2 augustus 2025, 22:47:28

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Hoi Anke.. lief he... ik ben zoooo verliefd..  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sally

Hallo Debby,

Die foto's! Echt geweldig.
Een rietje.. tja daar doen ze precies veel voor he. Hier zijn ze er ook superzot van!
Leuk trouwens hoe Djeego zooo tam is. Ik wil wel eens zien hoe hij mee rijdt met Wessel op zijn trapauto :D. Moet wel een leuk zicht zijn!

je donsjes zijn ook om te  :-*

Groetjes Sally

Caroline

Oh meis geweldig, die foto's met je kinderen, echt super!!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Citaat van: Sally op 19 oktober 2008, 19:14:15
Leuk trouwens hoe Djeego zooo tam is. Ik wil wel eens zien hoe hij mee rijdt met Wessel op zijn trapauto :D. Moet wel een leuk zicht zijn!

Groetjes Sally

;D :D ;D :D ;D :D ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anja

Jeetje Debby,

Wat gaat dit boekje toch hard. Kan het haast niet bijbenen.

Wat een lieve foto van je donsjes en dan Djeego op de trapauto..............daar zijn toch geen woorden voor zo mooi.

Liefs Anja

Bello

Gefeliciteerd met Domino!!!

Wat gaat het hard he, ze worden dus ook goed volgepompt door de ouderssssssssssssssssss.

hihih leuk die 2 op de trapauto te zien.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hihihi wat een ontzettende lieve foto is dat zeg! ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

HOi Debby,
Wouw al weer een donsje  :D , wat gaat dat nu hard zeg!
Wat een grappige naam Domino  ;D . Het is echt een verschil ja, Jenga en Domino. Maar als je dat eitje naast Jenga ziet, dan zie je pas hoe snel ze groeien. Echt geweldig hoor! Lijkt me zo bijzonder om mee te maken.
Wat een super foto's van Djeego! Die laatste helemaal samen met Wessel op de trapauto  :-* .

Groetjes Danielle

Kirsten

Hoi Debby,

Ben even je boekje binnen gevallen omdat je me van de week vertelde dat er een donsje geboren was,. zo te lezen zijn het er inmiddels al 3 en heb je ook nog twee nieuwe aanwinsten erbij,. gefeliciteerd alsnog! ook met je verjaardag.
De foto's van je kids smelt ik bij,. wat geweldig! Ik las dat er eentje gevallen was op zijn hoofd? Demi heeft een paar weken terug ook een vervelende klap gemaakt en nu ook en litteken helaas. Ben gaan smeren met een zalfje Scarban siliconengel en het ziet er nu al beter uit,. alhoewel je nooit weet of het wel daarvan is hahaha

Ik las ook nog wat vraagjes tussendoor geloof ik,. dus zal ook nog even antwoorden al is het wel wat laat hahaha

De calci-lux is smaakloos en kan je zowel door water als door bijv eivoer mengen. Ik geef een beetje op gevoel,maar er zit als ik het goed heb wel een net maatschepje bij.
De dennenappels zijn geweldig he!, al vind ik ze best prijzig (ook de inkoopprijs  ;) ) Wat je zou kunnen doen is voordat ze hem geheel gesloopt hebben met wat honing bedekken en dan rollen in hun gewone zaad,. zo is ie toch weer even gevuld  :D\
Je kunt ook goed schoongemaakte dennenappels uit het bos gebruiken,. even op de verwarming zodat ze goed open gaan staan en een ijzerdraadje ertussen voor het ophangen natuurlijk,. kortom weer leuk geknutsel.

Tot slot zag ik ook nog een vraagje over het broedblok. Ik maak hem niet te vaak schoon, al zou ik wel elke dag willen. Een te steriele omgeving is namelijk ook niet goed. Meestal kom ik uit op 1 keer in de 5-7 dagen,. afhankelijk van de grootte van het nest.

Groetjes!
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Citaat van: Kirsten op 19 oktober 2008, 23:44:32
Wat je zou kunnen doen is voordat ze hem geheel gesloopt hebben met wat honing bedekken en dan rollen in hun gewone zaad,. zo is ie toch weer even gevuld  :D\
Je kunt ook goed schoongemaakte dennenappels uit het bos gebruiken,. even op de verwarming zodat ze goed open gaan staan en een ijzerdraadje ertussen voor het ophangen natuurlijk,. kortom weer leuk geknutsel.

Het zijn geen handige verkooppraatjes die je houdt Kirsten  ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Debby,

Aad had gelijk met zijn Domino.
Lieve foto van Wessel met Djeego "achterop".

Liefs, Gerda

aad

Citaat van: aad op 17 oktober 2008, 15:06:52
Domino ??  ::) ::)

Zei het toch Gerda... veel leukere naam dan Mikado  ;D ;D
Trouwens Debby was er geen prijs aan verbonden met de juiste naam raden ?? ;D ;D

groetjes aad

christa

aaaaach wat lief die foto s met de kinderen.
hebben e nergens een echte foto wedstrijd?
groetjes christa

Hermien

Geweldig hè, dat Wickyverhaal. En dan die prachtige foto's erbij. Ik kan me zo goed voorstellen dat je kinderen veel plezier met die beessies hebben! Sorry, dat ik hier even niet meer was geweest, maar het zijn nu zo verschrikkelijk veel boekjes om bij te houden. In ieder geval wens ik je een hele fijne herfstvakantie!