17 september 2025, 01:07:53

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoe gaat het met jullie Debby ???

Hoop snel weer iets van je te lezen.

Liefs Jeanine :-*

ROCKS

Hallo,

Even een berichtje namens Debby.
Ze heeft even geen internet, hopelijk over een dag of vier weer wel, en kan ze ons weer het leven zuur maken.... ;D
Ik vond het wel lekker stil, zo, zonder haar. :-X
Aan al het goede komt een eind....

Doei Debby ;)

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

aad

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Kaatje

Goed zo !

Het was inderdaad ontzettend stil zonder onze Deb  ;D  ;D

Bedankt voor de update Nellie  :-*

Dierenfreackske

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :-\ :)
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Hoi, hoe gaat het hier met de valkjes en jou? Je wordt gemist
hier hoor!  Liefs Ann

christa

ha debby
hoop dat je snel weer online bent want karel eet zich nog steeds klem in eivoer met pap hij wil wel een ander receptje van je uitproberen! :P

Kaatje

Hoi Deb,

Jeetje, echt vervelend dat je nog steeds geen internet hebt   :-\ Zoals je kan lezen word je behoorlijk gemist hier, maar gelukkig ben je een lekker druk persoon en vind je naar alle waarschijnlijkheid in andere dingen nu afleiding !

Toch ben ik erg benieuwd hoe het met Scrabble en de rest van je valkjes gaat en mis de foto's en de heerlijke updates !

Snel weer online komen hoor  :D

Liefs, Karin

ROCKS

Heeey.....

Ik zal binnenkort weer eens met me oor aan de achterdeur voor "luistervalkje" gaan spelen.  :-X
En....de informatie die ik daar opvang hier met jullie delen, oké?

Doeiiiii, Nellie (privedetective)

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Dierenfreackske

Hoi Debby, ik hoop dat je gauw weer internet hebt! Dan zie ik je lieve valkjes weer! Ik hoop dat alles verder goed gaat daar en met de valkjes, maar dat zal wel he! Knuffie Ann :D :D :D

ROCKS

dit is een waarschuwing! over enkele ogenblikken is debby terug en komt ze ons weer pesten....zeg het voort...zeg het voort....ik verwacht haar even over 20.00 weer hier!!

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

♥Debby♥

Nellie, je bent GEK!!

zo, dat is eruit! hahahaha.. dat lucht op..

Ach, het is gewoon vreselijk.. ik verwaarloos momenteel alles en iedereen en de pc staat nog maar zelden op het internet.. de boekhouding ziet hij dag en dagelijks maar de rest?

Met de vogels gaat het super! de 6 in de voliere gaan hartstikke goed en ik ben dan ook heel blij dat zij de vorst wel goed aankunnen.

Binnen zijn het een stel doerakken.. ik zal de drukte nog missen als er in het voorjaar een stel naar buiten gaan.. al weet ik wel zeker dat ze de omgeving opfrissen met heeeeeeeel veeeeeeel fluitjes! hahaha.. Scrabble, Jenga en Domino hebben alle fluitjes overgenomen.. ik kan soms de telefoon in de kamer niet opnemen van ellende.. moet dan naar het kantoor lopen om nog IETS te verstaan.. hahahaha..

De grootste doerak van het stel is Djeego.. als hij bij je zit zoekt hij op de gekst mogelijke manier aandacht.. wat die allemaal niet verzint om een kroel te krijgen..  :D

Hij fluit hele serenade's voor Mikado dus wie weet wordt het nog een mooi setje..  :)

Didi en Duuk zijn weer helemaal hun oude ik.. ze kroelen wat af.. samen maar ook met mij.. helemaal goed dus!

Daya trekt steeds meer naar Dixie toe.. Samen zijn ze heel lief maar niet gek van kroelen.. wel lekker bij je zitten maar geen handen in de buurt.. zelfs Dixie wil het niet meer.. maar zolang ze het samen maar gezellig hebben is het goed..

en Debby.. tja.. het wordt oude koek.. vreselijke taai taai maar ik heb het gewoon druk.. zelfs nu ik hier zit te typen bedenk ik me dat ik nog 2 telefoontjes moet plegen en 3 offerte's uit moet rekenen.. De zogenaamde crisis gaat ons volledig voorbij.. en dat geeft niets maar het groeit flink boven de pet.. Gelukkig ga ik maandag een midweekje de hort op.. Ik en de kinderen zoiezo.. of Jan meegaat weet hij nog niet.. even kijken of het werk het toelaat.. maar ik heb gezegd.. ik ga pleitte.. zoiezo!!

ik heb het gewoon nodig.. even een weekje geen kantoor, even geen telefoon, geen klanten, geen gezeur... even heel veel quality time voor de kinderen.. want zelfs DAT schiet er soms wel bij in moet ik tot mijn spijt erkennen..

Nu zijn ze hartstikke lief en weten ze zich heel goed te vermaken maar ja, dat maakt niet alles goed natuurlijk.

Het is dus ook niet fair om te beloven dat ik snel weer kom.. ik kan die belofte's niet maken heb ik wel ontdekt.. te vaak moet ik het toch weer af laten weten..

Helaas weten we nu al dat deze gigantische stroom werk zoiezo aanblijft tot aan de bouwvak.. dat is nog heel wat maandjes weg en dus vrij uitzichtloos.. en ik weet wel, we mogen niet zeuren, we hebben werk maar alles waar TE voor staat is ook niet goed.  en momenteel hebben we TE veel..

Morgenavond komt er een sollicitant en de avond daarna ook weer.. en dan terwijl we helemaal niet groter wilde.. we hebben een leuke ploeg en dat wilde we zo houden maar ja.. je moet wat..

Nou goed.. Tot zover mijn update weer..

nogmaals, ik beloof niets want ik kan het helaas niet waarmaken.. Ik vergeet jullie zeker niet.. Daarvoor hoef ik maar met de pietjes bezig te zijn.. en momenteel zitten er 3 bij me in het kantoor.. de rest maakt mijn kamer onveilig..  :)

ik hoop echt dat het met iedereen goed gaat.. iedereen gezond en wel is.. ooit komt er een tijd....... dan zullen jullie hopen dat ik snel weer wat meer werk krijg.. omdat jullie GEK van me worden..  :D :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

Hoi hoi

Nou gelukkig geen nare of droevige berichten.
Je hebt het gewoon verschrikkelijk druk met hele andere dingen die nu eenmaal voorgaan.  :D
Gelukkig gaat het met jullie en de birdies helemaal goed.  ;D
Geniet dalijk maar lekker van je midweekje,dat heb je volgens mij wel verdiend !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Gerdy

het is je vergeven hoor  ;D ;D ;D

fijn dat alles goed gaat met jou en de vogies..geniet maar volop van het weekje dat je weggaat..ff bijtanken,heeft een mens soms ook nodig.

gr gerdy