De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Jemig zeg.. wat zijn ze hard gegaan.... ze zien er allemaal heel erg eigenwijs uit!  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes



Wat zien ze er weer leuk (en verleidelijk!) uit! :D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Ja, ze groeien als kool, net gewogen, de 2 oudsten zijn 100 gram, nummer 3 is 80 gram en het ukkie is 50 gram. Wel allemaal met volgestopte krop hè  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Karin ...het lijkt de goede kant op te gaan he met ze !!!
Nog alvast fijne kerstdagen gewenst hieruit he !!! Grtjs Ann



Karin

22 december 2007, 01:56:51 #199 Last Edit: 22 december 2007, 01:58:47 by Karin
Het is hier echt ontzettend spannend, ben blij dat ik maar met een paar koppels kweek dit jaar anders kan mijn hart het echt niet aan  ;D ;D ;D

En tot overmaat van ramp had Sterre besloten zich te verstoppen vanavond, grote paniek in de tent, kreeg natuurlijk weer flitsen van Jipper te zien.... Is die muts bovenop de computerkast in het hoekje gekropen en heeft er een ei gelegt.... Tja, logisch... Op de vogelkamer is het nu op en top zomer, verwarming op 21 graden ( en omdat we er vorig jaar een extra verwarming geplaatst hebben wordt het er met gemak 26 - 27 graden als hij aan slaat ), hoge luchtvochtigheid en daglichten aan tot 's avonds een uur of 10 - 11..... Dit allemaal voor de kweekkoppels. Nou ja, ik laat haar er maar op haar eitje zitten, ik krijg haar zo ook niet te  pakken.....



Het behang aan de muur boven de kast ik er door de valkjes vakkundig vanaf getrokken  ;D

Vanavond het Ukkie geringd, wat een friemelbeetsje is dat zeg ! Ben altijd bang dat ik het pootje uit de kom draai  ::) Helaas zat de verkeerde lens op de digicam, dus foto niet optimaal.... En ff lui geweest, alleen een groepsfoto gemaakt. Alle jongen zijn inmiddels besproken behalve het ukkie, die wil ik nog niet laten bespreken. Pas als deze helemaal bijgetrokken is laat ik hem / haar bespreken.



Vanmiddag met Indy naar het bos hier in de buurt geweest en wat mooie winterfoto's gemaakt, waarvan ik er weer één bewerkt heb tot kerstkaart :

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

ach gos die Sterre.. kijk haar dan zitten.. :o  ze heeft wel echt een, dat is van mij en daar blijf je af blik hoor!  :)

mooie foto van Indy! schitterend in dat winterlandschap.


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi Karin,
Wat balen van dat virus zeg!
Gelukkig kun je de belangrijke bestanden eerst overzetten.
Van de foto's heb ik weer genoten.
De kleintjes worden prachtig :-*
Jij hebt echt eigenwijze valkjes he... in de computerkast broeden....
Begrijp ik het nou goed dat je nog een koppel met een nestje hebt, die je niet willen laten kijken?
Hoezo eigenwijs ::) ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

tck

Hoi Karin,
Wat zien ze er weer geweldig uit! :-*
Mooi om te zien hoe ze in een paar dagen veranderen van pluisjes tot stekelvarkentjes ;D
Ik hoop dat het achterblijvertje ook uitgroeit tot een schitterende valk!

Marc van de Kuifjes

Wat staat Indy weer prachtig op de foto! :D
De foto's van Indy zijn wel altijd geslaagd! ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anke

Hoi Karin,
Wat fijn dat je bleekmasker man toch echt een man is ;D
Heb je al een naam voor hem?
Met Tinka gaat het supergoed, ze eet trosgierst uit mijn hand en gisteren mocht ik haar al op haar buikje kriebelen zonder trosgierst!!
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Mijn lutino pop fluit ook als een havenwerker.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

Citaat van: Caroline op 23 december 2007, 12:02:28
Mijn lutino pop fluit ook als een havenwerker. ::)


Ja, zeg, haal jij mijn blijdschap even weg  ;D ;D ;D Nee hoor, echte mooie riedeltjes, dus hopelijk een man ! Nou moet ik zeggen dat Twister ok fluit maar toch net wat minder melodieus  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: *Anke* op 23 december 2007, 11:29:54
Hoi Karin,
Wat fijn dat je bleekmasker man toch echt een man is ;D
Heb je al een naam voor hem?
Met Tinka gaat het supergoed, ze eet trosgierst uit mijn hand en gisteren mocht ik haar al op haar buikje kriebelen zonder trosgierst!!
Groetjes Anke




Hartstikke goed ! Kun jij mijn bleekmasker ook niet ff tam maken, hahahaha. Nou, ik ben nog niet echt begonnen omdat de kooi toch te klein is ervoor. We gaan vandaag of morgen een andere kooi halen die wat groter is, maar niet te groot. En dan gaan ik serieus beginnen.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Citaat van: Karin op 23 december 2007, 12:21:25
Citaat van: Caroline op 23 december 2007, 12:02:28
Mijn lutino pop fluit ook als een havenwerker. ::)


Ja, zeg, haal jij mijn blijdschap even weg  ;D ;D ;D Nee hoor, echte mooie riedeltjes, dus hopelijk een man ! Nou moet ik zeggen dat Twister ok fluit maar toch net wat minder melodieus  ;)


Ik duim voor je.  :D

PS. wil jij even in mijn topic bij spoed kijken .... misschien heb je nog een tip voor me.  ;)

Alvast bedankt.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.