De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

♥Debby♥

De oudste zijn al hartstikke groot.. tenminste.. zo lijkt het op de foto's... maar ja.. ze groeien natuurlijk ook echt als kool die kleine valkjes...

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met de 4 donsjes !!  ;D

Dat je flink baalt van het ene donsje kan ik me voorstellen.
Achteraf komen altijd de woorden..... als ik dit of dat.  :-\
Maar helaas,je hebt je best gedaan,meer kon je niet doen.

Geniet maar lekker van de 4 donsjes.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 13 december 2007, 20:06:48
Proficiat met alweer een nestje... euh... nee, ik ga het niet weer zeggen, ik zou in herhaling vallen! ;) ;D

Mag ik het dan zeggen?

Twee kleine Garaths  ;D ;D ;D

Heerlijk Karin, dat je weer 4 gezonde jongen hebt. Wel jammer van dat laatste donsje  :-\

Je hebt trouwens een leuke handtekening... ik zat er al half op te wachten, merkte ik  ;D Je komt meestal met van die leuke aan zetten  :)

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 13 december 2007, 22:05:00
Citaat van: Marc van de Kuifjes op 13 december 2007, 20:06:48
Proficiat met alweer een nestje... euh... nee, ik ga het niet weer zeggen, ik zou in herhaling vallen! ;) ;D

Je bedoelt 2 Jefkes ?  ;D

Citaat van: Monky op 13 december 2007, 23:20:49
Mag ik het dan zeggen?

Twee kleine Garaths  ;D ;D ;D
Groetjes,
Monky

Ha nee! Twee kleine Elmo's natuurlijk! ;) ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

CitaatJe hebt trouwens een leuke handtekening... ik zat er al half op te wachten, merkte ik   Je komt meestal met van die leuke aan zetten 

Dank je ! Ik ben niet zo tevreden met de foto. maar ja, ze zijn nog zo jong. Als ze wat ouder en stabieler zijn maak ik een nieuwe handtekening  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Twingirl heeft eindelijk een nieuwe naam gekregen : het is Twister geworden 

Met de bleekmasker en albino gaat het goed. Ze zitten lekker in de woonkamer en zijn vrij rustig als je er naast staat. Het echt tammaken van de bleekmasker ben ik nog niet aan begonnen, want als ik "hem" weg haal van de kast begint hij meteen te fladderen en te klimmen, wil naar "zijn popje" toe  Maar dat feest gaat niet door ! Morgen wordt "Tinka" opgehaald door Anke. Die gaat haar tam proberen te maken. En ik kan dan aan de bleekmasker beginnen. Ik heb alleen nog steeds geen piep uit hem gehoord, dus maar hopen dat het toch een man is  Wel geschreeuw, dat kunnen ze beide goed ! 1 x per dag als de valkjes boven erg luidruchtig zijn gaan deze 2 mee doen  Ik moet maar snel een naam verzinnen voor de bleekmasker, maar net als bij Twister zal dat wel weer even duren 

Nessa en Kenya waren vanmiddag wel heel erg geïntereseerd toen ik de piepkuikens uit het blok had gehaald en ik er foto's van ging maken. Je zag ze echt kijken "dat willen wij óóóók !!" Nessa ging zelfs in de computerkast zitten en de mooiste riedels voor Kenya zingen in de hoop dat ze ook in de kast kwam "kijken"   

Met de piepkuikens gaat het goed, alleen maak ik me een beetje zorgen om de jongste. Die is 3 dagen jonger dan nummer 3 en sneeuwt een beetje onder. Ik voed het dus een beetje bij zodat het niet een te groot groeiachterstand krijgt. Ik heb het vanavond de eerste keer gevoerd, en ik zal het zo 2 à 3 keer per dag doen tot het een beetje bijgelopen is. De andere 3 hebben natuurlijk ook een beetje mee mogen snoepen 

vier op een rij

Jong 1, cinnamon gepareld, geboren 4 december

Jong 2, cinnamon geparelde witmasker, geboren 5 december

Jong 3, cinnamon gepareld, geboren 7 december

Jong 4, cinnamon geparelde witmasker, geboren 10 december

Zijn het geen schatjes ? Dit is absoluut qua jongen mijn lievelingskoppel, de jongen hebben echt een heel cool en zacht karakter !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Lele lieve kleine schattige donsjes zijn het hoor Karin !!
En heel mooie foto's ook !!! Twister vind ik een hele leuke en mooie naam ook !!!
Grtjs Ann

Marc van de Kuifjes

Twister is een prachtig valkje hoor! Prachtige kuif ook! :D

Monky

Wat een heerlijke foto  :D
En die houding... zo heerlijk eigenwijs. Echt zo van "wat nou?" Of " duh"  ;D ;D ;D

Citaat van: Karin op 14 december 2007, 22:47:45
CitaatJe hebt trouwens een leuke handtekening... ik zat er al half op te wachten, merkte ik   Je komt meestal met van die leuke aan zetten 

Dank je ! Ik ben niet zo tevreden met de foto. maar ja, ze zijn nog zo jong. Als ze wat ouder en stabieler zijn maak ik een nieuwe handtekening  ;)

Ja het is misschien wat flets. Het komt niet zo goed door de sneeuwvlokken heen  :) Maar toch is ie leuk  :)

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Karin,
Wat een heerlijke lieve donsjes foto's ;D
Ik ben benieuwd wat Tinka ervan vindt om bij mij thuis in een andere kamer te staan dan de andere valkjes....
Haar kooi staat al klaar.... gereed voor bewoning ;)
Ik hoop dat ik het vanavond in het donker goed kan vinden...
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op 15 december 2007, 13:45:27

Wat een heerlijke foto  :D
En die houding... zo heerlijk eigenwijs. Echt zo van "wat nou?" Of " duh"  ;D ;D ;D

Citaat van: Karin op 14 december 2007, 22:47:45

Ja het is misschien wat flets. Het komt niet zo goed door de sneeuwvlokken heen  :) Maar toch is ie leuk  :)

Groetjes,
Monky

Die foto viel mij ook op - om dezelfde reden! ;D

ManjaV

Hoi Karin,

Wat heb je lieve donsjes! :D Echt heel schattig! En wat goed dat je nu al hun mutatie kunt bepalen!
Twister is trouwens een leuke naam. En ik ben benieuwd of het je lukt om de bleekmasker tam te maken. Weet je inmiddels een naam voor hem?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi Karin

Ik hoop voor Anke dat je nu dit leest :

Ze is de weg kwijt en ze heeft je foonnr niet.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Karin

Citaat van: *Yvon op 15 december 2007, 19:06:48
Hoi Karin

Ik hoop voor Anke dat je nu dit leest :

Ze is de weg kwijt en ze heeft je foonnr niet. ;D

Groetjes Yvon

We hebben haar inmiddels al gebeld, ze is onderweg  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: ManjaV op 15 december 2007, 17:02:48
Hoi Karin,

Wat heb je lieve donsjes! :D Echt heel schattig! En wat goed dat je nu al hun mutatie kunt bepalen!
Twister is trouwens een leuke naam. En ik ben benieuwd of het je lukt om de bleekmasker tam te maken. Weet je inmiddels een naam voor hem?

Groetjes,
Manja

Nou, dat is niet moeilijk hoor, dit koppel kan alleen cinnamon geparelde en cinnamon geparelde witmasker krijgen. Geel dons = cinnamon gepareld, wit dons = cinnamon geparelde witmasker  ;D ;D ;D

Nee, ik heb nog geen naam vor de bleekmasker, komt vanzelf wel  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves