2 augustus 2025, 20:04:44

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi Deb,

Duuk 87 gram, fijn dat hij toch nog steeds zwaarder wordt!!
Het ging hier ook langzaam, maar hij komt er wel!!
En zeker met al dat lekkers, fijn dat hij het ook proeft!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Ik zit er trouwens aan te denken om Diesel te laten testen op geslacht..

Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken eigenlijk.. Duuk fluit en zingt de sterren van de hemel.. Diesel doet dit echt niet.. soms wat kreetjes maar hij reageerd totaal niet op het zingen van Duuk..

En aangezien we ons aan het oriënteren zijn voor 2 popjes moet ik wel zeker weten dat Diesel een mannetje is..

Maar mag ik die test zelf aanvragen? of moet je dan een kweker zijn??

en eigenlijk he.. lijkt het me heeeeeel eng om die veertjes uit z'n buikje te trekken..  :-[ maar volgens mij betaal ik bij de dierenarts veel meer voor zo'n test?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

ik zit zo te genieten hier.. de fluitjes vliegen in het rond.. wat een GEWELDIG gehoor is dat toch.. Duuk heeft het helemaal ontdekt ineens.. super!!

♥Debby♥

17 november 2007, 14:52:32 #753 Last Edit: 17 november 2007, 17:41:54 by Debbeltje
filmpje!

Kaatje

Wat een heerlijke fluitje heeft Duuk, hartstikke leuk hoor !!

Groetjes Karin

Anja

Nou Debby,

Die Duuk die kan er wat van. Nu kun je hem ook deuntjes gaan leren hoor.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Ja, dat kan een klein probleempje worden.. hahahha.. ik kan echt NIET fluiten.. ik probeer het aldoor maar er komt niets nuttigs uit.. hahaha.. mijn man daar integen weer wel.. en zo heel af en toe horen wij een bouwvakkersfluitje dus het begin is er.. maar echt deuntjes?? dan moet Jan wel heel veel thuis zijn.. hahahahaa

Mara

Hoi Debby

Wat een leuk filmpje zeg.  ;D Super lief.

mara

Gerda

17 november 2007, 18:03:31 #758 Last Edit: 17 november 2007, 18:06:26 by Gerda
Hoi Debby,

Je kunt de test altijd zelf aanvragen.
Ga naar www.gendika.nl en daar staat op hoe je de zakjes moet bestellen. Of bellen met Gendika (0598-619343) om telefonisch te bestellen.
In het pakket dat je krijgt zitten zakjes, die moet wat veertjes van de borst uittrekken (snel plukken, een stuk of 5-7 in 1 keer) met je hand in het zakje, zodat je de veeruiteinden niet aanraakt. Zakje terugvouwen om de veertjes.

Leuk filmpje, lachen hoor die Duuk, net of ie een beetje aan het mopperen is (beetje als donald duck)  ;D ;D

Groetjes, Gerda

♥Debby♥

Oke, dank je gerda!

ik twijfel nog wel hoor..

misschien dat we anders eerst 1 popje erbij doen.. en dan zien hoe diesel reageert.. maar ik zou het niet leuk vinden als er 1 koppel is en er 1 vogeltje "alleen" achterblijft...

ik denk er nog maar even over na..

Wilma1

Een echte MAN lijkt het dus  :D wat liefffff zóóó fluiten......

Op deze site kun je valkparkieten deuntjes horen (bij geluid en film), die ze e.v kunnen leren.... erg leuk om te horen trouwens!!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

ik heb dat geluidenbestand al doorgewerkt wilma.. hahahaha.. maffe is dat ze er helemaal niet op reageren.. maar misschien onthouden ze wel...

Wilma1

:o :o :o ::) ::) ;D ;D ;D

APART STEL!!!!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

dat is het zeker ja.. net als het vrouwtje..  ;D

Anke

Hoi,
Wat een leuk filmpje, Duke kan mooi fluiten hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes