2 augustus 2025, 22:49:07

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Debby,

Ik kijk mijn ogen uit joh :o :o :o
Wat ben jij al handig met die nieuwe fotocamera!
En wat een handige foefjes zitten daarop. De foto waar je de achtergrond mee vervaagd, is ook heel leuk en handig!
Ik heb nog wel eens wat rommel op mijn bureau liggen... dat is dan handig weg te camoufleren als de valkjes ertussen lopen te banjeren ;) ;D

Mooie foto's van je kinderen ook hoor.
Volgens mij heb jij die cursus fotograferen geen eens nodig joh, ik vraag me af, als je die cursus gehad hebt, wat we dan voor super de super foto's van je kunnen verwachten! ;) ;D ;D

Groetjes Manon

♥Debby♥

Tja, wat moet je daar nou op zeggen...  ::) dank je wel...

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Hey Debby,

Ik zag nou pas de foto's van in het bos... ik had niet begrepen dat ik op het fotootje moest klikken ::) ;D!

Een leuke bende is het bij jullie! :D De kinderen zijn nu duidelijk nog in het stadium dat ze zich graag laten fotograferen, bij ons is dat nu wel anders! ;D

Citaat van: Kruimel op 14 januari 2008, 10:36:03
En wat een handige foefjes zitten daarop. De foto waar je de achtergrond mee vervaagd, is ook heel leuk en handig!
Ik heb nog wel eens wat rommel op mijn bureau liggen... dat is dan handig weg te camoufleren als de valkjes ertussen lopen te banjeren ;) ;D

Dat is geen foefje op de camera hoor, dat is eigen aan alle 35mm cameras, ook digitale reflexen. En het is een van de dingen die het fotograferen met een digitale reflex zoveel leuker maakt dan met een compact cameratje vind ik persoonlijk.

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

ja jij bent lekker Marc.. zit jij mijn foefjes even te verklappen..  en Manon maar denken dat ik zo waanzinnig knap ben!  :o  ;D ;D ;D

Maar eerlijk gezegd wil ik wel even kijken hoe ik dat uit kan zetten, want dat kan.. hihi... en soms is dat weleens handig..  ;D

Gerda

Citaat van: Gerda op 13 januari 2008, 23:34:00
Wat is Dixie een dotje zeg!! Zo lief, nog een beetje zo van: goed vasthouden!

En dat korte staartje, zo schattig!

Heel lief (maar wel ondeugende oogjes  ;D)

Liefs, Gerda

Citaat van: Debbeltje op 13 januari 2008, 23:36:54
Je bedoelt denk ik korte kuifje?? maar 't is inderdaad een schatje... we gaan nu echt aftellen.. zo spannend weer!!

Nee, dat korte staartje! De twee lange staartpenen zijn nu nog net zo lang als de zijpennen! Echt nog een jonkie!

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Debbeltje op 14 januari 2008, 12:04:50
ja jij bent lekker Marc.. zit jij mijn foefjes even te verklappen..  en Manon maar denken dat ik zo waanzinnig knap ben!  :o  ;D ;D ;D

Maar eerlijk gezegd wil ik wel even kijken hoe ik dat uit kan zetten, want dat kan.. hihi... en soms is dat weleens handig..  ;D

Dan moet je het diafragma van de lens kleiner maken. Dan krijg je meer dieptescherpte, maar ook minder lichtgevoeligheid!
Dat kan inderdaad handig zijn want als je een valkje dan van dichtbij fotografeert kan het zijn dat alleen het bekje scherp is en de rest niet ;D.

♥Debby♥

ooo op die manier Gerda.. Ik vond het al fiks veel staart eigenlijk.. hihi.. maar inderdaad.. Diesel z'n staartveren zijn weer helemaal aangegroeid en ze steken dit keer zelfs nog verder over dan voorheen.. heel mooi om te zien!

Marc, ik had in het boekje gelezen dat je het scherpstelveld uit kon breiden.. dus ik moet even goed kijken hoe of wat.. bedankt voor de hint.. weet ik waar ik het ongeveer moet zoeken!

♥Debby♥

14 januari 2008, 21:17:42 #1567 Last Edit: 14 januari 2008, 21:19:55 by Debbeltje
Come fly with me, let's fly, let's fly away....

Poeh.. ben me daar gek.. ik heb andijvie!

dat is veel lekkerder!

Nou zeg! Dan NIET! ga ik alleen naar buiten kijken..

en alleen spelen... heel alleen... :-\

:'( maar ik wil niet alleen.. wil jij mijn vriendje weer zijn??

Nee hoor.. ik heb hier al een heel lief vriendinnetje!

Kroeltijd ;D!!!!

ahhhh....mag ik een kroeltje??

Ja, daar....oooo lekker

mmmmm dat kan jij goed zeg!

Ja, daar ook nog een beetje...

Jemig, dit is genieten zeg!

oei oei.. JEUK!!!

even goed krabbelen..

klappootje ;)

Ja hoor, je mag weer door!! graag zelfs!

potverdikkeme, dit mag ze de hele dag doen!  :-*

Oei! weer Jeuk.... nou is het wel genoeg hoor..

Nou.. dat is lekker zeg.. tjonge jonge wat een uitslover die Diesel!

nee, ik hoef niet hoor..

mmmmmmmmm alhoewel... misschien toch??

Oke, ik ben om!! kroelen maar!!!!!!

Ja, ja... daar ook nog even ja..

even aan je nagel voelen hoor..

Ja, ga maar weer door..

Goh, jij bent hier echt goed in!

Woepss JEUK!!

even de boel weer netjes maken hoor..

whahaha.. dat beviel me wel... kijken of het andere baasje het ook zo goed kan.. :)

mmmmmm ietsjes minder maar oke..

mmmm heb je haar ook weer.. :-X

Ga weg jij!!

Oke oke, ik ga al!!

oh ga je? wacht! ik ga met je mee! (vind je toch wel lief hoor!)

Ga je weg baasje?? wacht! ik wil mee! (ik vind jou liever dan die gekke valkparkiet hoor!)

Tot zover de story van

Duuk:

en Diesel:

Kimm

debby, super meid! het is net of ik een film aan het kijken ben. erg mooi en komisch 8)  8)  8)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marc van de Kuifjes

Hele leuke fotoreeks! :D
Wat kunnen ze toch genieten van dat kroelen hé! ;D

Emely

Ik heb werkelijk de tranen over mijn wangen lopen..... Echt GEWELDIG!!!!!

Vooral zo door gaan, dat vrolijkt mij echt weer op!!!

Liefs, Emely en Paco

♥Debby♥

Dat is fijn Emely! daar doen we het voor.. al moet je niet weer gaan huilen hoor!  ;)

Marc en Kim, ook bedankt!  ;D en ja, dat kroelen vinden ze heerlijk maar ik vind het ook super om met ze te kroelen.. als je ze ziet genieten.. echt heerlijk!

Emely

Vraagje,

Hoe krijg je je foto's er zo groot op??? Ik heb afgelopen dagen ergens in een verhalen topic een link voorbij zien komen maar kan hem ff zo gauw niet meer vinden.... :S Mijn fotootjes zijn nu wat aan de kleine kant....

Liefs, Emely en Paco

Emely

Al gevonden, sorry voor overlast :D

Liefs, Emely

Nathalie84

Hoi Debby,

Wat een leuke verhalen en foto's van je valkjes!! Nog even en dan is Dixie er ook!!!  ;D

Groetjes,

Nathalie