* Yvegemse Valkjes * Boekje sluiten aub?

Gestart door Silke *, 11 oktober 2007, 19:58:09

« vorige - volgende »

Welk valkje vinden jullie het leukst/mooist? Kies 1

Kootje
Fluffy
Punky
Lientje
Micky
Melanietje

Bello

Silke,

Wij wensen jullie fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2008

Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal

wensen jullie

een

:D Vrolijk Kerstfeest! :D

vanwege

Rikske, Fikske, Elmo en Swingie

Marc, Diane en Leentje

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Silke *

Hoi Manon, Karin, Monique, Marc, Ivo en Dorothé,

Bedankt voor jullie kerstwensen! Allemaal een gezellig kerst terug toegewenst!  :)

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hoi Silke ...prettige kerst hoor !!
Ann

*Esther*

Tjerk

Hey,

Namens iedereen hier:

Groeten Tjerk

Silke *

Hoi Ann, Esther, Tjerk en Romy,

Allemaal erg bedankt hoor!  :-*
Jullie ook nog een zalig kerst!

Hoi Allemaal,

Ik wens jullie nog eens een zalig kerst en een gelukkig 2008!

We zijn vandaag naar een familiefeest geweest, waar mijn peter ook was. Hij kweekt ook vogels, maar dan eerder kanaries, sijsjes en nog van die kleine vogels  :)
Ik heb van hem een soort TT kooi meegekregen waar ik een koppel valkjes kan insteken moest ik er gaan halen. Is wel handig en dan hoeven ze niet in een klein kartonnen doosje te zitten.

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Graag gedaan Silke ...wat handig dat je een kooi meegekregen hebt !
Leuk zo'n familiebijeenkomst op kerst he !!
Grtjs Ann

Silke *

Hoi Ann,

Ja, vind het ook wel handig! Beter dan een klein kartonnen doosje  :D
Een familiebijeenkomst doen we altijd met kerst, echt fijn hoor  ;D

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hey Silke ...bij ons is dat rond februari altijd !!Echt wel gezellig ja hoor !!! En dan breng ik albums mee van de beestjes !!! Grtjs Ann

Silke *

Hoi Ann,

Haha, lekker gezellig dus  :D
Wat vindt je familie dan van de diertjes?

Hoi Allemaal,

Ik haal bij Marlies waarschijnlijk een lutino popje split bont witmasker of split bont bleekmasker.
Bij iemand anders haal ik een zwaar bonte witmasker! Ik heb al verschillende mailtjes gestuurd naar personen en heb al een erg mooie vogel gezien! We wachten vol spanning op een antwoord!!!!  ;D ;D

Moest de lutino pop split bleekmasker zijn, krijg ik 50% van de jongen bleekmaskers. Zowel bonte bleekmaskers als wildkleuren en volgens mij nog andere. Ik ben erg benieuwd!  ;D Marlies bood me nog een licht bont cinnamon witmaskertje aan, maar het was dan weer eens cinnamon en het leek erg op Punky, want hij was erg licht bont. Ik heb liever een zware! Zeker met een volledig wit koppie  :-*

Vanaf nu worden er ook DNA-testen gedaan wanneer dat gevraagd wordt, dan wel op de jonge vogels die hier worden gekweekt. Meer uitleg op de site bij "reserveren".

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hoi Silke ....mijn familie vind ze heel leuk maar zelf vinden ze paarden en honden toffer , maarja ...ik vind al mijn dieren en die  vrienden veel leuker hoor , pony's paarden , parkieten ,honden , geiten, schapen , enzo..... ik heb veel vrienden die dol zijn op dieren (alle dieren dus ) en hebben er zelf ook veel !! Mijn familie is eigenlijk zelf niet zo erg op dieren behalve mijn pa  ! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Silke,
aah! Dus je begint er eindelijk een beetje uit te komen welke koppels je wilt gaan vormen? Want leuk voor je! Ik ben blij dat het nu toch steeds realistischer begint te worden! Hopelijk heb je genoeg geld om het waar te kunnen maken!

Volgens mij worden het prachtige koppels die je nu samenstelt!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Silke *

Hoi Ann,

Hier vinden ze grotere dieren ook wel leuker, maar ik vind valkparkieten nog altijd geweldig!  :D
Mijn familie houdt ook erg van dieren! Mijn opa kweekte duifjes, tot een tijdje terug, mijn peter kweekt vinkjes en sijsjes en kanarietjes enzo...  Mijn nichten hebben elk een valkparkiet, mijn tante kweekt grasparkietjes enzov enzov.  ;D

Hoi Sharon,

Ja hoor, we spreken er al van om .......... een valkje op te halen  :) Ik zeg lekker nog niet wanneer  ;D ;D
Ja hoor, het wordt zeker realistischer! Maar, ik denk er toch 1 koppeltje bij te nemen en kijken wat het geeft. Geld heb ik nu genoeg  ;) En de een stuk volière aanzetten, zal mijn stiefvader wss doen of als het echt moet, help ik dan maar  :P :P
En wees er maar zeker van, het wordt een prachtig koppeltje!

Groetjes
Silke