* Yvegemse Valkjes * Boekje sluiten aub?

Gestart door Silke *, 11 oktober 2007, 19:58:09

« vorige - volgende »

Welk valkje vinden jullie het leukst/mooist? Kies 1

Kootje
Fluffy
Punky
Lientje
Micky
Melanietje

Anke

Hoi Silke,
Jaaaaa nu zie ik wel foto's ;D
Prachtig hoor, vooral de close upjes :-* :-*
Ik heb ervan genoten!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Ann,

Volgens mij is er een erg grote kans dat zij een koppeltje vormen  ;D

Je zou dus ook zo'n popje willen juist hetzelfde als Melanietje??  ;D ;D ;D ;D ;D
Tuurlijk kan dat en ik hoef er niet over na te denken  ;D

Ik kan inderdaad zulke valkjes krijgen zowel poppen als mannen, zoals Melanietje. Ook kan ik zowel poppen als mannen krijgen in cinnamon geelwang.

Heb je al eens mijn site bekeken? www.valkparkiethobbykwekerij.webs.com
Daar vind je alles terug ivm jongen en reserveringen enzo!
In maart mogen ze beginnen hun eitjes te leggen  :)
Je moet wel letten dat geelwangen erg zeldzame vogels zijn omdat ze slecht kweken, daarom liggen de prijzen ook hoog, maar er zijn vaak personen die nog heel wat hoger gaan dan mij. Geelwang poppen kosten dan weer 10 euro minder, mannen zijn altijd duurder. Ik hoor het wel van jou als je geinteresseerd bent!

Hoi Sharon,

Ik stond er van versteld dat die foto's zichbaar zijn, ik deed er niets mee  :D
Melanietje kan inderdaad soms lachen, ze heeft echt een lief koppie vind ik  :-[ :)
Tja, Micky probeert stoer te doen  ::)

Ik probeer vandaag nog Punky en Lientje voor te stellen! Je ziet nog wel  :)

Ik heb van hen héél erg weinig foto's en ze zijn ook het minst gelukt van Lientje :(

Van Fluffy heb ik er ongeloooooflijke veel, dus dat zal wel een tijdje in beslag nemen  ;D

Hoi Anke,

Raar hè, dat je ze nu kan zien, ik deed er niets mee, maar zo veel te beter  ;D
Bedankt voor je compliment  :D :-*

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Ik ben naar je site geweest en heb er eentje laten bestellen !
Oke ? Ik hoop dat je mijn berichtje goed hebt ontvangen ?
Grtjs Ann

Silke *

Hoi Ann,

Het mailtje is goed ontvangen  ;D
Kijk maar ff in je mailbox en boekje  ;)

Ik maak zometeen een tabel met reserveringen op mijn site!

Bedankt voor je reservering! :D

Groetjes
Silke

Yvette

Ik ben op je site wezen kijken en ziet heel erg goed
En ga vooral zo door

Dierenfreackske

Hey Silke ...ik ga er twee van Melanietje zusjes reserveren . Is dat goed ? Je mailtje is verstuurd.Grtjs Ann

Silke *

Hoi Yvette,

Dankjewel! Ik zal zeker zo voort doen  ;D

Hoi Ann,

Je bedoelt wss 2 dochters van Melanietje? Dat zijn dan idd 2 zusjes. Heb je mijn mailtje ontvangen op het forum, het is een persoonlijke mail? Want je hebt wss het vorige niet ontvangen.

Groetjes
Silke

Sharon

Hoi Silke,
wat ontzettend leuk dat je nu al reserveringen hebt zeg! Super gewoon. Nu maar hopen dat Micky en Melanietje goede ouders zijn.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Silke *

HOi Sharon,

Ja, geweldig hè  ;D  Er zijn wel meerdere mensen die ik iets moet laten weten als ik jongen heb. Straks ben ik al uitverkocht en heb ik nog geen jongen, hahaha.

Ik hoop ook dat ze goede ouders zijn, daarom heb ik ook een splitman gekocht. Zo is er een grote kans meer dat ze voor de jongen zullen zorgen.

Groetjes
Silke

Anja

Hoi Silke,

Wat een prachtige foto's heb je weer geplaatst. Vooral de close upjes vind i kerg mooi.

En je website mag er ook zijn hoor. Mooi en overzichtelijk.

En je hebt al 2 reserveringen..........kei goed.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Silke ...en ja twee dochters van Melanie hoor !! Ik hoop dat het lukt hoor !!!
Alvast succes !!! Ik moet nog twee namen hebben !!
Ik hoop dat iemand iets kan bedenken wat bij Melanie en Mickey past !!
Misschien wordt het Mel en Gale ...wat denk je ? Mel van Mel(anie) en Gale past bij Mel ? Zusje ervan he !!!???Grtjs Ann

Silke *

Hoi Anja,

Bedankt! Ik deed mijn best om close-upjes te maken  ;D
De website is idd overzichtelijk, ik vind het veel beter dan de vorige. Ja, 2 reserveringen goed hè  ;D Alleen nog hopen op mooie jongen en de juiste  ;)

Hoi Ann,

Idd, 2 dochters, dan heb jij 2 zusjes zitten, leuk toch?  :D
2 namen, dat wordt moeilijk hè, Mel en Gale zijn wel leuke! Maar tot slot moet jij kiezen hè  ;D Wel leuk dat je Melanietje wil eer doen aan je nieuwe naam!
Alleen nog ff kijken voor de mutatie van het 2e valkje  :)

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hoi Silke ....Het word nu weer niet Mel omdat dat te veel op melk lijkt zegt Matthias maar omdat ik Melanietje zo mooi vind en het een bloemetje van een valkje is ga ik de eerste Fleur-ke noemen , dat is ook een beetje aan Melanie he !!! En de tweede wordt Beau-=bo uitgesproken = beau-ke !!
Allemaal met de ke's vanachter he !!!Wiske, Suske,Beauke en Fleurke !!!
Wat vind je ? Ik blijf er nu bij anders word ik gek he !!! Grtjs Ann

Silke *

Hoi Ann,

Hahahahaha, melk  ;D ;D
Ja tuurlijk, het zou fijn zijn moest je Beauke en ze Fleruke heten! Allemaal met "ke" vanachter  :D
Nu maar hopen dat er eeen cinnamon bonte geelwang in het nest zit hè  ;)
Die cinnamon geparelde kan geen enkel probleem zijn! Ik kweek die uit enkele koppels, dus moest er daar geen cinnamon gepareld zusje zitten van de geelwang, kan je nog altijd bij de andere familie kijken  ;D

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

FLEURKE sILKE .........HHAHAAA
Grtjs Ann