2 augustus 2025, 20:08:17

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Deb,

Werkelijk schitterend en supermooi !! Wat een gave klimmuur hebben jullie gemaakt zeg .... wat een speelplek voor ze !! Leuke namen Kastan en Jette. Komen er in de toekomst nog andere vogels bij zoals valkjes of hou je het bij dit soort !?

Nou, echt mijn complimenten, en ja .... dit zijn de volières waar ik dus helemaal weg van ben, .... ook een lekker groot binnenverblijf is met de temperaturen die komen gaan geen overbodige luxe !!

Nogmaals echt super, ook dat je zelf nog een handje hebt meegeholpen, ... kan je toch mooi zeggen dat jullie het "samen" hebben gedaan  ;)

Ik heb genoten van je foto's en ik hoop dat er nog veel meer gaan komen  ;)

Hee, super zeg, .... ik lees net op de valreep dat het laaste eitje bevrucht is. Je wordt Oma, jippie  ;D Oja, ik heb er geen verstand van, maar ik hoop dat ze het de moeite vinden als je het bij één eitje wilt laten. Zelf zou ik het bij 3 houden, maar dan moet ze er nog wel 2 leggen die ook bevrucht zijn   ;)

Nog vergeten te schrijven, ... ik zou er inderdaad 2 neppertjes bij leggen !

Succes !!

♥Debby♥

Hoi Karin,

ze blijven gelukkig wel goed broeden.. ondanks dat er nu nog maar 1 eitje ligt.. en morgenochtend zijn dat er weer 2 dus wat dat betreft ben ik niet bang.. het is inderdaad puur voor Didi.. dat ze niet aan de leg blijft..

En bedankt voor je complimenten over de volière... we zijn erg trots.. zat net even buiten in het zonnetje op mijn ligbed te genieten.. er ging er net 1 het binnenhok in dus dat zit ook wel goed.. een strengel trosgierst op het helicopterplatform doet wonderen.. hihi..

Oh en in principe komen er ook nog valkjes bij.. de eerste valkjes zijn al bekend.. namelijk Twingo en Sterre.. hier nog even hun foto's..

Twingo is een cinnamon geparelde geelwang en Sterre is een geparelde lutino..

en verder willen we er nog een koppel rose bourkes bij doen..

Ik ga nog even bij het mannetje buiten zitten..  :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Peggy

Geweldig mooi Debby.  Mijn complimenten,echt waar.

De heuze klim muur met dat touw vind ik echt te gek..waar heb je dat lange touw gehaald als ik vragen mag want dát ziet er echt wel gaaf uit..

Twingo en sterre zijn mooie valkjes hoor met hele leuke namen.  :D

Kastan en Jette ;  geweldige mooie komische namen !  :D

Geniet ervan Debby.

Groetjes Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

Dank je Peggy... dat touw komt van onze overburen.. Wij wonen op een industrieterrein en tegenover ons zit een touwen en nettenmaker..  Maar volgens mijn man kan je bij een winkel in bootmateriaal kijken.. die hebben vaak meters op een rol.. misschien is dat wat?

Kim, gaaf he.. toch nog een bevrucht eitje.. niet meer verwacht!  ;D

Kaatje

Wouw,

Wat een plaatjes komen er bij je wonen  :o  :o Sterre en Twingo, hele mooie namen voor hele mooie valkjes ! Het lijkt me heerlijk om zo lekker languit op een relaxt tuinbed voor de volière te liggen.

Wat zal jij genoten hebben en dat met dit weer, heerlijk  :D

Monky

Hi Debby,

Wow Wow Wow!!!! Schitterend!!!!
En de afwerking! Prachtig. En dat touw langs de muur!!! Echt gaaf!!!!

Je zal het vast wel ergens hebben geschreven, maar misschien wil je me even helpen? :) Je hebt binnen toch tamme valkjes, toch? Gaan die allemaal de volière in? Je houdt dan geen vogels meer binnen?

En die twee nieuwe.... Ook schitterend... Je krijgt ook een hele mooie verzameling valkparkieten!

Groetjes,
Monky

♥Debby♥

Hoi Monky,

ik heb momenteel 5 gevleugelde vriendjes binnen en die blijven daar ook hoor.. Ik moet er niet aan denken om de gezelligheid binnen kwijt te zijn.
Toevallig zei een kennis van de week, je kunt ze ook zomers buiten doen en dan in het najaar weer binnen halen maar of ik dat zie zitten? ik denk het niet hoor..

Momenteel hebben Duuk en Didi 1 bevrucht eitje.. ik zit er dan bijv. weer wel aan te denken om die kleintjes volgend jaar naar buiten te doen.. maar ja, dan ben ik daar waarschijnlijk ook weer zo aan gehecht.. whahaha..  en tja.. ik heb nog 1 single man binnen dus daar moet ook nog een popje voor komen.. misschien wel eigen kweek..  ;D

denk, denk, denk, pieker, grijns, pieker...

We zien het wel..  :D

danielle

Hoi Debby,
Wat een leuke veranderingen hier! Wouw wat een mooie voilere hebben jullie gebouwd en dat zo snel. Echt super hoor!
Wat een mooie aanwinsten hebben jullie, zijn mooie vogels om te zien. En binnenkort ook nog nieuwe valkjes. Alleen maar goed en leuk nieuws.
En voor het eerst een nestje, spannend hoor! Jammer dat er twee eitjes niet bevrucht zijn en kapot zijn gegaan. Maar hopelijk blijft het met di bevruchte eitje goed gaan. Hoe oud zijn Duuk en Didi?

Groetjes Danielle

Caroline

:o Wow Debby, wat ontzettend gaaf is jullie volière geworden, echt helemaal super.  :D

Ik ben ook een beetje jaloers hoor.  :-[ Maar wel gezond jaloers hoor, ik gun het je van harte.  8)

Lekker van genieten hoor.

Het touw vind ik ook heel erg leuk gedaan.

Groetjessssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Hoi Daniëlle,

Duuk is vorige week 1 jaar geworden.. Didi is ongeveer een maandje ouder.. precieze datum weet ik niet...
Didi is vandaag precies een jaar bij ons!  ;D

en inderdaad hopen dat er misschien nog 1 of 2 bevruchte eitjes bijkomen en dan duimen tot half oktober..  :D

ze blijven in ieder geval goed samen broeden..

Caroline, zo hebben we allemaal iets om jaloers op te zijn he.. zo vind ik jouw kweekruimte helemaal geweldig! zo gezellig ingericht en een lekker zithoekje erbij.. helemaal relaxed..  :)

Maar we zijn er inderdaad erg blij mee.. bedankt voor je complimenten..

Groetjes Debby

sandy

ik vind je voliere erg mooi geworden ik droom er nog erg van waneer komen je twee valkjes

♥Debby♥

Die komen 2 November Sandy.. 1 november gaan we naar een hotel in Alkmaar met vrienden.. lekker shoppen, lekker eten, lekker drinken.. hihi.. en dan 2 november rijden we via Rianne terug naar huis..  :)

sandy

Kimm

dit zou ik later ook willen doen. ( als ik groot ben) :P

ja dat meen ik, als ik een ander huis heb met tuin dan zou ik ook mijn hobby willen uitbreiden,dat lijkt mij zo leuk en dan ook nog een man die het leuk vind dan klopt het helemaal :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010