♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Nou je weet hoe het gaat het Petra.. de eerste weekjes van de opvoeding zijn cruciaal hoor!!

Duuk was echt al zo tam toen hij hier kwam... het enige wat wij hoeven doen is het flink onderhouden.. dus we knuffelen heel wat af.. en ik mag hem nog steeds vol vastpakken.. hij reageerd wel met z'n snavel maar bijt niet.. 't is maar tikken..

't is echt een schatje en dat hebben we mede te danken aan de goede kweekster en haar hulpje natuurlijk!

Karin, bedankt voor je ballon!  ;D

Wat Dixie betreft, we weten het geslacht niet.. we wachten maar rustig af.. maar volgens Marc is het een ventje.. en ik denk dat ik aan Duuk een goede graadmeter heb straks.. Spannend dus! maar het zou allebei goed zijn hoor.. 

Er komt hierna nog een pop bij dus het zijn dus of 2 mannen 2 poppen.. of 1 man en 3 poppen.. dus altijd goed..  :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Peggy

Geen idee wat ik aan het filmen ben !!

Nou Debby;  je filmde Diesel toen ze heerlijk werd gekroeld,  zo leuk en lief om te zien.
en ja Duuk fluit echt de sterren vd hemel;  fantastisch gewoon.

Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Citaat van: Debbeltje op 10 januari 2008, 23:40:13
Nou je weet hoe het gaat het Petra.. de eerste weekjes van de opvoeding zijn cruciaal hoor!!

Duuk was echt al zo tam toen hij hier kwam... het enige wat wij hoeven doen is het flink onderhouden.. dus we knuffelen heel wat af.. en ik mag hem nog steeds vol vastpakken.. hij reageerd wel met z'n snavel maar bijt niet.. 't is maar tikken..

't is echt een schatje en dat hebben we mede te danken aan de goede kweekster en haar hulpje natuurlijk!



Dat is dus met doerakje hetzelfde, ik kan hem ook vol vastpakken en dan reageert hij wel, maar je kunt het geen bijten noemen. En dat is wel heel erg fijn.

Bedankt voor de complimenten, we gaan ervan blozen..

Groetjes Petra  :-*


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Ja, hahaha dat zag ik later ook Peggy.. maar tijdens het filmen was het gewoon op goed geluk mikken met de camera.. maar het viel niet tegen inderdaad..  ;)

Ik vond het zo lief zoals Diesel met z'n koppie op mijn borst kwam liggen.. alsof hij dacht dit mag nog wel even duren.. hahahaha...

Duuk is echt een lekkere fluiterd.. vind het heerlijk om hem zo bezig te horen!

De straaljagers zijn los op dit moment.. dus als jullie af en toe wat  vreemds horen of voelen moeten jullie even bukken hoor.. De G krachten zijn weer op volle sterkte!  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mico

Hoi hoi Debby,

Wat een kanjers van een valkjes heb je zeg  :D wat kan Duuk goed fluiten  ;D zo lief om te horen en te zien...en wat is Diesel een heerlijke kroelerd  :-*
Echt twee schatjes hoor.

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Debby

Wat mooie foto's zeg, prachtig. Heb er weer van genoten.

En gefeliciteerd met je ondertussen 101 pagina's...

mara

♥Debby♥

Blij je weer te zien mara! ik maakte me al een beetje zorgen..  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

ze zaten net zoooo lief te slapen... allebei op de stoel naast mij.. natuurlijk gelijk fototoestel erbj gepakt.. volgt later vanavond.. inclusief de foto's van de valkjeswasstraat.  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

Hoi Debby,

Pfieuwww, ik ben weer bijgelezen zeg!
Maar gelukkig is het leuk om te lezen dus dan leest het ook lekker weg!
Wat een mooi blond koppie heeft je zoon zeg, heerlijk hé die krullen. Jael heeft ook van die mooie krullen en ze werden nog eens extra versterkt toen we op vakantie aan zee waren... die vochtige zeelucht, de krullen sprongen als veertjes terug op haar hoofdje.. heel schattig vind ik dat!

Wat een mooie foto's van je valkjes heb je geplaatst zeg! En je hebt een heel mooie kooi!
En... een leuk filmpje, echt om van te genieten... vooral die deuntjes van Duuk vonden mijn valkjes ook heel erg leuk... hun nekjes werden steeds langer en ze werden even heel druk... De rust is nu weer terug en zitten ze half te dutten op de stok!

Dixie is heel erg mooi hoor, prachtig!
Wat duurt het wachten dan lang hé...

Groetjes Manon

Mara

Citaat van: Debbeltje op 11 januari 2008, 11:42:29
Blij je weer te zien mara! ik maakte me al een beetje zorgen..  :)


Hoi Debby

Ik heb het een paar dagen druk gehad, gisteren heb ik koopavond gehad en dan kom ik daarna niet meer online. Maak je maar geen zorgen hoor, als er iets ernstigs is dan zorg ik wel dat jullie op de hoogte zijn  ;) Maar even voor de goede orde. Ik ben het weekeinde niet online, een verjaardag.

Mara

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Debbeltje op 11 januari 2008, 18:47:11
ze zaten net zoooo lief te slapen... allebei op de stoel naast mij.. natuurlijk gelijk fototoestel erbj gepakt.. volgt later vanavond.. inclusief de foto's van de valkjeswasstraat.  ;D


Laat maar komen hoor, ik wacht! ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Peggy

Heerlijke foto's debby !  en ja de foto's v in de vaatwasser zijn te komisch voor woorden  ;D

Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Sally

Hallo Debby,
superleuke foto's heb je weer gemaakt!
En hebben Diesel en Duuk de afwas gedaan? :D
Wel grappig hoe ze daar zitten. :P

Groetjes Sally

Anja

11 januari 2008, 22:45:12 #1514 Last Edit: 11 januari 2008, 22:46:55 by Anja
Hoi Debby,

Wat een leuke foto's weer.

Vooral deze



Groetjes Anja