De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

*Esther*

Karin

Dank je ! Gaat wel lukken hoor, gewoon een uit de hand gelopen verkoudheid, geen Mexicaanse griep  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

amazingleeuwtje

Leuk Karin,

Ga jou eitjes zeker volgen, leuk leuk leuk ;D..

*gooit doos zakdoekjes naar Karin ;)*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Karin,

Bij jou ook weer spannend lees ik en op kort termijn weer prachtige donsjes. Ik hou je boekje zeker in de gaten, je maakt altijd van die schitterende foto's.

Beterschap meid, helaas schijnt het te heersen, hopelijk knap je snel op  :D

Groetjes, Karin

Karin

Ik hoop ook snel weer mooie foto's te kunnen maken  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Er is activiteit bij Dizzy en Diba !! Dizzy blijft steeds in het blok, dus ze zijn begonnen  ;D ;D ;D Ik hoop over een week of 3 -4 als alle donsjes geboren zijn mooie foto's voor jullie te hebben  8)

Nu het derde koppel nog ! Die hebben natuurlijk een week later het blok gekregen en het is een onervaren koppel, dus heel spannend wat dat gaat worden !!  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Hermien

Ben ook zeer benieuwd! Met een kus van Goofy, ons dominante ADHD knuffelkroelkontje, die sinds het overlijden van Gabber nu de naam 'Mijn lieve grote vent' mag dragen! En daar is-ie maar wát trots op!   ;D

:-*  :-*  :-*  :-*

Landiej

Foto's zijn altijd leuk :)
We wachten met smart af ;)

Karin

CitaatBen ook zeer benieuwd! Met een kus van Goofy, ons dominante ADHD knuffelkroelkontje, die sinds het overlijden van Gabber nu de naam 'Mijn lieve grote vent' mag dragen! En daar is-ie maar wát trots op!  

Geef Goofy maar een lekkere knuf, de grote vent ! Ik zag net pas dat Goofy een nieuw klein broertje heeft  :-* :-* :-* Helaas lukt het me niet om alle boekjes en verhalen bij te houden... als ik er aan begin en zie dat er weer 2 pagina's vol nieuwe berichten zijn zakt de moet in mijn schoenen  :P Helaas mis je dan ook wel eens wat.... Het is een schoonheid hoor ! Ik hoop dat het snel maatjes worden.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

amazingleeuwtje

Dierenfreackske

Hoi Karin, leuk leuk en spannend hoor! Ik ben benieuwd naar de foto's al ! Grtjs. Ann

Karin

Helaas is gisteren Phoenix van haar eitjes afgegaan, waardoor één van de twee gestorven is  :'( Dat eitje had vanaf vandaag uit kunnen komen.... Het tweede eitje had een hele lage hartslag en stond op het punt te overlijden. Ik heb het snel bij Diba gelegt die het eitje zo onder zich rolde, de schat  :-* Vannacht hebben Dizzy en Diba dit eitje warm gehouden. Vanmorgen was de hartslag weer rond de 300 en Phoenix zat weer op haar 2 nepeitjes + haar overleden eitje te broeden. Ik heb het eitje er weer bijgelegt en nu maar duimen dat het goed gaat  ::) Het eitje bij Diba en Dizzy laten liggen is een groot risico, omdat dan de jongen erg in leeftijd zouden verschillen. Ze is pas een paar dagen begonnen met leggen en het zou haar eitjes te veel in gevaar brengen..... Ik beschouw het nestje van River en Phoenix als mislukt, als het eitje alsnog uitkomt is het alleen maar een meevaller  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Hermien

11 oktober 2009, 17:38:45 #2743 Last Edit: 11 oktober 2009, 17:48:00 by Hermien
Wat een sneu bericht over het eitje. Ja, Karin, het is ongeveer een dagtaak om alle boekjes hier bij te houden. Er is geen beginnen meer aan en daarom ben ik zelf ook enigszins selectief bezig. Knuf aan Goofy doorgegeven en je moet de groeten aan zijn paps en mams doen.... ;D Goofy is al dikke maatjes met Gabber Beau, net als zijn andere broers. Het viertal kan uitstekend met elkaar overweg. Geweldig, toch? Succes met het kweekseizoen en niet meteen de moed laten zakken, hè? Kom anders maar eens naar een kamerconcert aan het Vederkruid, daar knap je meteen weer van op! Deze is in ieder geval speciaal en alleen voor JOU!

;D  ;D  ;D  ;D

Karin

:-* :-* :-* Wat een schatje !! Ik verwachte steeds dat hij "Jinglebell's" ging fluiten  ;D ;D ;D En nee hoor, ik laat de moed niet zakken. Kijk, het is heel jammer, een jong dood in het ei, maar ik vind het veel erger als er een geboren jong dood gaat......  ::) We gaan vol goede moed verder !!
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves