De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Little Cockatoo

Ja ik ben ook nieuwsgierig. Wij hadden het net anders om. We hebben een geparelde wildkleur en daar kwam onze kanjer Yela uit. Blijkt moeder dus split lutino te zijn. ;D ;D
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Anja

Hoi Karin,

Wat een verrassing gaat dat donsje je nog bezorgen.

Ik ben benieuwd en ook supernieuwsgierig.

Groetjes Anja

*Manon*

Hoi Karin,

Nou deze verrassing maakt het wachten op de mutatie nog mooier en spannender hé!
Ik ben heel benieuwd hoe het verloop zal zijn en blijf je zeker volgen...

Groetjes Manon

Karin

Citaat van: Kruimel op  3 januari 2008, 22:59:13
Hoi Karin,

Nou deze verrassing maakt het wachten op de mutatie nog mooier en spannender hé!
Ik ben heel benieuwd hoe het verloop zal zijn en blijf je zeker volgen...

Groetjes Manon

Ja, spannend hè ? Als ik jou Lizzy zie lijkt ze heel erg op Dizzy, de moeder van dit jong, dus wie weer wordt het een dubbelganger van mams  ;D Prachtig in ieder geval !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

AAAAAAAARCHHHH, zit ik net een hele lap tekst te tikken met foto's, loop de computer vast, alles kwijt !!! Grrrrrrr !!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

oooo waardeloos als dat soort dingen gebeuren..

ik blijf nog even in de buurt.. misschien ben je het opnieuw aan het typen..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Gebeurde mij ook iets te vaak ..... sindsdien grote berichten alleen nog eerst in Word.  ;)

Succes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Karin,

Ja als ze erg op Lizzy en Dizzy gaat lijken dan wordt ze in ieder geval heel erg mooi!
Qua naam en mutatie ;) ;D

En inderdaad krijg je daar de kriebels van als je pc vastloopt... heb ik ook vaak, maar Caroline heeft de gouden tip zo te lezen...  ;)

Groetjes Manon

♥Debby♥

ik doe het niet in Word maar typ het gewoon hier in en dan de tekst selecteren en kopiëren en dan pas op verzenden klikken..

maar ja, als de hele pc dan vastloopt is dat geheugen natuurlijk ook weg.. maar bij mij is het puur als het verzenden vastloopt.. dat hadden wij op een ander forum nogal vaak..  :-X

Karin

Nou, nog maar een keer proberen.. ::)

Weer tijd voor foto's !!

Deze foto's zijn gisteren gemaakt. Eerst de jongen van Dimple en Magic.

Murphy

Dixy

Mumble

Zazou / Ukkie

Het gaat heel goed met deze jongen. Ik laat nu alleen de ouders 's avonds een paar uurtjes los vliegen zodat de jongen wat meer honger krijgen en pap eten i.p.v. het in mijn gezicht uit te spugen  ;D ;D
Voor degene die het niet weten, ik maak de jongen tam door ze 1 x per dag wat pap te geven en daarna een uitgebreide knuffelsessie te geven en voor ze te gaan zingen. De nieuwe baasjes kunnen alvast gaan oefenen "mijn vader
is een tovenaar, het is echt, het is heus, het is raar maar waar.... "  ;D ;D ;D ;D ;D

Vandaag ook foto's gemaakt, maar ik heb het even makkelijk gedaan, in het blok. Verdient geen schoonheidsprijs, maar de nieuwe baasjes zijn er vast blij mee, hahaha.
Eerst Dixy weer terug gepropt in het blok, die zit nu gewoon de hele dag uit het blok, eigenwijs ! ::)

Murphy en Dixy

Mumble

Zazou / Ukkie

En dan de jongen van River en Phoenix. De foto's van gisteren :

bontje 1

fallow witmasker

bontje 2

En vandaag een groepsfoto van ze gemaakt. Klinkt makkelijk dan het is want eer ik de foto scherp gesteld had hadden ze alledrie al de benen genomen  :o :o :o

En van het fallow witmaskertje nog even een aparte foto gemaakt... :-*

En dan het nest van Dizzy en Diba. Voor wie het niet gevolgt heeft, het oudste jong is een bijzonder piepkuiken. i.p.v. grijze pennetjes zoals ik verwacht had kreeg het gele pennetjes, en dat terwijl de kuif en vleugels grijs zijn.
Ik heb foto's gestuurd naar diverse Amerikaanse mutatiekwekers en die hadden het nog nooit gezien. Nu hoorde ik van Carolien dat ze ook zo'n jong heeft gehad en dat de rest van de pennen cinnamon werden. We zullen
zien, spannend hoor ! Dat is o.a. toch het leuke van kweken, de spanning wat het zal worden. Dit zijn de foto's van het jong die ik gisteren gemaakt heb :

Jong 2

Jong 3

Jong 4

Jong 5

Vandaag heb ik een groepsfoto van ze gemaakt

En ook nog wat extra foto's van het oudste jong gemaakt  ;)

Ik heb ook nog wat foto's gemaakt van volwassen valkjes, maar die laat ik morgen wel zien, ik denk dat jullie nu wel genoeg gezien hebben  ;)

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Voor degene die het niet weten, ik maak de jongen tam door ze 1 x per dag wat pap te geven en daarna een uitgebreide knuffelsessie te geven en voor ze te gaan zingen. De nieuwe baasjes kunnen alvast gaan oefenen "mijn vader
is een tovenaar, het is echt, het is heus, het is raar maar waar.... "   

een TI TA tovenaar, 't is waar 't is waar 't is waar.. hij heeft het ook aan mij geleerd, maar soms gaat het weleens verkeerd en gaat het niet zoals ik wil dan doe ik DIT en alles staat stil!

hahahaha Komt helemaal goed karin...

;D ;D ;D ;D

Wat een geweldige foto's weer! we hebben weer genoten!

Dixie z'n rug is echt waanzinnig voor zover ik kan zien.. pareltjes hebben we hier nog niet dus vind ze erg mooi!

en ik ben benieuwd hoe je mysterieuze mutatie uit gaat pakken..  gelukkig gaat het nu heel snel allemaal dus je zult het weekend wel een idee hebben hoop ik.. 

ik plak weer even wat dixie in mijn eigen boekje als je het goed vindt..

Groetjes!   

p.s. Prop je niet te hard?? Dixie is dat blok gewoon helemaal zat..  ;)  is het nog veels te vroeg dan dat hij uitvliegt?? of is er een andere reden dat je hem terugstopt.. (praat maar even in de HIJ vorm want Marc is overtuigd dat het een mannetje is.. hahaha)

♥Debby♥

Karin

Graag gedaan  ;D

Nee hoor, het kan geen kwaad dat hij al uit het blok is,  hij wordt nu als eerste gevoerd  ;D Maar ik vind het zo ongezellig, hij ziy daar maar in zijn eentje. Maar goed, binnenkort zal er vast nog een jong uitvliegen.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Debbeltje op  4 januari 2008, 00:14:50
(praat maar even in de HIJ vorm want Marc is overtuigd dat het een mannetje is.. hahaha)

;D ;D ;D

Citaat van: Debbeltje op  4 januari 2008, 00:14:50
"mijn vader is een tovenaar, het is echt, het is heus, het is raar maar waar.... "   

een TI TA tovenaar, 't is waar 't is waar 't is waar.. hij heeft het ook aan mij geleerd, maar soms gaat het weleens verkeerd en gaat het niet zoals ik wil dan doe ik DIT en alles staat stil!

Ah! Zo krijg je ze dus op de foto! Even in de handen klappen en ze verroeren niet meer!

Ik vraag me af of je ook aardbeien in valkparkietjes kan veranderen! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves