2 augustus 2025, 12:28:37

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Karin

Citaat van: Debbeltje op 13 januari 2008, 12:30:29

IIIIEEEEEEHHHHH !! Jullie eten valkjes !!  >:( Denk dat ik Dixy maar hier hou  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Yuck! Ik had toch eerst al die veren eraf gehaald als ik jullie was!

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Debby

Had ik al gezegd dat je mooie foto's had gemaakt? Volgens mij wel....maar ik blijf ze super vinden.

Mara

Kaatje

Hey Debby,

Gefeliciteerd meid en je bent inderdaad lekker verwend zeg !! We hebben dus nu precies dezelfde camera, ook dankzij Gerda las ik  :D  Eigenlijk vind ik dat Gerda wel een presentje verdient van Nikon, vind je niet  ;D

En het is gelijk te zien aan de foto's hoor, ... ze zijn werkelijk prachtig !!! Mijn complimenten !! Dus jij wilt ook graag een cursus gaan volgen, waar gaan jullie dit doen en wanneer !?

Ik hoop dat we het hier in Diergaarde Blijdorp en omgeving kunnen gaan doen, maar dan wel in het voorjaar, zo rond april ofzo  :D

Nogmaals proficiat met je prachtige camera, ik weet hoe hij eruit ziet want zoals ik al zei ... wij hebben precies dezelfde  ;)

Groetjes Karin

♥Debby♥

Zo, vanmiddag het panbos onveilig gemaakt met ons kroost.. hahaha.. het was heerlijk!

we hebben mooie foto's gemaakt.. is heel leuk geworden..

Heb dus gelijk net de foto's besteld en dan kan ik ze dinsdag ophalen. mooi op tijd dus..

We hebben ook een mooie collage gemaakt van 50 x 75 cm voor op onze slaapkamer.. het waren zoveel mooie foto's dat we niet konden kiezen!

ik zet er een paar in photobucket neer en zal hier wel een link plaatsen naar photobucket.. voor de gene die ze wil zien kan je dan daar kijken..

Karin, wij valkjes eten?? hoe kom je daar nou bij.. wij hebben gewoon een privé tandarts in huis..  :D

Mara, bedankt voor je compliment.. ik kom zo richting jouw boekje.. ben reuze benieuwd naar jouw foto's weer..

Marc, zit jij de boel niet op te fokken joh! hahahaha.. en wat je foto trucje betreft.. ik snap er geen BAL van.. hahahaha.. ik laat het maar zo..

Hoi Karin(kaatje)

Ja inderdaad.. ook aan de Nikon.. hihi.. en ja, ik ga wel een cursus volgen.. ik wordt gebeld zodra ze hier weer een cursus starten.. Die wordt gegeven door de fotograaf van de winkel waar ik de nikon gekocht heb..
Dus even afwachten..

Nou, voor de nieuwsgierigen onder jullie... klik op de foto van Wessel hieronder voor wat bos foto's van vandaag.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Debby,

ik zie geen foto's. Wel een afbeelding dat ik een wachtwoord in moet geven.

Groetjes Anja

♥Debby♥

♥Debby♥

Na al die foto's van Diesel en Duuk hoort deze er natuurlijk nog wel bij!  :D hoe kan je hier nou niet trots op zijn?!?  :)

Gerda

Wat is Dixie een dotje zeg!! Zo lief, nog een beetje zo van: goed vasthouden!

En dat korte staartje, zo schattig!

Heel lief (maar wel ondeugende oogjes  ;D)

Liefs, Gerda

♥Debby♥

Je bedoelt denk ik korte kuifje?? maar 't is inderdaad een schatje... we gaan nu echt aftellen.. zo spannend weer!!

Peggy

Jee Debby,  wat ga je hard zeg  :D  je hebt het maar druk gehad met al je foto's maare het is zeker de moeite waard geweest hoor. De foto's zijn echt heel mooi.  De close up (  oeps betrapt )  foto van Duuk vind ik helemaal het einde en dan de foto's van je kinderen;  wauw hoor.  Je hebt 4 knappe kinderen hoor.  Het ondeugende gezichtje van wessel spreekt boekdelen;  heerlijk.
Gefeliciteerd met je nieuwe camera trouwens.  Ik zal het merk en het type eens opschrijven  ;)
Leuk dat je nu dezelfde camera hebt dan Karin ( kaatje ).  wat zullen wij verwend worden met al jullie schitterende foto's  ;)  Dixie is idd een echt schatteke.  Hoe oud is hij/zij inmiddels ?

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

caro

Hoi Debby,

Wat een prachtige foto's zeg. Je krijgt er een mooie valk bij.

Wat een leuke kinderen heb je.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

♥Debby♥

Hoi Peggy...

ja ja.. betrapt.. jij bent nieuwsgierig!  :D maar bedankt voor de complimentjes hoor! hahaha.. het zij je vergeven..  ;D

Dixie is van 5 december.. dus het zal niet lang meer duren.. woensdag is hij/zij 6 weken oud.... nog even rustig afwachten dus..

Hoi Caroline,

Jij ook bedankt natuurlijk!

Peggy

Rustig afwachten valt niet altijd mee hè  ;D ;D  Dixie is dus bijna net zo oud dan Joepke...Joep is van 2 december.

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

Ja klopt Peggy...

de nestjes zitten vlak bij elkaar.. Shadow van petra is van 4 december..

voor beide nestjes telt nu dus hetzelfde.. wachten en aftellen!  :)

Net als Joep zit Dixie ook apart om zelf te gaan eten.. het is dus duimen dat ze dit dan ook gaan doen!