♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Debby,

Je mag met recht trots zijn hoor. Wat een superlieve foto's zeg.

Liefs Anja

Kaatje

Hoi Debby,

Wat een vreselijk lieve foto's, en natuurlijk ben je ontzettend trots en voel je je groots, dit moet zo'n waanzinnig gevoel geven en gezicht zijn !!

Dit kan je ook pas ècht voelen als je het zelf meemaakt, vind het zo tof voor je dat alles zo voorspoedig verloopt ! Ohh ik zou het ook zo graag willen, maar ja ... dit zijn dingen die je niet kunt beïnvloeden, dus we wachten rustig af  :-X

Gaaf dat Nellie komt helpen met ringen, echt heel erg lief van haar en je weet voor de volgende keren gelijk hoe je het zelf moet doen, super !!

Nog een spelletje gespeeld of wandeling gemaakt !? Zo lekker hoor nog even op vakantie, is je zus lekker richting de zon, of gewoon lekker hier in Nederland gebleven !?

Geef Duuk en Didi maar een virtuele knuffel, anders hangen ze natuurlijk in je lip nu  ;)


♥Debby♥

Ja, hahahaa.. nou als ze uit het blok zijn durf ik die knuffel wel aan hoor.. hahahaha.. maar in de kooi of het blok maak ik er wel een handkus van..  ;)

De meiden wilden vanmiddag niet naar het bos.. ze hadden de verkleedkist weer ontdekt samen met een buurmeisje.. dus ze gingen een toneelstukje doen..  was wel erg leuk hoor..

Straks de kids lekker poedelen in bad en dan naar bed.. dan is dag 1 alweer voorbij..  ;)

Alle dames bedankt voor de leuke en lieve reactie's!  :-*


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sally

Hoi Debby,

Dankjewel om ff de foto te laten zien.
t is echt een leuk zicht zeg! Zo lief dat ie even mee rijdt, dus Wessel is de taxi van Djeego :D.

En dan de foto's van de donsjes met mama, echt lief! Super schattig, daar mag je met volle recht KEI trots op zijn ;)

groetjes Sally

♥Debby♥

Graag gedaan Sally :) en bedankt!  :-*

Voor wie het antwoord weet....  :D

ik heb weer een vraagje.. *tjonge jonge.. ze vraagt wat af he..*

Als straks het laatste donsje is uitgekomen.. haal ik dan de nepeitjes weg? of laat ik die nog liggen? en wanneer haal ik ze dan wel weg?

en weer bedankt he!  :-*


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

ja jee heej al die vragen  ;D  ik laat ze altijd liggen tot ik het blok ga verschonen..het gebeurd nog wel eens dat de eierdopjes opgegeten worden.

gr gerdy

♥Debby♥

Citaat van: Gerdy op 21 oktober 2008, 00:22:57
ja jee heej al die vragen  ;D  ik laat ze altijd liggen tot ik het blok ga verschonen..het gebeurd nog wel eens dat de eierdopjes opgegeten worden.

gr gerdy


Nou die nepeitjes zijn behoorlijk hard hoor.. dat eet nie tlekker... hahahaha.. en de andere uitgekomen eitjes heb ik bewaard.. dus die liggen er al niet meer in.. al mis ik wel een halve..  ::) terwijl ze hier een dosis kalk krijgen waar je u tegen zegt.. hahaha..

morgen als het goed is het laatste donsje..

en welke naam gaat die nou toch krijgen?? ?? ?? ?? ??  ;)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

hahah nee nep eitjes eten ze niet  ;D

momopoly hahah nee is te lang..mens erger je niet nah is niets
yatsee is ook wel leuk..jee wat moeilijk
je hebt zoveel spellen..
spannend weer morgen als het goed is je laatste donsje

gr gerdy

♥Debby♥

het spelletje staat hier in de kast recht voor m'n neus...

't zijn allemaal spelletjes die wij graag spelen..

ik ben scrabble verslaafd, Jenga en Domino spelen we vaak met de kinderen en het laatste spel, dus voor het laatste donsje is iets dat de kinderen spelen..  dat is echt NIETS voor mij..  :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

aha misschien is het memory

hihihi ik wacht het gewoon rustig pfffffff af

♥Debby♥

Nee dat is het niet.. en dat speel ik juist HEEL graag.. dan win ik altijd van de kinderen.... hahahaha.. *slechttttttttt*

maar vond het niet zo'n leuke naam..  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

aad

op de vroeg ochtend ..één keer gokken "jewel" ;) ;)
en nu werken ....niks geen zin  :-\

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Goedemorgen... de dag is weer begonnen..  :-X :)

als het goed is vandaag het laatste donsje.. en Aad en Marc.. allebei fout..  ;)

't is druilerlig weer hier.. regent wat en het is grauw en grijs.. maar als het goed is maar 1 dagje dus er is overheen te komen..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Even terug komend op je kunsteitjes .... ik laat ze meestal nog een paar daagjes liggen en verwijder ze dan omstebeurt, elke dag 1.  ;)

Waarom nog even laten liggen na het laatste jong .... ze hebben er toch nog steun aan om erop/tegenaan te gaan liggen en mochten de ouders even van het blok zijn, blijven ze ook nog even warm. Kleine kruikjes, zeg maar.  ;)

Ik ben heel erg benieuwd naar je laatste spelletjes-naam. Ik pieker me hier rot en als ik er één weet denk ik meteen .... neeeh, die vind Deb vast niet leuk klinken.  ;D

Groetjes en geniet van je laatste "geboorte".  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.