29 april 2024, 17:40:07

Hoeveel kost een lutino bleekmasker???

Gestart door Silke *, 5 oktober 2007, 18:27:45

« vorige - volgende »

Silke *

Hoi Esther,

Nu dacht ik toch ook dat de geelwangen slechter kweken, wat bij de bleekmasker juist níet het geval is?!

Silke x

*Esther*

Citaat van: Silke M. op 23 oktober 2007, 22:07:50
Hoi Esther,

Nu dacht ik toch ook dat de geelwangen slechter kweken, wat bij de bleekmasker juist níet het geval is?!

Silke x

Klopt

Ludo

Hoi Esther,

ik denk dat we beiden hetzelfde bedoelen hoor !
De bleekmaskers zullen volgens mij ook de geelwangen vervangen, alleen de geelwange zijn er al veel langer....
De de eerste lutinogeelwangen kostten ook zoveel en meer !
Het is gewoon een kwestie van tijd.

Silke
Probeer maar eens een duitse toptentoonstellingswildkleur te kopen gekend voor hun grote kuiven, je zal wel zien hoeveel je betaald ;-)
Je hebt ook paarden en renpaarden....

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

•=Bonnie=•

Ik heb nu een cinnamon bont bleekmasker popje. Zij zit tegen een opaline witmasker man split lutino en kans split bont.  Ik kan dus cinnamon-opaline-lutino bleekmasker popjes verwachten zodra ze klaar zijn om te kweken.

Dan heb ik nog een wildkleur man split lutino en opalin, kans split bont die of split witmasker of split bleekmasker is. Die zit tegen een bonte witmasker pop. Ook hier zouden dus mogelijk lutino bleekmaskers uit kunnen komen als hij inderdaad split bleekmasker blijkt te zijn.

De jongen van deze twee zijn onderling te koppelen omdat de verwantschap een heel eind terug ligt. 't zal mij benieuwen wat komend seizoen brengt :)


Silke *

24 oktober 2007, 13:38:32 #34 Last Edit: 24 oktober 2007, 18:17:05 by Silke M.
Hoi Ludo,

Je bedoelt dat waarschijnlijk de wildkleur valkparkietjes met een duitse otto stamlijn ofzo?

Daar heb ik al een zoekertje van gezien op kapaza.

Zij hebben véél grotere kuiven, grotere rode wangen en zijn ook groter met intensere kleur.

Van die kan ik wel geloven dat ze duurder zijn.

Groetjes
Silke x

*Esther*

Citaat van: Bonnie op 24 oktober 2007, 12:13:01
Ik heb nu een cinnamon bont bleekmasker popje. Zij zit tegen een opaline witmasker man split lutino en kans split bont.  Ik kan dus cinnamon-opaline-lutino bleekmasker popjes verwachten zodra ze klaar zijn om te kweken.

Dan heb ik nog een wildkleur man split lutino en opalin, kans split bont die of split witmasker of split bleekmasker is. Die zit tegen een bonte witmasker pop. Ook hier zouden dus mogelijk lutino bleekmaskers uit kunnen komen als hij inderdaad split bleekmasker blijkt te zijn.

De jongen van deze twee zijn onderling te koppelen omdat de verwantschap een heel eind terug ligt. 't zal mij benieuwen wat komend seizoen brengt :)




Conta coste?? ;D Ontopic blijven hè. ;) ;D

*Esther*

Citaat van: Silke M. op 24 oktober 2007, 13:38:32
Hoi Ludo,

Je bedoelt dat waarschijnlijk de wildkleur valkparkietjes met een duitste otto stamlijn ofzo?

Daar heb ik al een zoekertje van gezien op kapaza.

Zij hebben véél grotere kuiven, grotere rode wangen en zijn ook groter met intensere kleur.

Van die kan ik wel geloven dat ze duurder zijn.

Groetjes
Silke x


Waar, zien!?

Ludo

Je mag hier eigenlijk geen namen vernoemen zonder toestemming ;-)

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

*Esther*

Citaat van: Ludo op 24 oktober 2007, 15:30:20
Je mag hier eigenlijk geen namen vernoemen zonder toestemming ;-)

Ludo

Huh ik mis ik iets, er zijn geen namen genoemd?
Oh je bedoelt nav mijn "waar, zien" opmerking?
Je mag me ook pm-en hoor. ;)

gr Esther

Silke *

Citaat van: *Esther* op 24 oktober 2007, 14:54:59
Citaat van: Silke M. op 24 oktober 2007, 13:38:32
Hoi Ludo,

Je bedoelt dat waarschijnlijk de wildkleur valkparkietjes met een duitste otto stamlijn ofzo?

Daar heb ik al een zoekertje van gezien op kapaza.

Zij hebben véél grotere kuiven, grotere rode wangen en zijn ook groter met intensere kleur.

Van die kan ik wel geloven dat ze duurder zijn.

Groetjes
Silke x


Waar, zien!?


Wat bedoel je??

Silke *

Citaat van: Ludo op 24 oktober 2007, 15:30:20
Je mag hier eigenlijk geen namen vernoemen zonder toestemming ;-)

Ludo


Ik??

Rianne

Verklaar je nader Ludo. Of moeten we alle Duitse Otto's een email sturen?

Silke *

Ja want ik zeg of vernoem toch geen namen?

*Esther*

Citaat van: Silke M. op 24 oktober 2007, 15:42:06
Citaat van: *Esther* op 24 oktober 2007, 14:54:59
Citaat van: Silke M. op 24 oktober 2007, 13:38:32
Hoi Ludo,

Je bedoelt dat waarschijnlijk de wildkleur valkparkietjes met een duitste otto stamlijn ofzo?

Daar heb ik al een zoekertje van gezien op kapaza.

Zij hebben véél grotere kuiven, grotere rode wangen en zijn ook groter met intensere kleur.

Van die kan ik wel geloven dat ze duurder zijn.

Groetjes
Silke x


Waar, zien!?


Wat bedoel je??

Waar kan ik die genoemde wildkleur zien?

Ludo

Die man is zowat de meest bekende valkparkietenkweker van duitsland, dus je hoeft helemaal niet naar iedereen mails beginnen te sturen.

beetje googelen en je vind het zo !

Net als je zou zeggen een kweker in belgie die heel zeldzame mutaties kweekt en ludo heet, dan weet iedereen toch meteen ook over wie het gaat !

Je moet daarmee echt toch wel oppassen hoor !
Het staat trouwens ook in de reglementen van dit forum.

Maar dit is off topic

Groetjes

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk