De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Nathalie84

Hoi Karin,

Bedankt weer voor de foto's!! Gaat het goed met de jongen?? Ik geloof dat de oudste dit weekend naar hun nieuwe baasjes mogen toch?? Echt leuk...dan schiet het voor ons ook op  ;D

Gaat het al beter met de hoofdpijn??

Groetjes,

Nathalie

tck

Geweldig mooie foto's weer!
Ik kan niet wachten tot het weekend is...

Ook erg leuk hoe Jos op mama Mellody lijkt, ze hebben dezelfde ondeugende blik  :D

Karin

Citaat van: Debbeltje op 16 januari 2008, 19:47:42
Leuke foto's weer Karin...

gaat het goed met het eten?? blijven ze een beetje op gewicht??

Die melody zeg.. best een slim valkje! hahaha.. lekker vanaf de buitenkant van de kooi mee profiteren..  ;D

enne.. Ik noem Dixy eigenlijk Dixie..  :-[ ::)  ;)

Ja, eh.... gaan we moeilijk doen ?  >:(   ;D ;D ;D Ach, y of ie, ze zal het verschil niet horen haar, hahahaha  ;D ;D ;D

Gewicht weet ik niet hoor, je denk toch niet dat ze netjes op de weegschaal blijven staan hè ?  ;D

Ja, Mellody is me er eentje. Ze komt ook weer een beetje op mijn schouder zitten. Ze lijkt haar man Jipper niet meer zo te missen, maar ja, wordt wel extra verwend, maar er veel uit enz. En als de jongen van Dizzy en Diba weg zijn mag haar nieuwe man, de bleekmasker, bij haar in een kamervolière. Ik wil alleen nog een extra kamervolière erbij kopen. Dan kunnen beide primrosekoppels in een aparte kamervolière en krijgen ze in april een broedblok !  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 16 januari 2008, 19:54:37
Ik moet zeggen dat ik wel wat ongeduldig begon te worden, nu ik een reden heb om de jongen te volgen! ;D

Mooi, een beetje ongeduldig is goed  ;D ;D ;D dat houdt de spanning erin  8)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Nathalie84 op 16 januari 2008, 20:33:30
Hoi Karin,

Bedankt weer voor de foto's!! Gaat het goed met de jongen?? Ik geloof dat de oudste dit weekend naar hun nieuwe baasjes mogen toch?? Echt leuk...dan schiet het voor ons ook op  ;D

Groetjes,

Nathalie

Ja hoor, hoofdpijn helemaal weg ! Ja, met een beetje geluk gaan Murphy en Dixie dit weekend weg en dan kunnen Mumble en Ukkie denk ik donderdag of vrijdag weg. Ik hoop dus voor volgend weekend, maar dat ligt dan een beetje aan Ukkie, hoe snel die goed eet.

Ja hoor, hoofdpijn gelukkig helemaal weg  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Ik ben al even gaan spieken op photobucket! ;) ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Citaat van: tck op 16 januari 2008, 20:34:26
Geweldig mooie foto's weer!
Ik kan niet wachten tot het weekend is...

Ook erg leuk hoe Jos op mama Mellody lijkt, ze hebben dezelfde ondeugende blik  :D

Haha, Jos ook zo ondeugend ? Cuba ook, heerlijk valkje, grote deugniet !  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 16 januari 2008, 20:47:47
Ik ben al even gaan spieken op photobucket! ;) ;D

Hé !!!!!!!!!! Dat mag niet hè !!!! Voor straf in de hoek  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Nathalie84

Citaat van: Karin op 16 januari 2008, 20:46:56
Citaat van: Nathalie84 op 16 januari 2008, 20:33:30
Hoi Karin,

Groetjes,

Nathalie

Ja hoor, hoofdpijn helemaal weg ! Ja, met een beetje geluk gaan Murphy en Dixie dit weekend weg en dan kunnen Mumble en Ukkie denk ik donderdag of vrijdag weg. Ik hoop dus voor volgend weekend, maar dat ligt dan een beetje aan Ukkie, hoe snel die goed eet.

Ja hoor, hoofdpijn gelukkig helemaal weg  ;)

Ohw wat spannend!! echt leuk..hopen dat Ukkie snel gaat eten  ;)

Gelukkig dat je hoofdpijn helemaal over is...

P.s had je mijn mailtje nog gehad??

Groetjes,

Nathalie

tck

Jos is een grote kroelkip maar ik heb nog nooit zo'n eigenwijze valk gezien. Hij gaat nooit naar z'n kooi wannneer ik dat wil. Ik lokte hem met trosgierst, maar nu weet hij dat trosgierst betekent: naar je kooi. Dus zodra hij trosgierst ziet denkt hij: wegwezen!!
Ook kon ik hem paaien met kusjes geven en dan stiekem een hand over z'n rug: zo de kooi in.
Nu roep ik: kusje! En hij komt snel een kusje geven en rent snel weer weg voordat ik hem kan pakken. >:(
Ik krijg er soms grijze haren van.  ::)

Stiekem hoop ik dat Murphy een goede invloed zal hebben op Jos  ;)

Karin

Citaat van: tck op 16 januari 2008, 20:57:00
Jos is een grote kroelkip maar ik heb nog nooit zo'n eigenwijze valk gezien. Hij gaat nooit naar z'n kooi wannneer ik dat wil. Ik lokte hem met trosgierst, maar nu weet hij dat trosgierst betekent: naar je kooi. Dus zodra hij trosgierst ziet denkt hij: wegwezen!!
Ook kon ik hem paaien met kusjes geven en dan stiekem een hand over z'n rug: zo de kooi in.
Nu roep ik: kusje! En hij komt snel een kusje geven en rent snel weer weg voordat ik hem kan pakken. >:(
Ik krijg er soms grijze haren van.  ::)

Stiekem hoop ik dat Murphy een goede invloed zal hebben op Jos  ;)

Hihihi, net Cuba  ;D Wat goed helpt is een flinke tijd voor hij de kooi in moet het zaad uit de kooi halen. Of desnoods al een paar uur voor hij uit de kooi mag het zaad eruit halen. Als hij erin moet een lekkere bak zaad erin hangen.... Werkt niet altijd, maar wel vaak  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

tck

Goede tip, ik ga het eens uitproberen  :)
Het is wel zo dat juist de meest eigewijze valkjes de leukste zijn, maar soms krijg je er een punthoofd van. Vooral als ik dringend weg moet en Jos weigert naar z'n kooi te gaan.  Leg dat maar uit op je werk  ;D

Karin

Citaat van: tck op 16 januari 2008, 21:07:36
Goede tip, ik ga het eens uitproberen  :)
Het is wel zo dat juist de meest eigewijze valkjes de leukste zijn, maar soms krijg je er een punthoofd van. Vooral als ik dringend weg moet en Jos weigert naar z'n kooi te gaan.  Leg dat maar uit op je werk  ;D

Hahaha, net kinderen hè ?  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatP.s had je mijn mailtje nog gehad??

Ja, ik heb hem net beantwoord  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves