♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Debby,

Ondanks dat je me in real live anders vind dan op het forum  :P :P :P :P vond ik het toch erg leuk om je te ontmoeten.
De volgende keer moeten we echt wat langer kletsen hoor.

Liefs Anja

♥Debby♥

Citaat van: Anja op 14 september 2008, 22:28:03
Hoi Debby,

Ondanks dat je me in real live anders vind dan op het forum  :P :P :P :P vond ik het toch erg leuk om je te ontmoeten.
De volgende keer moeten we echt wat langer kletsen hoor.

Liefs Anja



Hoe zou ik jou durven weigeren.. hahahahaha....

Gaan we zeker doen Anja!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Hermien

Misschien inderdaad een keer naar een park in een centrum van een stad en dan lekker nikpikken......picknikken. En vooral véél, héél veel kletsen.

Debby, ik vond het ook leuk met jou in het NOP. In ieder geval ben ik niet voor NOP geweest..... ;D

♥Debby♥

't was ook erg gezellig hermien.. ben benieuwd hoeveel papegaaien er vandaag SOEPKIP roepen..  :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

De vogels weer slechte manieren geleerd ja!!?? ;) :D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Nou Hermien probeerde het woordenboek iets uit te breiden inderdaad!  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja


♥Debby♥

Zo, wat een mooie dinsdag weer..

De birdies zitten lekker te genieten in het zonnetje.. ze zoeken het beste plekje uit in de kooi zodat ze de meeste zon vangen.. Djeego zit hard z'n best te doen om er wat melodietjes uit te persen en Dixie doet even voor hoe het echt moet..

Daya heeft in Djeego een vriendje gevonden.. Zielig voor Dixie natuurlijk maar ze pikt van Djeego veel meer dan van Dixie..  en Dixie wil heeeeel graag met haar kroelen maar ze moet er NIETS van weten.. en van Djeego pikt ze het wel.. sterker nog.. ze zoekt hem steeds op..  :-[ Arme Dixie...

en Duuk en Didi.. tja, die zijn, als je het mij vraagt druk bezig om aan een volgend nestje te beginnen..  't gaat nu ook wel kriebelen.. zal ik een keer een blok ophangen??? kijken of ze er uberhaubt iets mee doen?? Ik heb er al behoorlijk wat over gelezen en weet dat ik hier goed terecht kan.. Pappen is ook niet helemaal vreemd voor me en verder doet de natuur ook een hoop zelf.. Jan ziet het echt helemaal zitten..  ik vind het nog wel wat moeilijk.. 't zijn levende wezentjes.. niet zomaar iets dat je weggooit als het niet goed gaat... lastig dus....


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda

16 september 2008, 12:23:03 #2483 Last Edit: 16 september 2008, 12:29:33 by Gerda
Hoi Deb,

Dat betekent dat je voor Dixie een vriendinnetje moet zoeken.  :P ;D

Fijn dat je het NOP de genomen moeite waard hebt gevonden. Het was ondanks de regen erg gezellig vond ik!

Liefs, Gerda

♥Debby♥

Citaat van: Gerda op 16 september 2008, 12:23:03
Hoi Deb,

Dat betekent dat je voor Dixie een vriendinnetje moet zoeken.

Fijn dat je het NOP de genomen moeite waard hebt gevonden. Het was ondanks de regen erg gezellig vond ik!

Liefs, Gerda


Hahaha.. dat weet je stellig te brengen Gerda.. dat Dixie een vriendinnetje nodig heeft..  ;) :D

Het was echt de moeite waard hoor.. 't was zonde dat ik het met fikse hoofdpijn moest bekopen maar dat zat erin.. de autorit is dan voor mijn ogen net iets te lang.. maar ondanks dat heb ik er geen spijt van gehad.. 't was SUPER!



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Ach... arme Dixie... Nou wie weet als mijn andere primrosekoppeltje nou eens goed hun best gaan doen.... daar komen cinnamon primroospopjes uit... Ik hoop erg zelf ook flink op één  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Als ik jou was zou ik dat blok er maar meteen in hangen hoor! :P




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 16 september 2008, 19:01:10
Als ik jou was zou ik dat blok er maar meteen in hangen hoor! :P


hahahaha.. en hoe dat zo??

ze zijn echt op dreef hoor.. Je zou bijna jaloers worden.. whoehahaa.. 3x per dag..  :-X


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -