfreackske

Hey Karin ...hoera voor je  dat het een popje is he !Grtjs Ann

♥Debby♥

en, is het goede nieuws al een beetje binnengedrongen??

Is het nog gelukt om Sascha, Fallow en stippel van de pap te ontdoen??

en eten de murphy, dixie, mumble en Ukkie een beetje stevig door?

en hoe gaat het met de pareltjes?? al veel liefhebbers? 

wat een vragen he!  :P

Karin

Citaat van: Debbeltje op 17 januari 2008, 21:34:27
en, is het goede nieuws al een beetje binnengedrongen??

Is het nog gelukt om Sascha, Fallow en stippel van de pap te ontdoen??

en eten de murphy, dixie, mumble en Ukkie een beetje stevig door?

en hoe gaat het met de pareltjes?? al veel liefhebbers? 

wat een vragen he!  :P

Jááá ! Het nieuws is goed doorgedrongen hoor  ;D
De papjongen ga ik morgen wassen, ik vond het vandaag wel meevallen ( misschien elkaar gepoetst ? ). Ik stel het dus even uit.
Ja hoor, ik zag zelfs Ukkie al vakkundig een zaadje pellen dus het gaat goed ! En de pareltjes gaat ook goed hoor, 3 van de 5 zijn al zeker besproken  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Volgens mij loop jij al de hele tijd met een hele grote smile op je gezicht rond! hahaha.. het straalt er vanaf!!

Fijn dat je voor bijna alle valkjes al nieuwe baasjes hebt..

Wanneer verwacht jij eigenlijk de kittens?

Karin

Gisteren zo wat foto's geschoten van de jongen van Dimple en Magic terwijl de ouders druk aan het voeren waren...

Ze doen het hartstikke goed met zijn viertjes en zelfs Ukkie pelt al de zaadjes  ;D

Ik was gisteren vergeten op de vogelzolder de daglicht-tl-buizen aan te doen. het gevolg was dat het dus al vrij vroeg donker was in de vogelkamer. Toen ik 's avonds vrij laat de jongen checkte bleken ineens de kropjes van de cinnamon pareltjes leeg te zijn  :o :o :o Ik heb ze dus snel alle 5 een volledige papvoeding  gegeven. Ik zag de bui al hangen.... Dizzy was sowieso al een paar dagen aan het scharrelen en ik denk dat ze een ei gaat leggen en ik was dus bang dat dat de reden was dat ze de jongen niet voerde. Ik heb ze vandaag de hele dag nagekeken en gelukkig zijn ze vandaag wel redelijk gevoerd. Even in de gaten blijven houden dus, want nog 5 papkuikens erbij.... liever niet  ::) Ook eet Dizzy haar halve gekookte eitje wat ze iedere dag krijgt niet meer zo. Normaal is dit in een mum van tijd weg en voert ze die snel aan de piepkuikens.

Vanavond hebben ze wel pap gekregen, maar dan in het kader van het tammaken  ;D ;D ;D Het oudste jong is zo'n snoepie  :-* :-* :-* Die is nu een beetje door de gil en brul periode heen en knijpt zijn oogjes dicht als ik hem kroel  ;D Het tweede jong zit er nog duidelijk wel in, hahaha, moet een meid zijn  ;D ;D ;D daar steek ik dus wat extra tijd in. Van de andere 3 jongen is nog niet veel qua karakter te zeggen, maar het zijn allemaal snoepies !!  :-* :-* :-* Hier alle 5 op een rijtje :

De 3 oudste jongen

en de 2 jongste jongen

Een heerlijk stel deze 5 ! Ik hoop dat ze netjes gevoerd blijven worden ! Ik verwacht eigenlijk niet anders van Dizzy  ::)

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

:o :o :o Wat zijn je neon-pareltjes toch mooi geworden!

Nathalie84

Wat super dat Ukkie ook goed zelf aan het eten is!!! ;D  ;D  ;D