19 juli 2025, 22:07:24

marrieke's dagboek

Gestart door dierenkenner123, 5 oktober 2007, 12:42:52

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Oei...wat lees ik daar ? Sterkte met het verlies van je grasje hoor !!! Ik wist trouwens niet dat je ook grasjes had .........
nu dus wel he  !! Anders alles ok met de anderen ?   Grtjs Ann

Yvette

Heel veel sterkte met je grasje

dierenkenner123

hey ann
ik heb 9 grasparkietjes in totaal:P maar voor ik et weet heb ik ook zo veel valkjes:P
maar ik heb ook nog 3 prachtrozella's en 2 kanaries en 2 kakarikies:P en 3 konijntjes natuurlijk:P whaha
dan dan van ons alle samen 1 hond :P dus echt hier thuis een beeste benden:P whaha
gr marrieke

dit zijn my valkjes snowy en kuifje

Mara

Hoi Marrieke

Heel veel sterkte met het verlies van je grasje. Het is nooit leuk om een diertje te verliezen, jong of oud.

Je hebt heel wat birdies lees ik. Welke rosella's heb je?

mara

dierenkenner123

hey mara
dat is zkrs niet leuk maar jah
is al me 2de jong die ik uit et nestblok verloren ben:S
maar met de rest van me vogels gaat et supers:P
gr marrieke

Dierenfreackske

Hey Marieke ...'t is daar net zoals hie ..alleen heb ik maar twee valkjes en een grasje maar er komt er vandaag een grasje bij hoor !!!Verder heb ik nog een hond, vissen , en buiten lopen een paar pony's, paarden en schapen , hhi !!
Veel werk ...eigenlijk zijn de schapen en pony's en paarden van mijn vader maar ze zijn hier en ik heb meer plaats he !!
Grtjs

Anke

Hoi Marieke,
Wat naar dat het grasje is overleden :(
Gelukkig gaat het goed met der rest van de vogeltjes.
Sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

dierenkenner123

hey iedereen
ik hou 1 grasparkietje en hij heet blijvetje:P whaha
omdat ie blijf wist zo ff geen naam dus dacht ik van hij/zij blijft toch dus bliijvertje:P maar met me valkjes gaat et supers ze pikken elkaar soms en dan roep ik  ze zijn weer niet met elkaar eens whaha
gr marrieke

Dierenfreackske

Hahaha ...blijvertje .....dat is goed gevonden !!
Moet even lachen zeg
Grtjs Ann

dierenkenner123

hey ann
ik vond et ook een leuke naam:P

hey iedereen
er is vandaag weer een grasparkiet overleden ik denk dat ik al me vogels moet ontwormen enzo:S
et is een moeder waar de jongen gelukkig al van uitgevlogen zijn ;)

Anja

Hoi Marieke,

Wat vervelend dat er weer een grasje is overleden.
Hoop dat het nu stopt hoor.

Groetjes Anja

dierenkenner123

16 oktober 2007, 19:40:20 #56 Last Edit: 17 oktober 2007, 12:42:08 by dierenkenner123
hey anja
ik hoop et ook want ik ga ontwormer halen want dit kan zo niet langer strkas heb ik geen grasjes meer:S en me andere vogels mogen et natuurlijk ook niet krijgen dus moet ik et echt halen;)
gr marrieke

Mara

Hoi Marrieke

Wat vervelend dat er alweer een grasje van je is overleden. Je zou misschien wat mest kunnen laten onderzoeken? Of heb je dat al laten doen?

mara

dierenkenner123

hey mara
dat heb ik nog niet gedaan maar dan neem ik veel konijnen keutels meej want die liggen er et meest:S
gr marrieke

Dierenfreackske

O .nee Marieke ...weer eentje overleden ?   Hopelijk hebben
ze geen griepje ofzo ...ontwormen is ook een goed idee he !!
Wat leuk dat je zoveel grasjes heb ....zitten die allemaal in een buitenvoilere ?  En hoe is het met je valkjes ?   Grtjs Ann