6 mei 2025, 17:15:59

fluiten

Gestart door mariejj, 8 oktober 2007, 21:33:22

« vorige - volgende »

mariejj

Heej

fluiten de popjes nou wel of niet?
Want de ene keer lees ik dat ze wel kunnen fluiten maar het (bijna) niet doen,  en ergens anders lees ik dan weer dat ze niet kunnen fluiten.
Ik heb nou een popje  die veel fluit  zelfs meer dan de 2 mannen samen!  maar ik weet niet de precieze leeftijd maar volgens mij al ouder dan dat als het een hij is dat ie al een gele masker zou hebben.  ::)
Maar ik kon eventjes nergens vinden wat de leeftijd is dat de mannen een geel masker krijgen?
x marie

jose

Ik heb een mannetje die allerlij geluiden maakt.
Van fluiten tot klestsen.

En sinds kort hebben we er een bij die alleem maar het piet geluid maakt.Volgens mij is het een vrouwtje

Mara

Hoi Jose

Een popje kan ook fluiten en geluidjes nadoen. Niet elke pop natuurlijk, maar er zijn uitzonderingen. Maar over het algemeen kunnen popjes niet fluiten en geen geluidjes maken.

mara

Sanna

Hallo Marie,

Over het algemeen maken mannetjes meer geluid dan popjes, maar het kan ook zomaar andersom zijn. Ligt helemaal aan het karakter van het beestje.

Voor wat betreft je tweede vraag, het masker van mannen begint meestal zo rond een maand of 8 te verkleuren. Sommigen wat eerder, anderen wat later. Als hij helemaal verkleurd is, dan is het valkje in ieder geval ouder dan 9 maanden.

Groetjes, Sanna