De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Net zijn de catharinaparkieten opgehaald... weer een zorg minder. Die gaan nu wonen in een volière van iets van 12 meter lang. Eerst worden ze nog even afgehard voor ze erin gaan. Ik had nog voorgesteld om ook een paar valkparkieten mee te nemen, maar helaas waren er al teveel valkparkieten in de volière. Maar in ieder geval krijgen deze vogeltjes nu een lekker leven ! Nu de rest nog....

Met mij gaat het redelijk, alleen voel ik me niet meer thuis in mijn eigen huis.... Ik ben veel weg en ik hoop dat de scheiding er een beetje snel doorgaat en ik het af kan sluiten. Ik hoop in ieder geval mijn valkjes nu snel kwijt te zijn, dan heb ik daar veel minder zorgen om....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

patty_dordtse valkjes

hoop het ook voor je  ::)

iedergeval ff doorzetten nog en hopen dat het zo snel mogelijk voorbij is allemaal voor je.

dikke knuffels  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Manon*

Hoi hoi Karin,

Heb je mijn laatste pm nog gelezen?

Kan me voorstellen dat je je het nu af wilt sluiten... dat is ook op een gegeven moment beter voor je gemoedsrust... je kunt dan voor je gevoel verder, nu blijf je er zo in hangen, al verwerk je nu natuurlijk al wel heel veel.... maar je wilt verder en dat is ook geen gezond gevoel toch  ;)

Groetjes Manon

Hermien

Ach meid, ik heb erg met je te doen. Het moet vast heel zwaar vallen om zo van al je lieve vogels afscheid te moeten nemen. En ik kan me ook voorstellen dat je je niet meer 'thuis' voelt in je eigen huis. Sterkte met alles en heus, er gaat geen dag voorbij dat ik niet even aan je denk, hoor.

bobbie

Hallo Karin,

Het is ook zwaar waar je doorheen gaat.

Wat ik dan zo in je bewonder: je zorgt dat je valkjes op goede adressen terecht komen. Je gaat niet in zee met de eerste de beste. Heel goed.

Ben je er nog geen koppel kwijt van de lijst op pagina 212?

Met Cookie en Kenzie gaat het uitstekend.

groetjes, Nel :)

bobbie

Cookie bleef op de achtergrond. 8)

Groetjes, Nel :)

Karin

Wat is ze toch mooi hè ?  :-* :-* :-* Bedankt weer voo rde foto's !!

Ik weet niet of ik al gereageerd had Manon, maar ik heb je PB gelezen !! We wachten af wat er eind maart nog over is, ok ?
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Meiss...ik hoop dat je het een plaats kan geven , en nu verder een deel achter je laat,  en een nieuw hoofdstuk kan beginnen, met allemaal leuke dingen in de toekomst...echt waar, natuurlijk valt het zwaar om afscheid te moeten nemen van je lieverds allemaal, maar je moet ook aan jezelf denken he nu, en zorgen dat je er niet onderdoor gaat, meiss....knuffie Ann

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

bobbie

Of Cookie en Kenzie het naar hun zin hebben? ............ Ik zou het niet weten  ;D

Groetjes, Nel ;)

carco

Meego komt even gedag typen  ;D

En ook Nanuk zegt even hallo  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Karin

Hahaha, die Cookie ! Ja, het is een versierder hoor !!  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hé Meego en Nanuk !! Ik mis jullie hoor ( en natuurlijk ook Madelief en Dana !! ) !! Maar jullie worden lekker superverwend daar !!
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik ben weer even "thuis" , maar ga vanavond weer weg. Gisteren moest ik een kleine operatie ondergaan en heeft wel wat napijn, dus kan weinig doen, maar zo even de vogels weer verzorgen en dan ben ik weer t/m maandag weg..... Het is niet ideaal, maar gelukkig Hebben de 4 koppels in de gewone kooien weer even 2 dagen rond kunnen vliegen. Straks weer in de kooi als het me lukt. Het zou idealer zijn als ik nu alvast een koppel of 3 - 4 kwijt was, dan kon de rest lekker in de grote volière en hebben ze gewoon 4 meter lang ter beschikking. Maar goed... in een perfecte wereld....

Maandag naar de notaris, dan nog 1 1/2 week nadenken en dan hopelijk alles tekenen en dan wachten tot de rechtbank de scheiding er door laat gaan. Kan dus nog even duren.... Maar ik hoop toch echt in maart weg te zijn....

Ik mis de valkjes wel, maar ik ben dolbij dat ik de honden bij me kan houden. En dan over een tijdje als alles weer wat rustiger is Meego, Nanuk, Madelief en Dana in mijn armen sluiten !!  :-* :-* :-*

Eigelijk moest ik nog 2 ferplast flora volières schoon maken, want die moet ik nog verkopen, maar door de pijn kan ik mijn arm niet goed gebruiken. Wordt dus pas volgende week, dan zet ik ze op marktplaats.

Ik had de valkjes ook op marktplaats gezet, maar zoals altijd weer alleen rare reacties.... Dus nog maar even geduld hebben.....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves