♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

De eerste nacht is altijd het spannendst... als ze die goed doorkomen zal de rest ook wel lukken! ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Peggy

Hoi Debby,
wat een heerlijke berichten...en mooie foto's. Fijn dat Dixie het nu al zo goed doet.  Geniet ervan hè!
Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

Wat een mooi drietal  :D fijn dat het zo goed gaat met Dixie erbij en als ze lekker zite te eten, is het teken dat ze zich prima op hun gemak voelen  :D

Veel plezier met nr. 3 erbij!!!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Agnes

Gefeliciteerd met de thuiskomst van Dixie!

Ze is moooiii :D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Gerda

Hoi Debby,

Wat fijn dat Dixie er is! En het is echt een prachtvalkje! Een lichte Grisha ;D ;D

Fijn dat ze al zo op haar gemak is en dat de anderen ook rustig op haar reageren!

Liefs, Gerda


Kaatje

Hoi Debby,

Snel gegaan hè !? Fijn dat Dixie zich al zo goed aanpast en goed de nacht is doorgekomen !!

Groetjes Karin

♥Debby♥

Hallo Allemaal,

ik ben weer thuis.. ochtendje ziekenhuis achter de rug.. bleh.. maar goed.. we zijn weer klaar en eenmaal thuis zaten er 3 valkjes rustig in de kooi.. Dixie zat wat te spelen..

Ik heb net de boel weer dicht gedaan en de kooi open gezet en Dixie was er heeeeeel snel uit! hahahah.. ze bleef maar rondjes vliegen want ze heeft natuurlijk nog geen idee waar te gaan zitten..

Op een gegeven moment zat ze in de lamp. nu vind ik dat eng want als die 's avonds brandt dan is die heet.. dus gelijk eruit gehaald en even gekroeld.. toen vloog duuk voorbij en wilde ze mee.. dus even laten gaan en nu zit ze in de speelschommel.. te slapen.. keurig op 1 pootje.. koppie scheef..

Diesel en Duuk scharrelen wat rond op de tafel naast me..

't zal vast niet lang meer duren dan scharrelen ze met z'n 3-en op en en rond mijn laptop..  :-X ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Die eerste vliegoefeningen zijn altijd eng...
Ik ben altijd blij als ze die doorkomen! ;D Je weet nooit waar ze gaan landen!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kaatje

Citaat van: Debbeltje op 21 januari 2008, 13:20:32
't zal vast niet lang meer duren dan scharrelen ze met z'n 3-en op en en rond mijn laptop..  :-X ;D


Misschien dat je ze kan leren typen  ;)

Marc van de Kuifjes

Kunnen ze zelf hun dagboekje schrijven ;D!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Nou dank je de koekoek.. dat doe ik zelf wel.hahaha..

Duuk staat af en toe al tikken op mijn muis.. dan typ ik ineens halverwege een ander zin verder...

dat is al lastig genoeg!  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

Ik heb Dixie net gewogen..

keurig gewicht van 87 gram!!

ben foto's aan het uploaden nu.


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

Hey Debby,

Gaaf dat het zo goed gaat joh, fijn is het dat het goed klikt hé, kan ook heel anders gaan  :-\
Ik ben blij dat ze zich al zo op haar gemak voelt en ik ben harstikke nieuwschierig naar de foto's....... ;D ;D ;D ;D

Groetjes Manon

♥Debby♥

21 januari 2008, 14:48:22 #1693 Last Edit: 21 januari 2008, 17:35:10 by Debbeltje





















♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Monky

 :-* :-* :-*

Het is alsof ik Garath (met korte kuif  ;D ) zie zitten... oh wat lief  :-* :-* :-* Leuke foto's  :D

Groetjes,
Monky