11 mei 2024, 10:57:41

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Goedemorgen allemaal...

Kirsten, bedankt voor je uitleg.. en inderdaad.. je moet wel commercieel denken hoor! hahahaha.. ach weet je, als je zulke dingen niet te vaak doet blijft het ook leuk voor ze.. anders wordt het net zo normaal als het bakje zaad en dat is ook niet de bedoeling..

Ik heb gisteren de calcilux door het water gedaan. er zat inderdaad een maatschepje bij.. en je ziet er niets van.. het lost helemaal op..

Ik ga het blok schoonmaken zodra alle jongen er zijn en pa en ma wat vaker het nest gaan verlaten.. morgen is Jenga er een week en het is nu dus ook niet echt vies maar ja.. je wil ook niet dat ze met hun snoetje in de poep vallen.. hihi..

Aad en Gerda, Voor de winnaar is er een voetreis naar ROME, thuis komen eten.

:D :D

Hermien, geeft niets hoor.. dit boekje loopt niet weg..  :-*

Zo... vakantie.. en ik kom pas net mijn bed uit.. Jan was in het kantoor aan het werk en die heeft me laten liggen.. de schat.. hihi.. helaas melde hij wel meteen dat hij morgen gewoon om half 8 weg zou gaan.. dat is nou jammer.. hahahaha..

Even wat rondlezen onder het genot van een bak koffie!  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Zo dat is nog eens lief en ook wel een keer lekker natuurlijk, uitslapen in de vakantie !! De foto van Wessel en Djeego op de trapauto is echt helemaal geweldig, .... super zelfs !!

Heb genoten van je foto's  :D

♥Debby♥

Nou woensdag gaat het gebeuren.. dan is Jenga 8 dagen oud en Nellie komt langs voor het ringen... lief he!

gaan we samen het ringetje aan doen en dan kan ik de anderen daarna zelf doen.. echt super!

't is toch niet te geloven.. morgen is Jenga alweer een week oud.. hoe hard dat toch wel niet gaat..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Citaat van: ♥Debby♥ op 20 oktober 2008, 12:14:24
Nou woensdag gaat het gebeuren.. dan is Jenga 8 dagen oud en Nellie komt langs voor het ringen... lief he!

gaan we samen het ringetje aan doen en dan kan ik de anderen daarna zelf doen.. echt super!

't is toch niet te geloven.. morgen is Jenga alweer een week oud.. hoe hard dat toch wel niet gaat..


Nog even en het is alweer je verjaardag! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kimm

zo dat gaat zeker snel debby! waar blijft de tijd he.

nog 1 donsje he. ik ben benieuwd hoor :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 20 oktober 2008, 12:27:42
Citaat van: ♥Debby♥ op 20 oktober 2008, 12:14:24
Nou woensdag gaat het gebeuren.. dan is Jenga 8 dagen oud en Nellie komt langs voor het ringen... lief he!

gaan we samen het ringetje aan doen en dan kan ik de anderen daarna zelf doen.. echt super!

't is toch niet te geloven.. morgen is Jenga alweer een week oud.. hoe hard dat toch wel niet gaat..


Nog even en het is alweer je verjaardag! ;D


Ja, maar dan is die van jou eerder!  :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

anders ik wel kim.. nog een stel donkere oogjes zou leuk zijn.. 2 om 2... hihi.. maar 't wordt zoiezo toch wel een heel mooi valkje.. hahahaha...


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

De foto's van vandaag..

Mama met haar kleintjes..




sla een arm om me heen.. laat me nooit meer alleen...









♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

mooi he.. ik ben zoooo trots....

er wordt nu weer druk gevoerd... volgens mij doen ze het helemaal super!!!! ben echt groots.. :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Nathalie84

Wat een schattige foto's!! Met dat armpje erom heen...om te  :-* hihi

Waar koop jij die denneappels waar je het over had??

Groetjes,

Nathalie

♥Debby♥

via de shop van kirsten.. www.valkcity.nl  nathalie...

lief he die foto.... zo beschermend van kom maar.. ik zorg wel voor je.. hihi..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Nathalie84

dank je wel!

Zal zo ffies gaan kijken...vind het wel leuk klinken namelijk!!

Ja die foto...echt heel leuk!!

Groetjes, Nathalie

Gerdy

Hoi Debby

Wat een super foto s met je kids ..die met de trap auto vind ik helemaal geweldig.

wat worden ze snel groot he niet normaal..

ik zou inderdaad ook pas het blok verschonen als alle eitjes uitgekomen zijn..ik heb zelf namelijk één maal de fout gemaakt om het eerder te doen en ja hoor met mijn nagel door een bevrucht eitje..vanaf dat moment doe ik het nooit meer voordat alle eitjes uitgekomen zijn.

gr gerdy

Caroline

Heerlijke foto's!!  :D

Ik verschoon ook het blok pas als alle jongen er zijn en daarna meestal om de dag .... de andere dag haal ik wel met een lepel de poep eruit.  :P

Jemag best trots zijn hoor, ze doen het super!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Ik moest weer flink inhalen zeg :o
Maar dat was helemaal niet moeilijk met al die prachtige foto's.
Ik heb er super van genoten.
De foto van Wessel met Djeego achterop de trapauto is werkelijk het einde. Om te  :-*

Liefs Jeanine