De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

30 december 2007, 09:01:33 #270 Last Edit: 30 december 2007, 09:07:56 by Marc van de Kuifjes
Citaat van: Debbeltje op 30 december 2007, 01:20:38
Super dat het ukkie van magic en dimple zo goed bijtrekt.. ben benieuwd wie de gelukkige gaat worden..

vraag me af of Marc al gezien heeft dat reserveren mag! hahahahaha....


;D ;D ;D

Ja hoor, 'k heb het zeker gezien! :D (kwijl kwijl :P)
Jefke was trouwens ook het kleine ukkie in het nestje!
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,8815.210.html

Maar ik heb nu nog geen plaats, anders zou ik niet twijfelen! ::) ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

maar je hebt nog wel een paar weken om er een mooie kooi bij te zoeken marc... ;D

Ik heb gisteren de foto's van jefke bewonderd.. 't was ook een schitterend valkje hoor Marc.. ik heb al eerder op youtube van z'n fluitserenade's genoten..

volgens mij was jefke wel wat donkerder toen hij jong was maar dat kan misschien vertekenen...



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Donkerder? Ik zou zeggen lichter... als hij jong was had hij nog parels:

Hier hadden we Jefke pas een maand...


...en hier was hij volwassen...





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

Hoi Karin,
Oooh wat zijn ze allemaal leuk!!!
Gefelictieerd met de kleintjes die met kerst geboren zijn!!!
Het zijn echte schatjes :-*
De andere jongen worden erg mooi. Het is een genot om naar te kijken ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Ja inderdaad.. lichter sorry...... die foto van leentje met jefke had ik gezien inderdaad.. heel leuk!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Citaaten weer nieuwe piepkuikens.. je krijgt het echt heel erg druk nu! hahahaa.. gaat het nu nog allemaal goed met je planning ivm vakantie??

Super dat het ukkie van magic en dimple zo goed bijtrekt.. ben benieuwd wie de gelukkige gaat worden..

vraag me af of Marc al gezien heeft dat reserveren mag! hahahahaha....


Ja hoor, als alles goed gaat zijn alle jongen een maand voor onze vakantie naar de nieuwe baasjes  ;) Dus zelfs als er handopfokjes bij zitten ga ik het halen. Het broedblok van de primroses is al weg, dus dit waren de laatste jongen. Eind april hang ik bij beide primrosekoppels weer een blok en hebben ze 2 maanden de tijd om eitjes te leggen... Hoop dat ze het dan wel gaan doen.

Ik ben ook benieuwd wie het baasje van de kleine gaat worden. Ik heb iemand nog de keuze gelaten om deze of toch één uit de andere nesten te nemen, dus even afwachten. Het is verstandiger om één van de andere jongen te nemen, omdat ze er anders 2 tegelijk hebben, maar ff afwachten  ;) Ene... Marc mag niet hè, die staat onder curatele wat valkjes betreft  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Nou Karin, ik vind dat je niet zo hard moet zijn voor Marc hoor.. krijg bijna medelijden.. :)

Ik vind juist dat Ukkie er schattig tussen zou passen bij hem thuis.... hahahahaaa

Fijn dat het met je planning helemaal goed loopt.. 't is niet fijn als je in tijdnood komt..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mandy

Hoi Karin,

Wat is er hier alweer veel gebeurd zeg! :D
Gefeliciteerd met alle mooie jongen! Vooral je fallow witmasker, mooi hoor. ;D
Fijn dat je er ook bijna allemaal baasjes voor hebt. Maar is meestal geen probleem bij jou en zeker niet in deze tijd.
Hopen dat het ook met de allerkleinste goed blijft gaan. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mara

Hoi Karin

Dat was een mega update zeg. Wel handig dat je het paginanummer er even bij zet, hihi.  ;D

Leuk om te lezen en te kijken.

mara

Karin

Citaat van: Debbeltje op 30 december 2007, 15:18:57
Nou Karin, ik vind dat je niet zo hard moet zijn voor Marc hoor.. krijg bijna medelijden.. :)

Ik vind juist dat Ukkie er schattig tussen zou passen bij hem thuis.... hahahahaaa

Fijn dat het met je planning helemaal goed loopt.. 't is niet fijn als je in tijdnood komt..




Hahaha, ja, we moeten streng zijn, anders krijg ik zijn vrouw op me nek  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Mandy op 30 december 2007, 15:34:26
Hoi Karin,

Wat is er hier alweer veel gebeurd zeg! :D
Gefeliciteerd met alle mooie jongen! Vooral je fallow witmasker, mooi hoor. ;D
Fijn dat je er ook bijna allemaal baasjes voor hebt. Maar is meestal geen probleem bij jou en zeker niet in deze tijd.
Hopen dat het ook met de allerkleinste goed blijft gaan. :)


Nou, niet allemaal een baasje hoor, alleen het nest van Dimple en Magic  ;), maar de andere zijn nog zo klein.... Ik zet liever geen advertentie dus hoop dat ik voor de rest ook gewoon via mijn site geplaatst worden.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Mara op 30 december 2007, 15:49:26
Hoi Karin

Dat was een mega update zeg. Wel handig dat je het paginanummer er even bij zet, hihi. ;D

Leuk om te lezen en te kijken.

mara


Hahaha, ja, dat vond ik nou ook, anders zoek je je echt de rambam, ik heb dat regelmatig bij andere dagboekjes en na een paar pagina's geef ik het dan maar op  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Leentje van de kuifjes

30 december 2007, 20:04:38 #283 Last Edit: 30 december 2007, 20:08:48 by Leentje van de kuifjes
wat een schatje :-* :-* :-* :-*



ik wil deze,papa... ;D ;D
Groetjes Leentje




:D De Kuifjes van Wilgendaal! :D

- De Kuifjes van Wilgendaal -


Klik op mij! ;)

Karin

Citaat van: Leentje van de kuifjes op 30 december 2007, 20:04:38
wat een schatje :-* :-* :-* :-*



ik wil deze papa... ;D ;D


Lief hè ?  :-* Helaas, is bijna voor 100 % zeker besproken  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves