De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Gisteren zijn de laatste 2 jongen die ik heb gekweekt naar hun nieuwe baasje gegaan en ze doen het super ! En dat ondanks dat ik weinig tijd voor ze heb gehad en ze 4 dagen voor het ophalen niet aangehaald zijn ! Ze zitten al op de vinger  :-* Nu alleen nog de koppels verkopen / herplaatsen  ::) Ik heb ook nog steeds 4 catharinaparkieten voor de liefhebbers !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

carco

Meego had vandaag niet veel zin om te badderen, die had meer zin om Simone te pesten ;D De kaarten moesten er aan geloven en later wilde hij mee typen op de laptop :P

Toch een klein filmpje van de poging tot..

En zoals je zit vindt Nanuk kroelen toch echt wel fijn hoor  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hallo Karin,

Lukt het allemaal een beetje !? Ook met het herplaatsen en het verkopen van je valkjes !? Gewoon even een berichtje om te laten weten dat ik aan je denk  :-*

Liefs, Karin

Karin

Hoi Karin,

De losse valkjes waren allemaal vrij makkelijk te verkopen, maar de koppels is helaas wat lastiger  ::) Er zijn wel mensen die goede kweekkoppels voor "weinig" willen, maar goed, ik vraag echt niet veel maar doe ze niet voor een habbekrats weg.... Het gaat niet alleen om het geld ( alhoewel ik het natuurlijk goed kan gebruiken ), maar wil niet dat mensen van de situatie gebruik maken om goedkoop aan goede vogels te komen..... En de echte wilde koppels moeten eigelijk in een buitenvolière en daar is het nu nog te koud voor  ::) Maar goed, ik doe mijn best en in de tussentijd worden ze goed verzorgt  ;) Bedankt voor je interesse !!

Ik ga het filmpje later bekijken Carolien, want waar ik nu zit is internet héél langzaam. Duurt uren voor het filmpje ingeladen is  ::) Maar ik kijk er al naar uit om het te zien !! Heel erg bedankt !!
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Manon*

Hoi hoi Karin,

Kan me voorstellen dat het niet meevalt om goede huisjes te krijgen en je hebt groot gelijk dat je ze niet voor een habbekrats weg doet... waarom zou je ook hé, het zijn toch fijne en goede vogels... mag ook beloond worden niet dan?

En wat je zegt... het is te koud om nu de vogels in een voliere te doen... in het voorjaar krijg ik een voliere en dan heb ik ruimte genoeg... maar ja... daar heb je nu niks aan helaas  :-\

Liefs Manon

bobbie

Manon, is het geen idee alvast 1 of meerdere koppels te reserveren/kopen en  te zoeken naar een adres waar ze even kunnen logeren? Dan is Karin geholpen en jij hebt dan een paar mooie koppels. Welke moet je zelf weten natuurlijk, koop of herplaatsing, maar daar komen jullie vast wel uit. :)

Karin, Kenzie en Cookie wonen in hun nieuwe huis:

O ja, mevrouw Kenzie weegt nu 100 gram. Cookie 94 gram.

Doei, Nel :)

bobbie

Ben ik mooi of ben ik mooi?

Cookie en Kenzie kwamen hun nieuwe kooi niet uit, dus heb ik maar even de camera in de kooi gehouden en blindelings geklikt. Cookie aan het eten:

Hij kijkt zo lieffffff, dus even zijn toetje uitgesneden :-*:

Nog even het groepje bijelkaar:

Groetjes, Nel :)

Kaatje

Wat een prachtige kooi heb je voor ze gekocht Nel, echt super  :-*

Hermien

GAAF en ja, ze is prachtig!

;D  ;D  ;D  ;D

hilde

heeeeeeellllllll mooie fotooooosssss nel

groetjesssss

Karin

Ik krijg tranen in mijn ogen bij het zien van de foto's Nel.... Wat hebben ze het naar hun zin !  :-*

Ik heb nu wel je filmpje kunnen zien Carco... Het is zo'n lekker ventje.... Genoet maar lekker van hem zolang het kan. Ik mis ze heel erg, maar het is beter zo. Ik leef nu in 2 huizen en ben veel weg, ik kan ze op dit moment even de aandacht niet geven.....

Manon, duurt zeker nog wel even hè, die volière. Ik zou ze wel tot eind maart hier kunnen houden, maar ja, als de volière dan nog gebouwt moet worden duurt het denk ik te lang ?
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik heb al een paar updates van de jongen van Dimple en Magic gekregen en het gaat super met ze ! Ondanks dat ze met zijn tweetjes zijn én dat ik weinig tijd in het tam maken heb kunnen steken zitten ze al lekker bij het baasje en zijn al aardig gewend ! Wat een makkelijke jongen zijn het toch  ;) Ben blij dat juist zij het laatste nestje waren, heb ik het goed kunnen afsluiten....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Manon*

Citaat van: Karin op  1 februari 2010, 11:24:29
Ik krijg tranen in mijn ogen bij het zien van de foto's Nel.... Wat hebben ze het naar hun zin !  :-*

Ik heb nu wel je filmpje kunnen zien Carco... Het is zo'n lekker ventje.... Genoet maar lekker van hem zolang het kan. Ik mis ze heel erg, maar het is beter zo. Ik leef nu in 2 huizen en ben veel weg, ik kan ze op dit moment even de aandacht niet geven.....

Manon, duurt zeker nog wel even hè, die volière. Ik zou ze wel tot eind maart hier kunnen houden, maar ja, als de volière dan nog gebouwt moet worden duurt het denk ik te lang ?

Je hebt een PB  :)

Kimm

hoi karin,

ik ben erg blij voor je dat het met de jongen goed gaat. lekker hoor!
gaat het verder een beetje met je?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010