De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

;D ;D ;D Ja, ze vinden dat ze overal met hun snavel bovenop moeten zitten, hahaha  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Wordt je tweede hond ook weer een Ausy?? (schrijf je vast niet zo  :-[ ) en zo ja, welke kleur dit keer??

Wel gaaf weer een pup erbij, maar ook beredruk.

Wanneer verwachten ze het nest ongeveer??

Dezelfde fokker als Indy??

Pfffh, sorry, wat een vragen, ben niet nieuwsgierig hoor  ::) puur interesse.  ;)

PS. je jongen worden prachtig .... ze lijken alle 3, de oudste dan, die gele punten te krijgen, als het pareltjes worden, worden het vast hele fel gele.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Citaat van: Caroline op  5 januari 2008, 23:46:55
Wordt je tweede hond ook weer een Ausy?? (schrijf je vast niet zo  :-[ ) en zo ja, welke kleur dit keer??

Wel gaaf weer een pup erbij, maar ook beredruk.

Wanneer verwachten ze het nest ongeveer??

Dezelfde fokker als Indy??

Pfffh, sorry, wat een vragen, ben niet nieuwsgierig hoor  ::) puur interesse.  ;)

PS. je jongen worden prachtig .... ze lijken alle 3, de oudste dan, die gele punten te krijgen, als het pareltjes worden, worden het vast hele fel gele.  :D

Aussie  ;D ja, dezelfde fokker én dezelfde moeder, alleen een andere vader. En als dat niet lukt heeft ze ook nog een andere teef waar we wel een pup van willen. Welke kleur is nog even afwachten wat er geboren wordt  ;D Wanneer is ook nog ff afwachten, de teven kunnen januari - februari - maart loops worden. Ja, errug druk maar ook errug leuk  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Yvon

Hoi hoi

Ooohwwwww,wat gaan de jongen hard zeg !!  :o ;D
Natuurlijk alleen maar een teken dat ze het goed doen.  ;)
Ben dan ook wel nieuwsgierig naar je aparte valkje als die zijn/haar veertjes gaat laten zien.  :D

En weer een leuke vooruitzicht naar een pup !! 
Spannend !! ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Ja, heel spannend... wat de meeste voor jonge valkjes hebben heb ik nu dus voor een pupje.... wachten op de wachtlijst  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Gisteren heb ik een foto gemaakt van de jongen van Dimple-Magic en River-Phoenix samen in de box, schattig he ?  :-* :-* :-*

Nou, wie is wie ?  ;D

Ik heb Dimple en  Magic dus in een gewone kooi gezet met de jongen. De oudste 3 zitten al op het stokje, alhoewel ze er wel snel vanaf glijden  ;D Ik heb Mumble al met de snalvel in de zaadbak gezien ! Gezellig met zijn viertjes....

En hier probeert mams er tussenuit te knijpen.... ;D ;D ;D

En dan nog wat foto's van mijn eigen valkjes, Cuba, een heerlijk bemoeialletje  ;)

Madelief  :-*

Summer, die nodig naar de kapper moet  ;D ;D ;D

En Papa-Magic die boven op de kooi zat, hij vertikte het erin te gaan tot ik de bovenkant voor meneer open deed  ::)

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anke

Hoi Karin,
Wat zijn de jongen toch prachtig!!
Ook de foto's van je eigen valkjes zijn erg mooi!
Hi hi papa Magic die maakt lekker zijn eigen regels ;D
Wat leuk dat je er een pup bijkrijgt!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Diaantje

Hoi Karin,

Ze zijn prachtig, allemaal stuk voor stuk!!!!
Wat een lieverd Madelief haar naam doet haar eer aan... ;)
En Cuba is ook zo mooi!!!
Ik zou er zo een reserveren, maar voorlopig nog even niet :(
Is met Tjippy en Simba al lastig als je op vakantie gaat.. dat gesjouw met die grote kooi... en aangezien wij wel minstens 2 of 3 keer per jaar op vakantie gaan.... is dat niet zo heel handig...

Spannend op de wachtlijst... nou dat weet je nu ook hoe het voelt haha...ik hoop voor je dat een snel een pup naar jullie keuze geboren wordt!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Citaat van: Diaantje op  6 januari 2008, 16:52:15
Hoi Karin,

Ze zijn prachtig, allemaal stuk voor stuk!!!!
Wat een lieverd Madelief haar naam doet haar eer aan... ;)
En Cuba is ook zo mooi!!!
Ik zou er zo een reserveren, maar voorlopig nog even niet :(
Is met Tjippy en Simba al lastig als je op vakantie gaat.. dat gesjouw met die grote kooi... en aangezien wij wel minstens 2 of 3 keer per jaar op vakantie gaan.... is dat niet zo heel handig...

Spannend op de wachtlijst... nou dat weet je nu ook hoe het voelt haha...ik hoop voor je dat een snel een pup naar jullie keuze geboren wordt!

Haha, jullie nemen ze mee op vakantie ? Dat deed ik eerst ook, het maximaal was 5 tamme valkjes mee, zelfs naar Duitsland.... Maar ik ben er nu afgestapt hoor, alleen als ik een handopfokje heb of zo  ;)

Het voordeel is dat ik bovenaan de wachtlijst sta. Als ik gewild had had ik al een pup uit een vorig nest gehad, maar ik wil liever wachten tot Indy ca. 2 jaar is én ik wilde graag dezelfde moeder of een andere teef die ze heeft lopen en geweldig is !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Wij brengen Tjippy en Simba naar de opppas toe..haha..
Ze zijn nu 1 keer bij mijn ouders geweest en de andere keer bij kennissen omdat toen iedereen op vakantie was.
Bij mijn ouders maak ik me niet zo een zorgen maar bij andere vindt ik toch minder fijn... en ben toch heel blij als ik dan weer terug ben., dan haal ik ze ook zo snel mogelijk weer op..
Maar meer nemen is wat lastig.. in oktober waren we naar Las Vegas is wat onhandig in het vliegtuig..hihi... stiekem in mijn binnenzak.. ;D ;D

Toen jij ze wel mee nam op vakantie had je ze dan in een kleinere kooi zitten met z'n vijfen..?

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

♥Debby♥

wat een lieve foto's karin.. en die met de andere donsjes in dat bakje is zo geweldig.. ik herken alleen de 2 witmaskertjes.. voornamelijk omdat ik Dixie herken aan z'n grotere kuif..  :D

ze zijn schitterend hoor.. waanzinnig..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Karin ....wat zijn de jongen prachtig gewoon he !!
Maarja ....dat kan ook niet anders met zulke mooie oudervalkjes hoor ! Het is best spannend met je apparte valkje !! Ik ben ook al benieuwd wanneer ze haar veren gaat tonen hoor !!! Succes alvast met het kleine ukske !! Grtjs Ann

Karin

Ik báááál !!  >:( Ben ik druk bezig met mijn website te updaten, het ging al niet zo soepeltjes.... wilde nieuwe foto's neerzetten enzo. Zet ik de site online, is mijn hele pagina met de jongen valkjes die ik momenteel heb verdwenen !!   >:( >:( >:( Er staat alleen nog "de jongen" , en een link naar een andere pagina en voor de rest helemaal niks meer. Ik baal zo van Lycos ! Die geeft zo vaak problemen. Maar ja, lekker makkelijk in elkaar zetten daar  ::) Nou, hopelijk komt het nog terug. Ook mijn gastenboek gaat en komt wanneer het wil.... 
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Ik zit ook bij Lycos maar zet de website met Frontpage in elkaar en upload dat met WS FTP pro. Niet via Lycos dus. :)

Geen nieuwe foto's van het aparte pareltje?