8 mei 2025, 08:39:19

Bezorgd !!

Gestart door Kaatje, 3 oktober 2007, 15:58:37

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Anke en Sweetyke,

Het is zeker heel fijn dat ik zo goed geïnformeerd ben en ik ben heel erg blij dat ik gebeld heb ! Met Wickie gaat het eigenlijk heel erg goed en hij heeft vanaf vanmorgen nog steeds mooie ontlasting  :D

Ik denk toch dat er door een klein stukje scherp eigeel, iets beschadigd is geraakt en dat dat de bloed wat in zijn  ontlasting zat verklaart ...

Zeker weten doe ik het natuurlijk niet maar ik heb gelukkig geen bloed meer, of iets wat daarop lijkt in zijn ontlasting kunnen ontdekken !!

Groetjes Karin  :D

Anke

Hoi Karin,
Wat fijn om dat te horen ;D ;D ;D ;D
Geef je twee kanjers maar een hele dikke knuffel :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Karin,

Dat van de dosering is ook netjes uitgelegd.
Heeft jou eigen DA nog gebeld?

Gelukkig heeft hij geen bloed poepjes meer gehad.
Wat een gerust stelling hè.

Nou geef ze maar een dikke knuffel en voor jou ook hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Karin

Fijn dat het nu goed gaat met Wickie en dat je ook de juiste info hebt gekregen, dat is altijd fijn.

Het kan de snoepstoek geweest zijn, ik moet zeggen, ik pak zelf zelden die stok met het eivoer, ik vind hem om de een of andere reden niet zo fijn....Misschien inderdaad omdat het er nogal scherp uitziet. Zo heb ik er eigenlijk niet naar gekeken.

Heel veel succes er verder mee en geef ze beiden een dikke kroel van me!

Mara

Kaatje

5 oktober 2007, 00:19:40 #19 Last Edit: 5 oktober 2007, 11:57:22 by kaatje98
Hoi Anke, Anja en Mara,

Nou ik heb de dikke knuffels met heel veel liefde overgebracht hoor  ;D ;D

Helaas Anja, mijn eigen DA heeft niet meer gebeld, en ik heb sowiezo nummerweergave en ik zie als ik een oproep gemist heb. Ik ben vanmiddag wel weggeweest maar er is niet gebeld en dat vind ik dus echt een hele slordige zaak  >:(

Morgen moet ik eigenlijk bellen maar Rick zegt al, ... bel maandag maar want die ziet de bui al helemaal hangen natuurlijk, ... ik zal gewoon op een hele nette manier zeggen dat ik dit een rare gang van zaken vind, vertrouwen dus heel erg belangrijk vind en vooral als het dan ook nog eens om een ziek dier gaat in dit geval !!

Van de assistente van Feld weet ik gelukkig dat de dosering goed is en ik er zeker tot maandag mee door moet gaan, ook is het belangrijk dat ze 's middags nu haar voeding krijgt omdat haar weerstand laag is. Dus dat doe ik dan ook trouw uiteraard  :D

Het is zeker een hele geruststelling dat zijn poepjes er weer normaal uitzien, .... pfff misschien heb ik het niet echt laten merken maar ik heb echt mijn hart vastgehouden!

Misschien heeft het ook geholpen door hem veel aandacht te geven en heel rustig met hem te praten en te zeggen dat het allemaal goed komt, uiteraard ( anderen verklaren me echt voor gek, lol ! ) doe ik dat nog steeds ... Hij gaat ons echt niet verlaten na zoveel samen te hebben meegemaakt (  :censuur kweker ) hoor ... ja en zo praat ik  :P

Hoi Mara, ...

Nou inderdaad zeg, die stok is gewoon hartstikke scherp !! Het lijkt wel een schaaf of een rasp ... ik voel me zo ontzettend stom, maar ja ik heb het natuurlijk met de beste bedoelingen gedaan  !!

Ik ben in ieder geval heel erg blij en trotst op hem dat we al zover gekomen zijn  :D :D

:-* :-* Karin

sweetyke

ik ben blij voor jou das alles goed is met Wickie ;)
mvg
mijn valkjes/Paulie, Gini,, Sunshine, Coco, Dj, Sweety, Beast, Tarkan, Lola, Kevin, Sienna, Civic, Colmar, Olie, Miss, Luna, Iluna, Aïcha, Rico, Marcie,Kymco,armani,Koko²,cico,speedy,sjoeke,joske
Mijn overleden valkjes/junior,beauty orly,zorba,praliné,kiki