♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Hermien

Hahahahaha  ;D  ;D  ;D  ;D Had je het niet even kunnen filmen? Zou een leuke slapstick hebben kunnen zijn.

Nathalie84

Citaat van: ♥Debby♥ op 12 november 2008, 16:42:29
Hoi Nathalie.. welkom thuis! fijne vakantie gehad??




Dank je!! we hebben alleen geen leuke vakantie gehad..we hebben 2 dagen van de zon genoten en de rest van de week in het ziekenhuis doorgebracht.... :(

Mijn vriend had heel erg last van zijn nek en arm en nu blijkt dat hij een nekhernia heeft...hij wordt morgenochtend met spoed geopereerd..

Maar ja...we zijn een ervaring rijker..altijd positief blijven denken!!  ;) volgende keer beter...

Hoe gaat het met de kleintjes?

Groetjes,

Nathalie

Dierenfreackske

Hoi Debby , ik ben ook heel benieuwd hoe het verder gaat verlopen , en hopelijk blijven ze lekker voeren ,

ach gossie , wat vervelend van je vriend , een nekhernia , dat is pijnlijk zeg ! Ik hoop dat de operatie goed gegaan is ! Sterkte hoor en voor je vriend !
Grtjs Ann



♥Debby♥

Jemig Nathalie.. dat is schrikken zeg.. sterkte voor de operatie van vandaag...

Hoi Ann, we hopen maar dat het goed blijft gaan inderdaad.. meer kunnen we niet doen.

Jenga en Scrabble lopen al wat te spelen met de trosgierst en de houtsnippers.. de eerste intresse is er in ieder geval al..

Gisterenavond zat ik lekker te kroelen met de 4 toen Jenga ineens weg vloog...  :o

zelfs de landing ging zonder problemen.. ik heb jenga daarna weer bij me genomen en het bijkomen duurde een half uur.. hihi..

maar de eerste meters zijn afgelegd..  :D



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi debby,

leuk hoor dat jenga al wegvliegt! o wat gaat dat toch allemaal snel he!
ook zo leuk dat je ze allemaal gaat houden, toch wel bijzonder, je eigen kweek ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marc van de Kuifjes

Citaat van: ♥Debby♥ op 12 november 2008, 23:19:56
Pa en Ma zaten net gewoon te wipwappen onder toeziend oog van de kuikenkinderen.. 't is toch ongehoord!  :-X

en in die kooi ernaast maken ze er helemaal een feest van..

Daya zit kippetje, Dixie stapt op.. Djeego duwt Dixie opzij, Djeego stapt zelf op.. Dixie geeft Djeego weer een koekje van eigen deeg en stapt zelf weer op... Djeego probeert het nog maar een keer, wint stapt op..... en op het moment dat hij wil beginnen met "vegen"... vallen ze samen naar beneden...

en of dat allemaal nog niet genoeg is zie ik 15 minuten later Djeego bij Dixie smeken om een kroel...  :o 8)

't wordt echt tijd dat er een dametje bij komt in die kooi..  ::)


Whahaha! Ik lees dit nu pas! Wat een maf verhaaltje zeg!!! ;D ;D ;D ;D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 14 november 2008, 09:28:41
Citaat van: ♥Debby♥ op 12 november 2008, 23:19:56
Pa en Ma zaten net gewoon te wipwappen onder toeziend oog van de kuikenkinderen.. 't is toch ongehoord!  :-X

en in die kooi ernaast maken ze er helemaal een feest van..

Daya zit kippetje, Dixie stapt op.. Djeego duwt Dixie opzij, Djeego stapt zelf op.. Dixie geeft Djeego weer een koekje van eigen deeg en stapt zelf weer op... Djeego probeert het nog maar een keer, wint stapt op..... en op het moment dat hij wil beginnen met "vegen"... vallen ze samen naar beneden...

en of dat allemaal nog niet genoeg is zie ik 15 minuten later Djeego bij Dixie smeken om een kroel...  :o 8)

't wordt echt tijd dat er een dametje bij komt in die kooi..  ::)


Whahaha! Ik lees dit nu pas! Wat een maf verhaaltje zeg!!! ;D ;D ;D ;D ;D



Tja.. 't is wat met die Bonte Parel valkjes...  ;) :D :D :D

Ik ga zo weer even schoolkinderen van de zwemles af halen en daarna foto's maken..  ;D





♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Jeetje .... Jenga alweer gevlogen .... ja dan gaat het echt hard.  :-\ ::) ;) ;D

Fijn dat het nog goed gaat .... pa en ma hebben hier net eten gehad .... ik ga nu ook even kropje controleren.  ;)

Groetjessssssssssssssssssss

PS. het is nu lekker rustig bij Gendika .... ik mag straks al bellen voor de uitslag.  ;)

Ben heel erg benieuwd wat je inootje zijn .... jij waarschijnlijk nog meer.  :P

FIjne dag!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

Ik zelf denk: Jenga en Mikado popjes en Domino een mannetje..

vraag me niet waarom.. gewoon een gevoel als ik ze zie..  8)



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sally

Hoi Debby,

Leuk dat Jenga al uit is gevlogen, het gaat echt supersnel daar zeg!

En wanneer ga je veertjes trekken bij de luti's?, Spannend allemaal zeg!!

Groetjes Sally

♥Debby♥

14 november 2008, 11:52:47 #4016 Last Edit: 14 november 2008, 11:59:18 by ♥Debby♥
JENGA


















SCRABBLE

















DOMINO





















MIKADO























Domino wilde echt NIET stil zitten.. hihi.. beetje vreemde foto's dus vandaag.. en het ruggetje is een beetje vies.. Moeders liet haar, ik kom net uit blok ontlasting boven op de kleine stuiteren..  :-X

Wat Mikado betreft.. ik denk bont gepareld..

er zit egaal geel, dan fel gele parels maar hele spierwitte slagpennen en een hele fel gele staart.. ben benieuwd hoe dit kleintje verder uitpakt...

't is een heerlijk stel... scrabble is zooooooooooo eigenwijs en Jenga vind ik ook zo mooi... ik vind ze alle 4 geweldig..

Trouwens.. Caroline, jij had het een keer over dat pareltjes een dametje betekende? klopt dat?

want dat hoef ik Mikado niet te laten testen.

De ouders zijn:

Wildkleur split bont x2 cinnamon gepareld x1 lutino

Lutino split bont?









♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Peggy

wauw wauw en nog eens wauw; gave foto's van heeeeeeeeeeeeeeeele mooie lieve valkjes Deb!


Dus je denkt dat de jongste geen lutino is maar een bont geparelde of bedoel je een bont geparelde lutino ?? ik snap t niet meer  ::) :P :D

Gelukkig hebben we Caroline  ;)


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

nee 't is wel een Lutino Peggy...  :)

Maar zoiezo een geparelde en ik denk misschien zelfs wel een bont geparelde lutino..  :)

maar goed, dat zal je denk ik nooit zeker te weten komen.. tenzij Mikado een popje is en Djeego heel leuk vind.. en daar nageslacht van komt..  ;)



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010